Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

27 Μαΐ 2019

"Το εξοχικό του Καραγκιόζη στη Σαλαμίνα ανοίγει στις 14/6" από το Θέατρο σκιών Πάνου Χατζηαναγνώστου


" Το Εξοχικό του Καραγκιόζη στη Σαλαμίνα "
" Δεν αντέχω άλλο την πείνα… φύγαμε για Σαλαμίνα "  λέει ο Καραγκιόζης στην Αγλαΐα, και ετοιμάζουν βαλίτσες μαζί με τα κολλητήρια για τις καλοκαιρινές τους διακοπές στο εξοχικό τους στη Σαλαμίνα.
Το γνωστό θερινό Καραγκιοζοθέατρο της Σαλαμίνας που βρίσκεται επί της οδού Λεωφόρος Ιπποκράτους 156,  (απέναντι από τα Κ.Ε.Π.) είναι έτοιμο να ανοίξει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την Παρασκευή 14/6 και να σας κρατήσει συντροφιά για όλο το καλοκαίρι.
Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, ώρα 21:00,

το Θέατρο Σκιών του Παναγιώτη Χατζηαναγνώστου, θα σας υποδεχτεί με καινούργιες κωμικές και φαντασμαγορικές παραστάσεις, που θα σκορπίσουν το γέλιο και την χαρά σε μικρούς και μεγάλους.
Κάθε βράδυ θα σας υποδέχεται, με μία διαφορετική παράσταση !!!
Πληροφορίες:
Θερινό Θέατρο σκιών Παναγιώτη Χατζηαναγνώστου,
Διεύθυνση:  Λεωφόρος Ιπποκράτους 156, (απέναντι από τα Κ.Ε.Π)
Έναρξη παραστάσεων:  Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019
Παραστάσεις:  Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21:00        – Κάθε βράδυ με νέο έργο.
Τιμή Εισιτηρίου:  3,50 ευρώ / άτομο
Πληροφορίες:  6979 354 681, 210 400 63 12   

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/5/19 16:34

    Θείο
    αυτή την φορά θα με πας να δω
    Καραγκιόζη ;;;είπες ναι...
    εγώ θα έχω μαζί μου δώρο να
    σου προσφέρω
    άγριες φράουλες αλλά φοβάμαι
    μην τις βουτήξει αυτή αν κ
    της αρέσει το σιροπιαστο.
    Δεν έχω φιστίκια αράπικα έχω
    και λουκούμια ...χα και χα .
    Ευχαριστώ Θείο .
    Υγεία να έχεις .
    Υ.Γ.
    Θείο είν' και καιρός να με
    παντρέψεις το ξέχασες ε;;;
    Άντρα να μου δώσεις όχι κανένα
    λαπα...
    Διότι αν μου δώσεις λαπα στην
    Αμερική θα πάω για να παντρευτώ
    Παιδί μου κ Θείο μου μαζί
    σ' έγραφα εγώ
    "αισιοδοξία κ καταχνιά μαζί "
    Δεν έκανες μετάφραση δεν.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/5/19 17:40

    Αερόπλανο θα πάρω

    Εσκενάζυ Ρόζα & Περπινιάδης Στελλάκης


    Μουσική/Στίχοι: Τούντας Παναγιώτης/Τούντας Παναγιώτης

    Από: Το Σκρίπτο του Νέου Κιθαρωδού
    Στις: 21-06-1998
    (2, με 40 ψήφους)

    Am Em D Am
    Εγώ φεύγω και σ' αφήνω μια για πάντα, βρε αλανιάρη
    Em D Em
    Στην Αμερική θα πάω, κάποιον για να βρω
    Και μαζί του πια θα μείνω, που με θέλει να με πάρει
    με δολάρια θα μεθάω κι όλο θα γλεντώ

    Bm Em A Bm
    Πάψε τα παλιογινάτια, πεισματάρα μου
    Em Gm A
    να χαρείς τα δυο σου μάτια, παιχνιδιάρα μου
    Cm Gm A Gm A
    Ξέρεις τι καπνό φουμάρω, και για σένα πως μπορώ
    Em Gm A Gm Em
    αερόπλανο να πάρω, να 'ρθω πάλι να σε βρω

    Και μ' αεροπλάνο να 'ρθεις, κι όσο γρήγορα κι αν φτάσεις
    στο 'πα και στο ξαναλέω πως δεν σ' αγαπώ
    Μόρτη μου κακό θα πάθεις, κι απ' τη ζήλια σου θα σκάσεις
    στην Αμερική θα πάω για να παντρευτώ

    Βρε, μη μου πατάς τον κάλο πεισματάρα μου
    θα τα μπλέξεις, δίχως άλλο, παιχνιδιάρα μου
    Και μη μου γλιστράς σαν χέλι, αφού ξέρεις πως μπορώ
    με την κάμα μου στο χέρι να 'ρθω πάλι να σε βρω

    Δε φοβούμαι, βρε μαγκίτη, και θα φύγω απ' την Αθήνα
    στην Αμερική θα πάω, πώς να σου το ειπώ
    Μέσα στον ουρανοξύστη θα περνάω όλο φίνα
    με ουίσκι θα μεθάω, κι όλο θα γλεντώ

    Μάθε, πως απ' την Αθήνα, πεισματάρα μου
    δεν μπορείς να κάνεις βήμα, παιχνιδιάρα μου
    Και πως δεν ψηφώ τον Χάρο, κι αν μου φύγεις πως μπορώ
    αερόπλανο να πάρω, να 'ρθω πάλι να σε βρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/5/19 18:28

    Καλέ μου ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    συγνώμη αλλά γνωστό σου είναι
    ότι εγώ έγραφα αστεια'σοβαρα
    κ ότι τ αστεία κρύβουν αλήθειες
    τώρα Μ αυτό που έγινε γράφω κ
    καμία "βλακεία αλλά με περιεχόμενο "
    Το ξέρω ότι δεν είναι σωστό να
    εκτεθω άλλο γράφοντας υπαρκτά
    γεγονότα ...
    Όπως ξέρω ότι ούτε κ η δική σου
    Αξιοπρέπεια θα το ήθελε .
    Συ να κάνεις μετάφραση πιάνεις
    νόημα ...
    Κ άσε τον κόσμο να λέει ...
    έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας
    Δακρυσμένη Σαλαμίνα
    Δακρυσμένη Πατρίδα οι μοίρα σας
    τώρα μόνο στου Θεού το χέρι ...
    Υ.Γ.
    Όποιος νομίζει ότι "σταματάει "
    η κατολίσθηση με τις Εθνικές
    Εκλογές κάνει μέγα λάθος .
    (Διαχωρίζω την θέση μου ο Αλ6
    δεν τα παράτησε γιατί έχασε )
    Νάρκισσος είναι θα έμενε ...
    αλλά
    απλά μαθηματικά είναι...
    (δεν το εύχομαι ούτε δική μου
    άποψη είναι )
    Αλλά ενός κακου μύρια έπονται .
    Κ πάλι Συγνώμη .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/5/19 23:55

    ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    Φίλε μου καλέ κ αγαπημένε
    πήρα μια απόφαση κ επειδή
    σε ξέρω καλά ως χαρακτήρα
    προς το παρόν ...
    Θα γράφω ότι γουστάρω χωρίς
    να σε φέρω ποτέ ξανά σε δυσκολη
    θέση
    Είσαι αρκετά τίμιος άνθρωπος κ
    εγώ αληθινή κυρία για να
    πέφτω σε λάθη με μισολογα η εσύ
    να καταλαβαίνεις πολύ καλά τι
    εννοώ κ να με καλύπτεις .
    Μακάρι να είχαν κ άλλοι αυτό το
    κάτι άλλο της έμφυτης ναι θα το
    γράψω ...προαισθησης διορασης
    κ γείωσης ...
    Εδώ θα είμαι όσο θέλεις δεν
    σ αφεινω δεν σ αλλάζω σε
    υπολογίζω σε λατρεύω .
    Σου εύχομαι μια καλή ημέρα με
    λιγότερες εντάσεις κράτα κ εσύ
    δυνάμεις ακόμη δεν έχουμε δει
    κ ακούσει τίποτα μανάρι μου.
    Φιλί .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/5/19 20:00

    Καλησπέρα σας Κύριε Λάμπρο
    πώς είστε ;;;
    Σας ζητώ συγγνώμη που σας έγραφα στον ενικό ενώ εγώ πρώτη
    είχα "φτύσει "κόσμο όταν ανάθεμα μπήκα εδώ μέσα που σας
    έγραφαν στον ενικό .
    Είχατε ανοιχτά σχόλια τότε κ
    πολύ εργασία ...
    Θυμάστε "φόρτωση περισσότερων "
    Τώρα ;;;
    Υγεία να έχετε και θα έρθει η
    στιγμή εσείς ο τρελός μπλόγκερ
    να ζήσετε πάλι ευτυχισμένες
    ημέρες ...
    Σας ευχαριστώ
    πάντα υποχρεωμένη προς το
    αξιοθαύμαστο μεγαλείο σας
    που παρέχεται σε μια άγνωστη
    κ αυθεντική γυνή .
    Και πάλι
    καλησπέρα σας.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/5/19 21:07

    Υ.Γ
    Εγώ έγραφα(Αγαπητέ ΑΝΚΟΡΜΑΝ
    κ κείμενα αιώνιας πίστης μαζί
    με γλυκά λόγια κ παρακαλούσα )
    ;;;
    Δεν μ αναγνωρίζω .
    Λυπάμαι Κύριε Λάμπρο αλλά δεν
    θα σας προκαλέσω άλλο κ κυρίως
    δεν θα γίνω εγώ η αιτία να
    χωρίσω ένα πολύ αγαπημένο
    ζευγάρι ...
    Θα είναι σαν να γκρεμίζω εκκλησία
    ελπίζω να καταλάβατε την θέση
    μου...είν' κ το άλλο
    Που έγραφα κ γράφω ακόμη ;;;
    σ ενα χαμόγελο που σπάνιο είν'
    το ομολογώ κ σ έναν άνθρωπο που
    είναι πάντα πάνω από τα ηλεκτρονικά συστήματα του.
    Καλό υπόλοιπο βραδιάς να έχετε
    "αν δω κάτι παράξενο στις
    αναρτήσεις σας μου επιτρέπετε
    να σχολιάσω";;;
    Σας ευχαριστώ .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/5/19 21:41

    Υ.Γ.
    Όσο για την ευγένεια σας δεν
    υπάρχουν λόγια Κύριε Λάμπρο
    η καλημέρα του Θεού είναι όχι
    δικη σας
    Χωρίς αυτήν όλα παραμένουν
    στάσιμα
    Κ είναι κ ανεξοδη ...
    όλοι με τον Εωσφόρο στο στόμα
    κ να τ αποτέλεσμα η οργή του
    Κυρίου ...
    Εργάζεστε ακόμη ;;;
    Αν ναι πολύ παράξενο για σας
    κ σας γνωρίζω ευτυχώς μόνο εξ
    αποστάσεως δλδ ως Διαχειριστή .
    Ευτυχώς .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος30/5/19 23:24

    Όχι βρε δεν σε ξέρω εξ
    αποστάσεως ούτε και εσύ
    Θυμήσου
    Θυμήσου
    Θυμήσου μωρέ θυμήσου .
    Γειά προς το παρόν .
    Φιλί.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1/7/20 18:37

    Buon mese, amado mio!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/7/20 19:13

    Ακούω γέλια να ανεβαίνουν τα σκαλιά
    πάλι οι φίλοι μου χαράματα γυρνάνε
    έχουν τις μπύρες τους ακόμα αγκαλιά
    έξω απ' την πόρτα μου περνούν και τραγουδάνε
    Κι εγώ το γέλιο το δικό σου περιμένω
    μ' ένα ποτήρι απ' την ανάσα μου θαμπό
    ακούω την πόρτα να χτυπάει και σωπαίνω
    γιατί απ' όλους θέλω απόψε να κρυφτώ
    Γιατί δεν τους αντέχω, ζευγαρωμένους
    κι εγώ να μην έχω τα χέρια σου να γείρω
    Τι θέλω εγώ με τόση αγάπη γύρω
    Γιατί θα τους ζηλεύω
    και το δικό σου χάδι θα γυρεύω
    Κορμί στους πέντε ανέμους
    τι θέλω εγώ με τους ερωτευμένους
    Δεν έχω άλλα παραμύθια να σκεφτώ
    τους είπα τάχα πως ταξίδι έχεις πάει
    κι ενώ στη ζάλη τους ποθώ να τυλιχτώ
    αφήνω τον εγωισμό να με μεθάει
    Γιατί το βήμα το δικό σου περιμένω
    μ' ένα ποτήρι απ' την ανάσα μου θαμπό
    ακούω την πόρτα να χτυπάει και σωπαίνω
    γιατί απ' όλους θέλω απόψε να κρυφτώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος1/7/20 19:23

    Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι
    κάποτε μου 'δινες μόνο τη χαρά
    μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ
    δε βρίσκω άκρη δε βρίσκω γιατρειά
    μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ
    δε βρίσκω άκρη δε βρίσκω γιατρειά
    Φωτιές ανάβουνε μες στα δυό του μάτια
    τ' αστέρια πέφτουνε όταν με θωρεί
    σβήστε τα φώτα σβήστε το φεγγάρι
    σαν θα με πάρει το πόνο μου μη δεί
    σβήστε τα φώτα σβήστε το φεγγάρι
    σαν θα με πάρει το πόνο μου μη δεί.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2/7/20 00:06

    (πεθαινω για σενα
    κι ας εισαι απάτη
    δε πα να εισαι ψεμα
    εγω σε λεω αγαπη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.