Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

29 Μαΐ 2019

Το ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ την ερχόμενη Κυριακή δεν δίνει καμία κατευθυντήρια γραμμή στους ψηφοφόρους του. Ψηφίζουμε κατά συνείδηση.


Συμπολίτες και Συμπολίτισσες,
με την ανακοίνωση αυτήν ο δημοτικός συνδυασμός ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους ψηφοφόρους της Σαλαμίνας για τον πολιτικό πολιτισμό που επέδειξαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.
     Ευχαριστίες εκφράζονται και σε όσους έμπρακτα στήριξαν με την ψήφο τους τα μέλη του συνδυασμού μας και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε για ένα δυναμικό «παρών» στις εξελίξεις που έρχονται.

Πιστοί στις αρχές μας για διαφάνεια, αγωνιστικότητα και εντιμότητα προσπαθήσαμε να πείσουμε το εκλογικό σώμα για μια αλλαγή στη νοοτροπία που θέλει να ψηφίζουμε έναν υποψήφιο από υποχρέωση ή από συγγένεια.
Το ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ την ερχόμενη Κυριακή δεν δίνει καμία κατευθυντήρια γραμμή στους ψηφοφόρους του. Ψηφίζουμε κατά συνείδηση.
Σας ευχαριστούμε πολύ για τον αγώνα που μαζί δώσαμε.


8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/5/19 07:43

    Καλημέρα λεβέντη μου
    άργησες να ξυπνήσεις κ μ εζωσε πολύ νταλκας
    περίμενα όλη νύχτα να ξημερώσει
    μήπως κ έλεγες καλημέρα ...
    κ θα περιμένω μάθε ότι πέρασα
    όμορφα διαβάζοντας τους"δίπλα"
    Θυμάσαι που είχα γράψει ότι
    όποιος δήμαρχος κ να βγει μετά
    από λίγο καιρό θα λένε ....καλά να πάθουμε εμείς φταίμε ρε που
    σε ψηφίσαμε ρε θα φας μαύρο αν
    ξαναβάλεις ...
    δεν έχουμε ακόμα δήμαρχο κ λένε
    ότι έγραψα πιο πάνω ...να πάνε
    τώρα να ψηφίσουν κατά συνείδηση
    όπως γράφουν οι"αριστεροί "

    Δεν μου λες είσαι άντρας
    ακόμα ψαχτηκες δοκιμή έκανες η
    τ αφεισες στην τύχη ;;;
    Πρόσεχε γιατί θα φας μπουφλες
    αλλά με πολύ αγάπη .
    Εγώ σ'έγραψα όχι άλλη .
    Η φίλη σου.
    !^^^%
    Υ.Γ.
    Γράφεις κ συ δίπλα...α ναι μη
    το ξεχάσω ξέρεις κάποιον
    Μανούσο φαντάρο σε ζητούσε
    Κυρία εγώ τον έστειλα στο
    διάολο ...αν σε βρήκε καμία
    ευθύνη εγώ άλλωστε έχουμε σχέση
    κ δεν το ξέρω ;;;
    Ουχί .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε/η αν μη τι άλλο το "ΒΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ", πήρε σαφή και δημοκρατική θέση, δεν ζητά να ποδηγετήσει την ψήφο μου κι αυτό το εκτιμώ ιδιαιτέρως!

      Να σαι βέβαιος/η πως προσωπικά θα το λάβω σοβαρά υπ' όψιν μου όταν θα ρθει η ώρα.

      Ο καιρός γαρ εγγύς

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/5/19 12:03

      Με τούτα κ με τ άλλα τώρα
      το είδαααααααα
      γιατί χρυσό μου παληκάρι
      "φίλε/η"
      Φίλη ...φίλη ...φίλη
      Που είν' η λογική σου όταν
      γράφεις που;;;
      Όχι δεν είναι σωστό όχι
      άιντε πατάμε πληκτρολόγιο
      κι όπου μας βγάλει ;;;
      Συγκεντρώσου να σε χαρώ .
      !^^^%

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος29/5/19 13:30

    Η συνείδηση
    Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
    Μουσική: Κώστας Χατζής
    1η ερμηνεία: Κώστας Χατζής
    Θα σας μιλήσω για την συνείδησή μου
    Η οποία τα βράδια με συγχύζει
    Χθες το βράδυ με τάραξε πάλι
    Μετά από τόση κούραση που είχα
    Μόλις έγειρα να πάρω τον ύπνο του δικαίου
    Να τη αυτή ήρθε
    Της λέω: Ο, τι έχεις να μου πεις
    Πες το μου σε δυο λεπτά γιατί έχω να κοιμηθώ
    άλλωστε τι να μου πεις;
    Όλος ο κόσμος ξέρει ότι
    εγώ είμαι ένα ανθρωπάκι
    Ανθρωπάκι είμαι, ανθρωπάκι
    Αφού δεν πειράζω κανέναν
    Μόνο την δουλειά μου κοιτάω
    Αλλά μόλις είπα έτσι αυτή γέλασε
    Γέλασε έτσι ειρωνικά
    Μου λέει: το πιστεύεις αυτό που λες;
    Λέω βεβαίως το πιστεύω
    Λέει έμαθα ότι στην δουλειά σου
    είσαι μέγας και τρανός
    Λέω δεν βαριέσαι, το κατά δύναμη
    Εκεί βγάζουμε πέντε δεκάρες
    Λέει τα χιλιάρικα εσύ τα λες δεκάρες;
    Λέω γιατί εσύ είσαι η εφορία;
    Όχι μου λέει, αλλά απλώς σου θυμίζω
    που έλεγες κάποτε ότι το άτιμο το χρήμα
    Δεν το θέλω δεν το υπολογίζω
    Δεν το κάνω δεν το φτιάχνω
    Κάτι τέτοια που έλεγες
    Ε, καλά, μπορεί να έλεγα
    Αλλά τώρα σε παρακαλώ
    να μ’ αφήσεις ήσυχο γιατί θέλω να κοιμηθώ
    Λέει πριν σ’ αφήσω
    Θα σου κάνω δύο ερωτήσεις
    Λέω ωραία ακούω την πρώτη
    Λέει είσαι καλός Χριστιανός;
    Λέω είμαι καλός είμαι
    Λέει έχεις και πλούσια τα ελέη
    ναι έχω έχω έχω
    έχεις λέει, και γκαρνταρόμπα
    λέω έχω
    λέει ο Χριστός που είπε ο έχον δύο χιτώνες
    λέω μην το παιδεύεις ξέρω που το πας
    αλλά ο Χριστός μίλησε για χιτώνες
    δεν μίλησε για κοστούμια
    λέει έχεις φάει;
    Λέω βεβαίως έχω φάει
    Όλοι εμείς οι άνθρωποι
    πρώτα τρώμε και μετά κοιμόμαστε
    Βέβαια μπορεί να είναι κάποιος ο οποίος είναι αδιάθετος
    Ή οι κυρίες που κάνουν δίαιτα για να είναι πιο σέξι
    Μου λέει δεν ντρέπεσαι;
    Λέω να ντραπώ που θέλουν οι κυρίες
    να `ναι πιο σέξυ;
    Λέει δεν ξέρεις ότι πεινάνε εκατομμύρια στον κόσμο;
    Ωραία άμα πεινάνε να δουλέψουνε να φάνε
    Λέει δεν ξέρεις ότι πεθαίνουνε χιλιάδες τη μέρα
    γιατί δεν έχουν ούτε το `να ούτε τ’ άλλο
    Λέω ωραία και τι θέλεις να κάνω δηλαδή
    Να ταϊσω αυτά τα εκατομμύρια;
    Ας ενδιαφερθούν τα κράτη
    Το κάθε κράτος
    Αλλά θα μου πεις, ένα κράτος
    θα κοιτάξει πρώτα αυτούς του ψωμολίμηδες;
    Όχι ένα κράτος θα κοιτάξει πρώτα την άμυνά του
    Τανκς, αεροπλάνα, πλοία, σφαίρες και τέτοια
    Γιατί, απ’ τους αρχαίους καιρούς
    τα κράτη εξασφαλίζουν πρώτα τους εχθρούς
    Και μετά τους φίλους
    Και λέει ποιος είναι ο πολιτισμός σας;
    Να σκοτώνει ο ένας τον άλλον;
    Γιατί όταν έχεις όπλο κάτι πρέπει ν το κάνεις

    Έτσι με βασανίζει τα βραδάκια η συνείδησή μου
    Μου κάνει τέτοια παιγνιδάκια
    Αλλά συνείδηση στον κόσμο
    Έχουν μόνο τ’ ανθρωπάκια
    Πού να πάνε να την βρούνε
    Την συνείδηση τα κράτη;
    Δεν τα λέει μόνο σε μένα
    Όταν πάω να κοιμηθώ
    Τα λέει και σε εκείνον και σ’ αυτήν
    Μα σηκώνουμε τους ώμους
    Και της λέμε δεν βαριέσαι;
    Μήπως θα σώσω εγώ αυτόν τον κόσμο;
    Ένα μόνο που μας νοιάζει
    Είν’ το πορτοφόλι
    Τη συνείδησή μας στ’ άλλα
    ήσυχη την έχουμε όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλική συμβουλή,
      Σχόλια τόσο μεγάλα... πάνε στράφι δεν διαβάζονται

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/5/19 17:20

      Αχχχχχχ
      αυτό το κατά Κουλούρη
      "στραφι"εδώ να εδώ μου
      κάθησε στο λαρύγγι πάνω
      απ' το "καρύδι"το μεγάλο
      π έχουν οι άντρες ...
      εμείς οι γυναίκες το
      έχουμε μικρό γνωρίζεις
      λεβεντιά μου εσύ ...και δεν
      ξέρω κ τι σημαίνει.
      Σου έλεγα Κύριε Λάμπρο
      μάθε μου κ εμένα την "ξένη"
      γλώσσα όπως την έμαθες κ συ
      τίποτα αδιαφορία ...
      Που λες μου έλεγε ο ξάδερφος εξ Ιταλίας στο
      τηλ.μετα το μεσημέρι ότι κ
      αυτός αν κ Έλλην στην
      καταγωγή προερχόμενος εκ
      περιοχής Ναυστάθμου διαμένει κέντρο παραλία ότι
      έμαθε "λαου λαου"δλδ.
      σιγά σιγά την διάλεκτο κ
      καθώς έκανε βόλτα δύο
      γιαγιάδες απ' αυτές που
      έχουν μια μεγάλη ελιά στο
      σαγόνι με πεταχτες άγριες
      τρίχες είχαν δει έναν(στο γράφω ακριβώς όπως το
      άκουσα )
      "Ναι μω κ τα παιδιά τον
      είδαν μέσα σ' ένα ριμαδι
      αυτοκίνητο ο κακούργος
      έστρωνε το μαλλί μετά πήγε
      πιο κάτω κ ανέβηκε από δω
      δεν κρατήθηκε το χέρι μου
      κ του λέω μανάρι βάζεις κ
      μπιργιαντινι η ζελες είναι
      κολλάει πολύ κ κάνεις μπαμ
      από μακριά φαίνεται και η
      γιαλαδα γιαλιζης κακούργο
      κάτι είπε μια μω που νόμιζε
      ότι είχε την ομορφαδα μας
      και της είπα...είν' πολύ
      πρόστυχο Αυγερινε μου δεν
      το γράφω ...
      Μετά λέγανε τα δικά τους
      όπου μεγάλα σόγια πολλές
      λύπες χαρές λίγες κ που
      κατέληξαν που;;;
      Ότι στις οικογένειες τους
      δεν χωρίζουν τους άντρες τους μόνο τους θάβουν ...
      Πάνω απ' όλα η Τιμή .
      Έφυγε με εμπλουτισμένες τις
      γνώσεις περισσότερο ο
      ξάδελφος κ όταν βαρέθηκα κ
      του είπα
      "έλα ρε Γιάννη δεν μπορώ
      άλλο απ' τα γέλια κλείνω κ
      μου λέει κ ένα μωωωω αναμουνου σφιτττττ"
      Αυτά κ μη χειρότερα .
      Φιλί.
      !^^^%

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/5/19 15:21

    Δεν είναι σχόλιο είναι άσμα
    γνωρίζω ότι σου "αρέσουν τα
    μικρά "γιατί "μικρή "την έχεις
    Χα.κ.Χα
    Τώρα στα γεράματα μάθε γέρο
    "γράμματα "
    Διαφορετικά για να βλέπω το
    "περιεχόμενο "παρακαλώ πολύ
    τ αντρικό αίσθημα να είναι
    κυρίαρχο όχι αφανισμός αυτού .
    Η φίλη σου που είναι
    αυθεντική γυναίκα .
    Φιλί .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1/7/20 22:01

    Τα φέραμε από δω τα φέραμε από ‘κει
    άντε ξανά τα ίδια τα ίδια απ’ την αρχή
    τα φέραμε από δω τα φέραμε από ‘κει
    εγώ ξανά στο τίποτα στο γενικά εσύ, στο γενικά

    Νύχτες δίχως όνομα νύχτες χωρίς σκοπό
    χαμένοι από χέρι χαμένοι και οι δυο
    ανόητες αγάπες ανόητα φιλιά
    λόγια λόγια λόγια λόγια ψεύτικα
    λόγια λόγια ψεύτικα

    Τώρα τι να σου πω τι να μου πεις κι εμένα
    έτσι όπως παίξαμε κι οι δυο με ζάρια πειραγμένα
    τα φέραμε από δω τα φέραμε από ‘κει
    εγώ ξανά στο τίποτα στο γενικά εσύ στο γενικά

    Νύχτες δίχως όνομα νύχτες χωρίς σκοπό
    χαμένοι από χέρι χαμένοι και οι δυο
    ανόητες αγάπες ανόητα φιλιά
    λόγια λόγια λόγια λόγια ψεύτικα

    Νύχτες δίχως όνομα νύχτες χωρίς σκοπό
    χαμένοι από χέρι χαμένοι και οι δυο
    ανόητες αγάπες ανόητα φιλιά
    λόγια λόγια λόγια λόγια ψεύτικα
    λόγια λόγια ψεύτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.