Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

13 Μαΐ 2019

Ανακοίνωση του Συνδυασμού "Το Ν.Η Σ.Ι. μας"


Ενημερώθηκα πριν λίγο για προ μηνών σχόλια σε μέσα μαζικής δικτύωσης υποψηφίου τοπικού συμβούλου του Συνδυασμού μας.
Το περιεχόμενό τους είναι τέτοιο που δεν μπορεί να γίνει ανεκτό από μένα. Κατόπιν αυτών ζήτησα ήδη κι έλαβα την παραίτηση του.
Όσο κι αν προσπαθήσουν οι εκφραστές του παλιού πολιτικού σκηνικού, το οποίο «ψυχορραγεί», να αποπροσανατολίσουν τους πολίτες με παλιές δοκιμασμένες κι αποτυχημένες τακτικές, εμείς θα είμαστε εδώ, να μιλάμε με λύσεις στα πραγματικά προβλήματα και να σχεδιάζουμε την νέα εποχή στην Σαλαμίνα που σε λίγες μέρες ξεκινά.
Γιώργος Θ. Παναγόπουλος
Υπ.Δήμαρχος Σαλαμίνας

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/5/19 04:42

    Άρχισαν τα όργανα
    σήκω απ’ τη θέση σου
    χόρεψε ζεϊμπέκικο
    λύγισε τη μέση σου

    Χτύπησε τα πόδια σου
    πάνω στον ασήκικο σκοπό
    έτσι μου γουστάρεις
    έτσι σ’ αγαπώ

    Άρχισαν τα όργανα
    το παλιό ντερβίσικο
    να μη μου το χόρευες
    θα `τανε αφύσικο

    Χόρεψε κορίτσι μου
    παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ
    έτσι μου γουστάρεις
    έτσι σ’ αγαπώ

    Άρχισαν τα όργανα το
    μπουζούκι εργάζεται
    να το το κορίτσι μου
    σιέται κι τινάζεται

    Φτου σου κοπελάρα μου
    ε ρε τι μου κάνεις πω πω πω
    έτσι μου γουστάρεις
    έτσι σ’ αγαπώ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/5/19 14:13

    Όχι είσαι λάθος μόνος σου
    είχες πει εξ αρχής κ τώρα
    κάνεις συμμαχία ;;;γιατί
    δεν περπατάς με τα δικά σου
    ποδαράκια ;;;συμμαχία σημαίνει
    αδυνατω αλλά κ θέλω να βγω.
    Αυτή η συμμαχία είναι κάπως
    αδηφάγα.Προβλημα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος17/5/19 18:05

    Αν δεν βάλετε στο πρόγραμμα σας αυτά που υπονοείτε, δύσκολα θα γίνεται πιστευτός από την πλειοψηφία. Καλύτερα, έργα και όχι μισόλογα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/19 17:16

      Από μικρό ντροπαλό ήταν
      η φωνουλα του ίσα ίσα
      π ακουγόταν ...
      κατάπινε κ λέξεις κ φράσεις
      Ίσως γιατί αγαπούσε πολύ
      τα θρησκευτικά ...
      Υ.Γ.
      Εσύ δεν δουλεύεις;;;
      πάλι μπλεξίματα πάλι ;;;
      Καλάααααααααα
      θα σε κάνω κερατά.
      !^^^%

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος17/5/19 20:42

    Αχου κ αχου
    συ το έγραψες θα σου κάνω την
    ζωή σου κόλαση βρε γιατί εγώ
    έχω λόγο ...
    "πλειοψηφία "γελάμε τώρα .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/5/19 23:36

    Μην φοράς αυτά τα πουκάμισα
    πριν ένα κ κάτι άλλους αιώνες
    τα φορούσε ο αείμνηστος Φαίδων
    Γεωργίτσης .
    Είχες εσύ την Αλίκη Γεωργούλη
    γκόμενα ;;;ούτε στον ύπνο σου.
    Έχεις κάνει τρεις γάμους ;;;
    Με το ζόρι 1.
    Σοβαρεψου...
    Υ.Γ.
    Και να σκέφτεσαι πριν μιλήσεις
    από Καρρά Χατζιδάκις κ τώρα
    Σινάτρα ;;;
    Ρίξε μια Καλομοίρα μια Ντάνα Ιντερνασιονάλ μια Αμάντα Ληρ
    κ έκλεισε το θέμα .
    Ήρωες οι γονείς Ήρωες .
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.