Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

22 Μαΐ 2019

Λένης Ιωάννης - Απολογισμός Πεπραγμένων (Δήμαρχος Ισιδώρα Νάννου)


Γιάννης ΛΕΝΗΣ. Ξανά Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό Κοντά στο Δημότη
Πάντα επέλεγα να είμαι στην πρώτη γραμμή, ιδιαίτερα όταν οι καιροί είναι κρίσιμοι. Αρκετοί φίλοι και πρώην συνάδελφοι με γνώρισαν από την σταδιοδρομία μου στο Πολεμικό Ναυτικό, ακόμα περισσότεροι με γνώρισαν από την ενασχόλησή μου με τον Προσκοπισμό και τέλος πολλοί με έμαθαν  από την συμμετοχή μου στα κοινά του νησιού μας.

 Οι επικείμενες εκλογές και γενικότερα η περίοδος που διανύουμε, δεν έχουν πλέον να κάνουν με απλά καθημερινά προβλήματα αλλά με το μέλλον του τόπου μας και κυρίως των παιδιών μας.
Μέσα από τις θέσεις ευθύνης που μου εμπιστεύθηκαν η Δήμαρχός μας και το Δημοτικό Συμβούλιο προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να υπηρετήσω τόσο τον κόσμο που με τίμησε με την ψήφο του, όσο και τα παιδιά μας, μέσω της αμέριστης στήριξης των ναυταθλητικών μας συλλόγων (από την θέση του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Σαλαμίνας) και της προσπάθειας  αναβάθμισης των υποδομών των σχολείων μας (από την θέση του Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Α Βάθμιας Εκπαίδευσης).
Πολλοί με πολέμησαν με χτυπήματα κάτω από την ζώνη, πολλοί με πολέμησαν με ανώνυμες και επώνυμες ανυπόστατες καταγγελίες, πολλοί ακόμα και σήμερα διαλαλούν πως έχω προβεί σε παράνομες διοικητικές πράξεις και πως πρόκειται να με χώσουν στην «στενή».
Η απάντησή μου σε όλους αυτούς, είναι απλή, να μας δείξουν ενώπιον των συνδημοτών μας, στα χρόνια θητείας τους τι έκαναν  για εμάς, για τα παιδιά μας, για την Σαλαμίνα μας.
Αγαπητοί μου συνδημότες, απευθύνομαι σε όλες και όλους εσάς και σας καλώ να γίνουμε συνοδοιπόροι σε αυτή την προσπάθεια που ξεκίνησε ο συνδυασμός Κοντά στο Δημότη, στηρίζοντας τόσο τη Δήμαρχό μας όσο και την υποψηφιότητά μου προκειμένου να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά και να δούμε τον τόπο μας όπως πραγματικά του αξίζει.
Μετά τιμής
 Ιωάννης Ν. Λένης
Δημοτικός Σύμβουλος
Πρόεδρος ΝΠΔΔ ΣΕΠΕ Δήμου Σαλαμίνας
τ. Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου Σαλαμίνας
τ. Αντιδήμαρχος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό Κοντά στο Δημότη

3 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/5/19 00:10

    Καλημέρα σας
    έγινα λυκόπουλο μετά τον
    καθαρισμό απορριμμάτων κ
    πλαστικών κ φωτοβολταϊκών θα
    κάνω το χρέος μου σαν Έλληνας
    πολίτης
    θα ψηφίσω Γιάννη κ όσοι με
    κατατάσσεται "μείον " να μην
    δείτε Θεού μέρα ...αμέ ;;;
    Φοίβος .
    Καλημέρα αδελφούλα κ φίλη
    Αθηνά .
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/5/19 14:16

      ΑΝΚΟΡΜΑΝ
      αργείς σου απάντησα κ για
      την (συνείδηση κ για το
      συμφέρον )
      Και φυσικά εγώ δεν σε
      πρόσβαλα.
      Ευχαριστώ .
      Η φίλη σου.
      !^^^%

      Διαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.