Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

18 Μαΐ 2019

Πρόσκληση του Συνδυασμού 'Το Ν.Η.Σ.Ι. μας" στην κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του


Ξεκίνησε σαν μια τρελή, ρομαντική ιδέα κάποιων φίλων. Σαν ένα χρέος προς τον τόπο που ζούμε εμείς και τα παιδιά μας.
Αφού δεν μπορούν οι άλλοι, θα αλλάξουμε εμείς το νησί μας.
Μας υποτίμησαν, μας λοιδόρησαν ("είναι νέοι...τι ξέρουν", "δεν έχουν λεφτά, πως θα κάνουν εκλογές", "έχουν τις δουλειές τους, σιγά μην προλαβουν να ασχοληθούν", "δεν τους ξέρει κανείς, ποιός θα τους ψηφίσει"...), μας έριξαν αισχρή λάσπη.

Τους διαψεύσαμε και μείναμε όρθιοι. Χάρη στην στήριξη όλων εσάς που μας πιστέψατε.
Αυτήν, λοιπόν, την τόσο σημαντική για μας μέρα, στο τέλος αυτής της διαδρομής και στην αρχή μιας νέας για μας και για το νησί μας, σας θέλουμε όλους δίπλα μας.
Όπως ήσασταν πάντα. Εσάς, το μοναδικό δικό μας στήριγμα.
Γιώργος Θ. Παναγόπουλος
Δικηγόρος
Υπ. Δήμαρχος Σαλαμίνας

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/5/19 19:08

    Μετά από δύο μυστικές δημοσκοπήσεις! Ρούλα ”ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ” Πρώτη απ την πρώτη Κυριακή!
    Μη το χάσεις, δες το στο ”ΠΑΜΕ ΛΟΥΚΕΤΟ”
    http://pameluketo.blogspot.com/2019/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/5/19 23:28

    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    ΚΥΡΙΕ ΛΑΜΠΡΟ Κ ΣΥΓΝΩΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/5/19 00:53

    Αφου ειναι μυστικες πως τις ξέρεις; Ρουλα εισαι κάτω από τη βάση και για την ακριβεια εισαι στο 9%. Ο Καπετανακης έκανε συγκεντρωση και μαζεψε 60 άτομα. Καταλαβαινεις οτι τελειωνεις και τρελαινεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/5/19 00:36

    Άιντε Πανάγο κ του χρόνου
    την υγεία σου να έχεις κ
    θα γίνεις καλά στο είχα γράψει
    ότι αν ήσουν καλά θα είχες
    εκτεθεί δημόσια ;;;όχι.
    Τι γράφουν βρε οι άνθρωποι "δίπλα "αλλά έπρεπε να πεις κ
    αλλά είπες ;;;
    Είχες κ προβολείς λένε κ την
    ηλεκτρική ενέργεια τι την
    έβαλες για να σωθούμε από μια
    λάμπα ;;;
    Αν γράφει ο κόσμος αλήθεια
    λάθος μεγάλο έκανες κ με τον
    εορτασμο της σαρδέλας .
    Μήπως βρε σου έδωσαν τίποτα κ
    ήπιες πρωτου μιλήσεις ;;;
    Δεν σηκώνεις το πιοτι κ στα
    φάρμακα είσαι αλλεργικός .
    Καλημέρα Πανάγο κ κοντός ψαλμός
    αλληλούια ...
    Συγνώμη θέλω να σου γράψω κ
    αλλά ο Φοίβος μου όμως μου
    έκανε παραγγελία "μικρά σχόλια
    να τα προφταίνω "
    Υποταγή του παρέχω απεριόριστη.
    Φοίβο αδελφακι μου
    πρόλαβα κ σ έστειλα καλό βράδυ
    να που πάλι έχεις δίκιο (όταν
    ο άνθρωπος κάνει όνειρα ο Θεός
    γελάει )
    Τρέχουν τα γεγονότα άκουσες
    εσύ τον λόγο του Παιδιού ;;;
    Καλά κ
    Καλημέρα.
    Αθηνά.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/19 12:37

    Γειά σου Φοίβο
    τι κάνεις μανάρι μου κοιμήθηκες
    καλά χωρίς οι Ερινύες να φέρνουν κύκλο στα όνειρα σου;;;
    Σήμερα αν δεν κάνω λάθος αδελφέ
    κ μέντορά μου σταματούν οι φιέστες ...κοιμόμουν κ με "πέταξε"μια φωνή απ' τον πάνω
    δρόμο με ντατσουν κ γύφτισσα θα
    εκφωνούσε...σήμερα κλπ. ο υποφ.
    δήμαρχος κυρ Θρασυβουλας...σου
    είν' γνωστό ότι μόνιμη διαμονή
    έχει σε περιοχή καταυλισμού ;;;
    πολύ θόρυβο έχουμε απ' την πάνω
    οδό του Ελ.Βενιζελου...πολυ.
    Φοίβο εγώ είδα ωραίο όνειρο
    ήμουν σε μια υπογα κ κάποιος
    μου έκανε "προστυχιες"εσύ ήσουν
    ο Άγιος άνθρωπος άλλος δεν
    είδα μούρη μόλις λοιπόν εγώ του
    έριχνα την ανάποδη κ μια γονατια εκεί που ξέρεις ...
    ακούστηκαν μηχανήματα ήρθαν για
    ασφαλτόστρωση ...που να κοιμηθεί άνθρωπος έτσι πόσο
    μάλλον εγώ που είμαι υπναρου.
    "μικρό είν' το βλέπεις ;;;και
    το προφταίνεις"
    αν έχω γράψει βλακείες διότι
    προσπάθεια καταβάλλατε από τον
    εαυτό μου να μην ξανακοιμηθεί
    συγνώμη ...εσύ την δουλειά σου
    ανεβαστο.
    Αθώο πλάσμα είμαι τι έχω διαβάσει από χθες ουουουυυυυουυυυ να ότι κ συ.
    Ευχαριστώ Άγιε μου άνθρωπε κ
    αδελφέ μου.
    Αθηνά .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.