Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

21 Οκτ 2015

Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ. Παναγιώτης Χατζηπέρος, σε επίσκεψη στο Δημοτικό σχολείο Φοίνικα Σαλαμίνας

Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ. Παναγιώτης Χατζηπέρος, με αφορμή την συμμετοχή του στην διαδήλωση διαμαρτυρίας σχετικά με την παραχώρηση του αρχαιολογικού της χώρου, επισκέφθηκε το Δημοτικό Σχολείο του Φοίνικα Σαλαμίνας προκειμένου να πραγματοποιήσει αυτοψία για την εγκατάσταση 2 αιθουσών ISOBOX στον προαύλιο χώρο, τις οποίες έχει ζητήσει  η Π.Ε. Νήσων από την εταιρεία Κτιριακές Υποδομές ΑΕ (πρώην ΟΣΚ) για τις αυξημένες ανάγκες του συγκεκριμένου Δημοτικού Σχολείου.


Στη συνέχεια ο κ. Χατζηπέρος επισκέφθηκε τα έργα ασφαλτοστρώσεων που γίνονται στο νησί της Σαλαμίνας. Παρόμοια έργα έχουν ξεκινήσει σε όλα τα νησιά της Περιφερειακής Ενότητας και στην Τροιζηνία, τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη, και αποτελούσαν μόνιμο αίτημα των κατοίκων.

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/10/15 17:09

    ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΦΤΙΑΧΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/10/15 17:16

    ΜΗ ΛΕΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΝΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΚΑΙ ΟΥΑΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΖΑΒΑΡΗ Η ΧΑΖΟΓΚΟΜΕΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑI

    ΑΥΤΗ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΣΧΟΛΙΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΣΑΣ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΑΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/15 17:36

      ΦΩΤΑΚΙ ΜΟΥ ΛΑΜΠΑΚΙ ΜΟΥ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ????????????
      Η ΧΑΖΟΓΚΟΜΕΝΑ????????????
      ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
      Η ΝΑΝΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ... ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΖΑΒΑΡΗ
      ΧΑΖΟΣ ΕΙΜΑΙ????????

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος21/10/15 17:26

    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΥΑΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ ΤΩΝ ΚΟΛΗΤΩΝ ΤΗΣ ΝΑΝΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΥΑΟΥ ΤΗΣ ΚΟΛΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΖΑΒΑΡΗ

    Δοκιμάζετε την υπομονή μου ή τα νεύρα μου;
    Φιλαράκια θα σας πω κάτι.........τον π@@στη και τον χασικλή η ΔΟΚΙΜΗ τους έφαγε..........
    Μην με προκαλείτε λοιπόν γιατί θα έρθει η σειρά σας..........
    Μου αρέσει! Σχολιάστε
    Κοινοποιήστε
    Αρέσει στον Giorgos Pierrakos και 6 ακόμη.
    Σχόλια

    Xrisi Stavrou Δώστου γερα Τασούλα,μην χαρίζεις κάστανα σε κανέναν.
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 2 • 1 ώρα

    Lilly Vogiatzaki Ποιος σε πείραξε Τασούλα μου;
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα

    Δαβίου Τασούλα ΚΑΤΙ ΚΑΠΕΛΩΜΑΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ κ. ΚΑΡΟΥΣΗ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ ΓΚΕΛ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΟΡΘΜΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ............ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝΕΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ.........ΒΡΕ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ............ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ;
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 3 • 1 ώρα

    Δαβίου Τασούλα ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ;
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα

    Δαβίου Τασούλα ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα

    Lilly Vogiatzaki Μην στενοχωριέσαι. Καλά είμαι. Φρόντισε να είσαι κι εσύ!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα

    Δαβίου Τασούλα ΠΑΝΤΑ Η ΓΛΥΚΙΑ ΛΙΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα

    Δαβίου Τασούλα ΓΙ' ΑΥΤΟ ΟΠΟΤΕ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΒΛΕΠΑ ΕΦΕΥΓΑ ΚΕΦΑΤΗ ΜΕ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα
    Απαντήστε...





    Lilly Vogiatzaki Είσαι πάντα καλοπροαίρετη! Μην αλλάξεις
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 1 • 1 ώρα

    Ρούλα Καραγιαννοπουλου ΕΧΕΙΣΔΙΚΙΟΚΑΙΕΜΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑΜΕ ΠΟΥ ΕΙΡΘΑΜΕ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΑΠΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ !!!!! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ !!!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 2 • 1 ώρα

    Δαβίου Τασούλα ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ........ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΦΟΡΟ ΤΙΜΗΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 3 • 1 ώρα

    Lilly Vogiatzaki Γι ' αυτό ξεχωρίζεις!!!!
    Μου αρέσει! • Απάντηση • 3 • 59 λεπτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/15 18:29

      Η Βογιατζάκη είναι παράγων; Για να καταλάβω δηλαδή γιατί ασχολείστε. Γραμματέας ήταν, υπάλληλος του Δήμου, τελείωσε η θητεία της, έφυγε.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος21/10/15 18:43

    ΤΟ ΞΟΦΘΑΛΜΟ!!!!!!!!! ΚΑΙ 3 ΟΥΑΟΥ ΜΑΖΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.