ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα
21-12-2020
Τραγική η
κατάσταση στην τηλε-εκπαίδευση σε Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Κορυδαλλό,
Νίκαια-Ρέντη, Πέραμα και Σαλαμίνα. Μεγάλες οι ευθύνες του Υπουργείου Παιδείας.
Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Βουλευτής της Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, σε ερώτηση που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, την οποία συνυπογράφουν 34 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.
Μία τραγική κατάσταση εγκατάλειψης
και αδιαφορίας βιώνουν με την τηλε-εκπαίδευση του Υπουργείο Παιδείας και
Θρησκευμάτων οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Στη λογική της
κυβέρνησης Μητσοτάκη, «βλέποντας και κάνοντας», η κα Κεραμέως, επιδόθηκε
σε μία επικοινωνιακή πολιτική, ανακοινώνοντας δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού
από ιδιώτες, από τον οποίο ούτε μία συσκευή(tablets-laptops) δεν έφτασε στις
εργατικές-λαϊκές οικογένειες της Β’ Πειραιά, αν και πάνω από 4.000
μαθητές είτε δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είτε συνδέονται μόνο από το
κινητό των γονιών τους.
Τα στοιχεία είναι αμείλικτα:
• Στο Δήμο Κορυδαλλού 161
μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο,
503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων
(24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από
κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό
εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Νίκαιας 275
μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο,
535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει
παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα
Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο
διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο
δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Περάματος 106
μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε
σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του
Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102
μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%)
συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν
έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Σαλαμίνας το
23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των
μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει
καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει
παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.
• Στο Δήμο
Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε
συμμετέχουν καθόλου στην τηλε-εκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο
μέσω κινητού, περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των
οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ
αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην
τηλε-εκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν
έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
Επισημαίνεται ότι, αντίστοιχα
προβλήματα έλλειψης ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή και σύνδεσης υψηλής ταχύτητας στο
διαδίκτυο αντιμετωπίζουν και οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να
υλοποιήσουν την υποχρεωτική τηλε-εκπαίδευση με ίδια μέσα, ίδιο κόστος και χωρίς
καμία επιμόρφωση.
Ολόκληρη η ερώτηση εδώ: http://bit.ly/2WBi4UM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.
Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).
Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.
Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.