Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

27 Μαΐ 2019

Γιάννης Τσαβαρής! Από καρδιάς ευχαριστώ όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου σ’ αυτή την αναμέτρηση


Είμαι πραγματικά υπερήφανος για αυτή την ομάδα με την οποία συνεργαστήκαμε και ευτυχής για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.
Μα περισσότερο για το ήθος που επέδειξαν στη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
Εκλογές δεν είναι μόνο το αποτέλεσμα.
Κυρίως είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει κανείς  τις προκλήσεις και το ήθος με το οποίο απαντά σ’ αυτές.
Και σ’ αυτό το επίπεδο είμαστε αδιαμφισβήτητοι νικητές των εκλογών.
Πάνω απ’ όλα όμως θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ψηφοφόρους που συμμετείχαν σε αυτήν τη γιορτή της Δημοκρατίας και για την άριστη συμπεριφορά που επέδειξαν.
Γιάννης Τσαβαρής
Υπ. Δήμαρχος Σαλαμίνας


1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος27/5/19 16:54

    Πάντα είχες ήθος κ αξιοπρέπεια
    Κύριε Γιάννη
    Είσαι κ όμορφος κ Άνδρας
    εγώ στο γράφω πάλι δημόσια
    κ ας θυμώσει ο Φοίβος ο
    αδελφός μου
    Σκίσε την γάτα μπορείς .
    Με αγάπη .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.