Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

24 Μαΐ 2019

Γιάννης Τσαβαρής! Η ηθική και ουσιαστική παρουσία σας στην χθεσινή μας συγκέντρωση μου δίνει δύναμη να συνεχίσω τον αγώνα μέχρι το τέλος, σας ευχαριστώ όλους!


Ευχαριστώ όλους εσάς που με την χθεσινή σας καταλυτική παρουσία στην κεντρική μου ομιλία μου δώσατε την δύναμη και μου αναπτερώσατε το ηθικό να συνεχίσω τον αγώνα μέχρι τέλους.
Η δική σας παρουσία και συμμετοχή θα μας δώσει την ώθηση να υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας που μαζί σχεδιάσαμε για την ανανέωση του Δήμου και του νησιού μας.

Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι την τελευταία στιγμή, πόρτα-πόρτα, ψήφο με ψήφο, με την δική σας επιμονή κι αγώνα σε κάθε γειτονιά ώστε να βγούμε νικητές σ’ αυτό τον αγώνα για το καλό της Σαλαμίνας.
Τσαβαρή ψηφίζουμε!
Ψήφο δεν χαρίζουμε!

15 σχόλια:

  1. Ανώνυμος24/5/19 12:06

    ΨΗΦΟ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ
    ΓΙΑΝΝΗ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.

    ΑΞΙΟΣ.
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
    ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/5/19 15:55

    Καλη επιτυχια Τσαβαρη Γιαννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/5/19 19:11

    Ελπίζω να έπαθες και να έμαθες από την προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση. Γιατί αν πας με το Σταυρό στο χέρι έρχονται τα χιλιάρικα της Νάνου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη επιτυχια κυριε τζαβαρη,και ελπιζω η σαλαμινα να ξεφυγει απο το τελμα της ανηκανοτητας και της υποβαθμησης που εχει περιελθει εδω και καιρό. Ελπιζω εσείς ως γνωστης και οραματηστης,να αγνωησετε οσους μας κρατανε πισω και να αφουγκραστειτε αυτούς που θελουν την σαλαμινα μια κανονικη πολη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/5/19 03:41

    Καλέ γιατί προσβάλλεις τον
    άνθρωπο ;;;
    Σ' έκανε τίποτα σ έβρισε ;;;
    Ευχαριστώ μας είπε ...
    Γιάννη κ εμείς σ ευχαριστούμε
    ολοκαρδιως .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος29/5/19 08:23

    Κυρ Λάμπρο
    δεν θα παρακαλάμε κ από πάνω
    να δούμε τα σχόλια εντάξει ;;;
    Άντε π ανεβάζεις ότι σε
    συμφέρει άντε .
    Καλά να είσαι.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η λέξη "συμφέρει" άτοπη
      Το συμφέρον σημαίνει συναλλαγή, κι εμείς εδώ στο Salamis News... στρέψαμε τα νότα μας σε τέτοιες επιλογές κι αν έχεις στοιχεία για μας ΟΛΑ στην φόρα και να 'σαι βέβαιος/α πως θα τα δημοσιεύσουμε έστω κι αν δεν μας "συμφέρει"
      με πολύ αγάπη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/5/19 22:06

      "με πολύ αγάπη "
      είν' μεγάλη η βαρύ'στομαχια
      Φέρε σόδες αν δεν έχεις
      τίποτα άλλο πρόχειρο ...
      !

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/5/19 02:18

      Καλημέρα σου
      δεν πας καλά να το ξέρεις
      εδω με λες "βέβαιο/α"
      και κάτι άλλο εβρισες εσύ
      άτομο που έκανε σωστή
      παρατήρηση για το βράδυ της
      πρώτης Κυριακής που ήθελε να δει αποτέλεσμα εκλογών από εδώ ...
      Έριξα κ εγώ μια ματιά στα
      πεταχτά λέω από μέσα μου
      τώρα ρε κερατά τι θα πάθεις
      που ήθελες να κάνει ξενύχτι
      ο δικός μου ιναμορατος και
      τον πήδηξα δια της γραφής
      μου το ανάγνωσμα έφυγε ο
      άνθρωπος τρέχοντας δεν τον
      ξανά είδαμε ...
      Τώρα φιρι'φιρι το πήγες για
      να τ ακούσεις ξημερώματα
      Ξύπνιος ήσουνα κ σαν άλλος
      γερο'Λαδας του Καζαντζάκη
      μετρουσες ψήφους και ήσουν
      με παρέα θέλεις να σου
      γράψω κι άλλα θέλεις ;;;
      Απλά έκλεισες για να
      συγκεντρώνεις αποτέλεσμα με
      την ησυχία σου...
      Δεν είμαστε κουτονιερι δεν
      εδώ γελάμε ακόμη αλλά κ
      στεναχώρια διάβασες θα τα
      δω όταν ξυπνήσω να κ τώρα
      εσύ η ατομο της δουλειάς
      σου γράφεις δίπλα μην μου
      λες εμένα ψέματα δεν το
      γουστάρω ρε φίλε το ψέμα τι
      να κάνουμε τώρα ;;;
      άι στο καλό μ εφαγες απ' την γκρίνια...
      Και να κοιτάζεις την υγεία
      σου
      δεν πας καλά .
      Άντε τώρα γειά σου κ καλό
      ξημέρωμα που θα πάει κάποια
      στιγμή θα κοιμήθηκε κ να
      είσαι πάνω από τα συστήματα
      γιατί σήμερα τα βλέπεις για
      πρώτη φορά
      Η θα με τρελάνεις περισσότερο ή θα σε κάνω
      εγώ ποιητή φανφάρα το έγραψες κ μόνος σου ότι οι
      μπλοκερ είναι κάτι τρελλοί
      που κάνουν το κέφι τους.
      Υ.Γ.
      Και να θυμηθείς με ξέρεις κ
      σε ξέρω πολύ καλά μούρη με
      μούρη με είχες πει κ
      δεσποινίς τώρα πριν πολύ λίγα έτη του Κυρίου ...
      άντε φιλιά κ όνειρα γλυκά
      άλλο
      Φιλί .
      !^^^%

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος29/5/19 13:53

    Κύριε Λάμπρο
    καλησπέρα
    Την λέξη συμφέρον όλοι οι
    άνθρωποι την χρησιμοποιούν
    πολλές φορές στην καθημερινότητα τους.
    ΠΧ.
    Εμένα μου περισσεύουν κάτι
    "φθηνά "Kosta Boda και με
    συμφέρει να σου ρίξω μερικά
    στο κεφάλι σου κ να σ ανοίξω .
    Κ μετά με συμφέρει να σε πάω
    στο ΚΥ για να σε κάνουν καλά .
    Δεν με συμφέρει να σε τρέχω
    στο Ιασώ Τζένεραλ ...κλπ.
    Με πάρα πολύ αγάπη
    Η φίλη σου .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος29/5/19 17:16

    Εμένα βρήκες να πικράνεις τι
    σου έκανα εγώ τι;;;
    Ρεζίλι μ έκανες στην ανάρτηση
    της αριστεράς κ το συνεχεισες
    το ρεζίλι με το άσμα ...πάει
    στραφι μ εγραψες σ απάντησα
    ευγενικά δεν είδα τίποτα ...
    εμένα μωρέ που τώρα να μου
    πούμε να πεθάνω εγώ για να
    ζεισης εσύ θα πεθάνω στο λεπτό ;;;
    Δάκρυα τρέχουν απ' τα μάτια μου
    κ να το πιστέψεις
    Εσύ εμένα μ εκανες κ χαμογέλασα
    ξανά μ εμαθες με τον σωστό σου
    λόγο να κοιτώ μόνο μπροστά κ
    όχι το παρελθόν γιατί είχα
    παραιτηθεί από όλα ...
    Δεν πειράζει καλά να είσαι...
    κ να ήθελα Κύριε Λάμπρο δεν
    μπορώ να σου θυμώσω .
    Να είσαι καλά .
    Υ.Γ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
    ΑΣΤΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/5/19 21:32

    Ζητείται φίλος
    Στίχοι: Ξενοφώντας Φιλέρης
    Μουσική: Κώστας Χατζής
    1η ερμηνεία: Κώστας Χατζής
    Ζητείται φίλος που να ξέρει να γελάει
    Ζητείται φίλος με μεγάλη αμοιβή
    Σπάνιο είδος στον αιώνα που γυρνάει
    Σπάνιο είδος κι η φιλία ακριβή

    Ζητείται κάστρο σμιλεμένο με γρανίτη
    Για να στεγάσω του ανέμου την γενιά
    Κι εκείνο το άστρο που το λένε αποσπερίτη
    Να το κρεμάσω για λυχνάρι στη γωνιά

    Όποιος θέλει να με βρει
    να μου στείλει μια γραφή
    ταχυδρομική θυρίδα η ελπίδα

    Όποιος θέλει να με βρει
    να μου στείλει μια γραφή
    ταχυδρομική θυρίδα η ελπίδα

    Ζητείται χώμα μακριά από την Αθήνα
    Για να φυτέψω μια τριανταφυλλιά
    Ζητείται χρώμα από γαρούφαλα και κρίνα
    Να ζωγραφίσω ένα δάσος με πουλιά

    Ζητείται αγάπη που να ξέρει από φεγγάρια
    Ζητείται αγάπη με του ήλιου τις χαρές
    Κι όταν το απόβραδο θα ανάβουν τα φανάρια
    Να μην φοβάμαι των ανθρώπων τις σκιές

    Όποιος θέλει να με βρει
    να μου στείλει μια γραφή
    ταχυδρομική θυρίδα η ελπίδα

    Όποιος θέλει να με βρει
    να μου στείλει μια γραφή
    ταχυδρομική θυρίδα η ελπίδα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος29/5/19 23:10

    Κράτησε κ την από πάνω
    εξομολόγηση ψυχής φύλαξε την
    καλα όμως γιατί είν' πολύ
    ακριβή
    μικρό σχόλιο κ νωρίς ακόμα
    πάλι σε παρακαλάω πάλι
    Μ έφαγες κ το άσμα που λέει για
    την ελπίδα
    Την έδωσες κ την πήρες πίσω ;;;
    γιατί φίλε ...
    Εγώ θα περιμένω όπως πάντα .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος30/5/19 00:45

    Καλημέρα κ σ ευχαριστώ πολύ
    Ελπιδοφόρε ΑΝΚΟΡΜΑΝ...
    Θα είχες δουλειά σίγουρα να
    μου προσέχεις κ την νέα κατάθεση ψυχής γιατί είναι
    Αλήθεια ...μάθε τώρα κ άλλη
    μια ...Η αποχή είν' όρκος βαρύς
    που έκανα όταν "έφευγαν μία μία
    οι τρεις ψυχουλες που πέταξαν στο ουρανό "
    Γίνονταν "ομηρικοί "καυγάδες για τα πολιτικά έφευγαν και
    μπαλκονόπορτες ...την μία την
    άφησα έτσι ...έμπαιναν και
    άλλοι στην μέση "συγγενείς "
    έφυγαν οι ψυχές με ξέχασαν ...
    Τράβηξα διαχωριστική γραμμή
    και τους τελείωσα .Όλοι είχαν
    τα σπίτια "ξενοδοχεία τράπεζα και εστιατόρια "δεν αρνήθηκα
    τίποτα ...αυτοί όμως ήθελαν να
    συνεχίζεται ο καυγάς και ο ένας
    που έγραφα κάποτε τ όνομα του
    να γινόταν διαχειριστής της
    περιουσίας ...τα σταμάτησα όλα
    ξέρω ότι δεν πρέπει γιατί όλα
    είν' από τίμια δουλειά από
    αλμύρα πριν γεννηθω εγώ τα δύο
    πατρικά κ ύστερα τ άλλα...
    έχω καταφέρει αρκετά αλλά πονάει η μεταβίβαση πονάει ...
    Όρκο ποτέ δεν"πάτησα "ούτε θα
    πατήσω ...
    είμαι με δύο δικηγόρους έναν
    συμβολαιογράφο και τρεις λογιστές από Αθήνα ...τα λυπάμαι να τα δώσω τ αγαπάω ...
    (και τα μακριά μαλλιά "οχι τα δικά μου όρκος είναι δεν έχω
    δύναμη ούτε έχει να γίνει η
    τελευταία εκταφή οχι εδώ )
    Παρασύρθηκα πάλι ζητώ συγγνώμη.
    Πιστεύεις στο Θεό θα με καταλάβεις ...
    Σ εύχομαι πάλι καλημέρα να έχεις υγεία κ ότι επιθυμείς να
    στο χαρίσει η Παναγιά.
    Η φίλη σου
    Ελπίδα.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος30/5/19 08:03

    Ξημέρωσε Φίλε
    ας φέρει κάτι καλό αυτή η μέρα
    αλλά δεν γίνεται μας ξέχασε ο
    Πανάγαθος ...
    "το πάνω κείμενο το σταμάτησα
    χωρίς την λέξη συνεχειζεται μη
    κ παρεξηγηθεις δεν είναι δική
    μου κατάλαβες ε;;;"
    Μου είχες γράψει πρόσφατα ότι οι αλήθειες πονάνε κ δεν είν'
    όλες για δημοσίευση ...κ όμως
    Μέντορά μου όταν εγώ η άλλο
    άτομο αναλαμβάνουμε την ευθύνη
    του λόγου χωρίς ονόματα "αυτοί
    το νοιώθουν το καρφί αλλά δεν
    μπορούν τίποτα να κάνουν δεν
    έχουν περιθώριο "
    Άσε κ όταν χρειαστεί θα τους
    γράψω κ τις"πιο καλές πρακτικές
    μεθόδους τους"για όλα όχι μόνο
    για εμένα ...ξέφυγαν κ είναι
    γνωστά ονόματα μπήκαν κ σαν
    λαθρεπιβάτες στην πολιτική ...
    Σ' ευχαριστώ για την υπομονή σου προς εμένα κ η φιλία σου
    είναι αληθινή έτσι ;;;κ εγώ
    αληθινή είμαι σ'οτι αφορά εσένα
    πρώτα κ ακολουθούν οι"άλλοι "
    Με αγάπη.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.