Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

30 Μαΐ 2019

Δημήτρης Ελευσινιώτης. Ο Συνδυασμός μας «Δυνατός Δήμος» και εγώ προσωπικά σας ευχαριστούμε


Σαλαμίνιες και Σαλαμίνιοι,Φίλες και φίλοι,
Ο Συνδυασμός μας «Δυνατός Δήμος» και εγώ προσωπικά σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τη θετική σας ψήφο στις εκλογές της 26ης Μαΐου αλλά και για όλη την υποστήριξη και τη συμμετοχή σας στην προσπάθεια της νέας δημοτικής μας παράταξης καθ’ όλη την προεκλογική περίοδο.

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως όσους μας τιμήσατε με την ψήφο και την εμπιστοσύνη σας αλλά και όλους τους συμπολίτες μας που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία. Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε να ζούμε στον όμορφο τόπο μας, τη Σαλαμίνα μας, το νησί που όλοι αγαπάμε και θέλουμε πραγματικά να γίνει ο τόπος που του αξίζει.
Από την πρώτη στιγμή δηλώσαμε και το ακολουθήσαμε ότι δεν σκοπεύουμε, όπως και το πράξαμε, να εμπλακούμε σε διαμάχες, δεν πρόκειται να δημιουργήσουμε σκηνικό πόλωσης ούτε και να μεταχειριστούμε τακτικές λασπολογίας και τρολαρίσματος. Παρά το γεγονός ότι κάποιοι ανθυποψήφιοι μας το έπραξαν σε καμία περίπτωση δεν ανταποδώσαμε.
Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος για τη στάση όλων των μελών του συνδυασμού μας. Χαίρομαι γιατί δεν ξεπουλήσαμε τις αρχές μας και διατηρήσαμε το ήθος μας. Ξέρετε πολύ καλά, γιατί το νησί μας επιτρέπει να γνωριζόμαστε προσωπικά, ότι είμαι άνθρωπος με αρχές, μπορώ να σας κοιτάζω με καθαρό βλέμμα και σας κοιτάζω πάντα στα μάτια.
Αυτό θα συνεχίσω να κάνω και ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου, στις θέσεις που μας αναθέσατε. Εμείς θα είμαστε η εγγύηση για όλους εσάς της σύμπνοιας, της εντιμότητας, της νομιμότητας. Ο λόγος μας είναι συμβόλαιο και θα το αποδείξουμε με τη στάση μας στο νέο μας ρόλο.
Ο «Δυνατός Δήμος» θα τηρήσει τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις και θα συμβάλει ουσιαστικά στην αναγέννηση της Σαλαμίνας μας.
Σας ευχαριστώ για μια ακόμα φορά.
Δημήτρης Ελευσινιώτης

12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος30/5/19 09:34

    Μήτσο
    είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου γι'αυτό καταφεύγεις σε
    ίντριγκες για να πετύχεις τους
    στόχους σου αυτούς που σου
    αφαίρεσαν οι πολίτες της Σαλαμίνας με την ψήφο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/5/19 16:25

    Ξέχασα να "βαλω"τα διακριτικά
    Μήτσο στο σχόλιο 30/5/19 09:34
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/5/19 17:59

    Καλά στα έγραψαν τότε οι του
    στρατεύματος οι συντάκτες κ μ
    ένα χραπ τα βρησκει ο κόσμος
    κ τώρα
    Μήτσο συ ο υφυπουργός της Άμυνας αλλά πρώην Α/ΓΕΝ δεν
    έχεις λόγο συμβόλαιο προς εμάς
    λόγο δολοπλοκιας έχεις ...
    Μήτσο
    βουλιαξες μαζί με τα Υ/Β στην
    προβλήτα
    "κλαίει κ ο Κανέλος ο κύων από
    χαρά "πότε δεν του πέταξες ούτε
    ένα ξερό κομμάτι κουραμανας...
    τώρα κοιμάται πάνω από τα
    χαρτοκουτα πίτσας κ γελά ευτυχής στον ύπνο του...εδώ στο
    πρώτο φυλάκιο κάνει βάρδιες με
    τα παιδιά ...είν' το γούρι τους
    ...να είν' καλά πρώην αρχηγέ τα
    παιδιά ολόκληρες αγέλες σκύλων
    συντηρούν ελεύθερα είναι ...
    για κάνε πως τους τα βουτάς κ
    εκεί θα μείνεις δια παντός το
    πώς κ το που τ αυτιστικά θα
    διαλέξουν...αγριεψαν κ οι άλλοι
    έχεις να παρης κάτι χαρές την
    Κυριακή ότι κ να κάνεις έχει
    σφραγίδες πολλές το έγγραφο ...
    ΑΚΥΡΟ.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος30/5/19 21:23

    Δεν μου λες εσύ κύριος πέφτεις σε λάθη το ξέρεις ;;;
    Κι εγώ μπορώ να σε κάνω ζουρλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος30/5/19 21:39

    Καλέ εσείς ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΉΣ
    εγώ έγραφα (μιλάνε τα μάτια )
    και μου πήρατε την χαρά από το
    στόμα ...από τα γέλια της έπεσε
    κάτω το ηλεκτρονικό μηχάνημα
    που απ' αυτό σας έχει κάνει
    κόλαση την ζωή αλλά τ αξίζει .
    Εσείς χάνεται δεν μ αφορά ...
    Δύο τρία λογακια ήθελα να
    σπικαρω στον της ναυτικής
    αρμάδας πρώην ...κάτι έλεγαν
    πάλι στα τηλέφωνα κ έτσι μου
    ήρθε να του κάνω την στολή που
    φυλάει για τον μισεμο ρόμπαααα
    Σας ευχαριστώ κυρ μπλοκερα
    και ...αργότερα θα του ρίξω
    μια δυο τρεις καμπάνες .
    Υγεία κ από εμένα τον πιστό
    Κύων
    G!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/7/20 20:49

      Μην πολεμάς μαζί μου για θα χάσεις
      έχουν τα όπλα σου παλιώσει από καιρό
      αν σου φωνάξω σ’ αγαπώ δε θα το πιάσεις
      πάλι στο φόβο σου το ξέρω θα κουρνιάσεις
      έτσι και κάνω να σ’ το πω

      Μην πολεμάς μαζί μου για θα λυγίσεις
      αν μες’ στα μάτια σε κοιτάξω πιο βαθιά
      δεν έχουν έλεος σου λέω οι αναμνήσεις
      είναι παράδεισοι που θέλουν να γυρίσεις
      μα εσύ διαλέγεις τη φωτιά

      Μην πολεμάς μαζί μου για θ’ ακούσεις
      τον εαυτό σου που τον κλείδωσες καιρό
      χωρίς αγάπη και τη δίψα του αν νιώσεις
      ποιον ποταμό, ποιο δάκρυ θα βρεις να του δώσεις
      να πιει νεράκι καθαρό

      Μην πολεμάς μαζί μου για δε θ’ αντέξεις
      αν δεις πως κράτησα μακριά σου μια ζωή
      με της αγάπης το σπαθί μην πας να μπλέξεις
      θα δεις τη δύναμη αυτής της άγιας λέξης
      που θα σου κόψει την πνοή.!!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος31/5/19 19:14

    Μήτσο
    εσύ που είσαι μέσα σ όλα μήπως
    είδες πουθενα τον ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ
    αν τον είδες ρίξε σήμα να
    βαρεσουν οι μπουρουδες ...
    αυτό θα σημαίνει ότι είναι καλά
    ο άνθρωπος .
    Άιντε κάνε κ κάτι σωστό
    ακόμα εδώ είσαι ;;;
    έφυγες τρέχεις τώρα τρέχεις.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/7/20 20:23

      Φύγε αφού το θέλεις,
      Πως να σ' εμποδίσω,
      Με τα λόγια δεν μπορώ.
      Φύγε αφού το θέλεις,
      Δε θα τρέξω πίσω,
      Δε θα σε παρακαλώ.
      Φύγε και θα μείνω
      Στ' άδειο μαξιλάρι
      Να μετράω το κενό.
      Μόνο όπως θα φεύγεις
      Κάνε μου μια χάρη:
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σβήσ' το απ' τον ουρανό μου.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σβήσε μου τα μάτια,
      Σβήσε μου τις λέξεις
      Να μη σε φωνάξω πίσω.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σπάσ' το σε κομμάτια
      Να μη δω που φεύγεις,
      Να μη σε ξαναγαπήσω.
      Σβήσε το φεγγάρι.
      Φύγε αφού το θέλεις
      Με κορμί σκυμμένο,
      Με το βλέμμα χαμηλά.
      Φύγε αφού το θέλεις,
      Σε καταλαβαίνω,
      Όποιος φεύγει δε μιλά.
      Φύγε και για μένα
      Μη σ' ενδιαφέρει,
      Τίποτα δε σου ζητώ.
      Μόνο όπως θα φεύγεις
      Άπλωσε το χέρι,
      Σβήσε αυτό τ' αστέρι,
      Σβήσ' το απ' τον ουρανό μου.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σβήσε μου τα μάτια,
      Σβήσε μου τις λέξεις
      Να μη σε φωνάξω πίσω.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σπάσ' το σε κομμάτια
      Να μη δω που φεύγεις,
      Να μη σε ξαναγαπήσω.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σβήσε μου τα μάτια,
      Σβήσε μου τις λέξεις
      Να μη σε φωνάξω πίσω.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σπάσ' το σε κομμάτια
      Να μη δω που φεύγεις,
      Να μη σε ξαναγαπήσω.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σβήσε μου τα μάτια,
      Σβήσε μου τις λέξεις
      Σπάσ' το σε κομμάτια
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σβήσε μου τα μάτια,
      Σβήσε μου τις λέξεις
      Να μη σε φωνάξω πίσω.
      Σβήσε το φεγγάρι,
      Σπάσ' το σε κομμάτια
      Να μη δω που φεύγεις,
      Να μη σε ξαναγαπήσω.
      Σβήσε το φεγγάρι...G.!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος31/5/19 20:39

    Τελικά είσαι άξιος μόνο για
    "ανακάτεμα "
    Τι σου έγραψα κ με πολύ σεβασμό
    ε;;;
    Να βρεις τον άνθρωπο μου
    Λοιπόν πες τ Αποστολάκη να
    κάνει σύσκεψη Αρχηγών ...
    Ο κυρ Κοσμάς να βγει στις ρούγες
    Να σηκώσει ο Τσούνης σούπερ πούμα
    Και προς το παρόν μόνο μια
    ομάδα "σειρά "από ΕΠΟΠ να
    κλείσουν πέρασμα Παλούκια κ
    Παναγίας Φανερωμένης ...
    Βατραχια με φουσκωτά το γύρο του νησιού ...για όλα είν'
    ικανός να μου την "κάνει " και
    με καμία τράτα.
    Σ ευχαριστώ πολύ.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/7/20 19:55

      Ποια χέρια πήραν, πήραν τα κεριά
      Κι ήρθε ξανά, κι ήρθε ξανά το βράδυ
      Και δεν μπορεί η παρηγοριά
      Να μ’ εύρει στο, να μ’ εύρει στο σκοτάδι

      Αυτά τα χέρια είναι δικά σου
      Και τα ’χεις στείλει για να με δικάσουν
      Είναι μαχαίρια που ’χουν τ’ όνομά σου
      Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

      Ποια χέρια γίναν, γίνανε σπαθιά
      Χριστέ και Παναγιά μου
      Κι από το στήθος, στήθος μου βαθιά
      Θα κόψουν την, θα κόψουν την καρδιά μου

      Αυτά τα χέρια είναι δικά σου
      Και τα ’χεις στείλει για να με δικάσουν
      Είναι μαχαίρια που ’χουν τ’ όνομά σου
      Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου...!!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος1/6/19 19:13

    Α ρε Φωφακι τον έφαγες τον
    μπενυ
    Ανεξάρτητος ο φίλος σου
    Μήτσο
    Χαιρετισμούς .
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/5/20 16:18

    Πάλι τα ίδια κυρ Μήτσο μου
    μη σου πω και χειρότερα,ψαξε
    σταμάτα να τρως και ψάξε,σε
    παρακαλώ βοήθησε στο χρόνο
    πάνω την κοπάνησε ό φίλος μου
    παίζει αλλά ξυνό θα του βγει,
    και να πεις ότι του έκανα
    κάτι όχι, παρεξηγήθηκε λέει και κρατά επίπεδο γιατί;
    γιατί δεν είναι έτσι οι φίλοι
    καλημέρα καλησπέρα καληνύχτα,
    νευρίασα και του τα είπα χύμα
    και καλά έκανα
    Εσύ εγώ κλπ δεν έχουμε επίπεδο
    έ; καλά το δικό σου παίζεται
    πουλήθηκες,εγω όμως που γινόμουν θυσία για αυτόν που
    γυρίζει τώρα;
    Θα τον πιάσω στα χέρια μου και θα του δώσω τα γυαλιά του
    να τα φάει και ύστερα ότι γίνει
    Μήτσο έχω μεγάλο καημό αλλά και θυμό
    Καταλάβεις; όχι;
    Χαίρομαι διότι αυτά τα πράγματα είναι υποθέσεις
    προσωπικές
    δλδ ξεκαθάρισμα λογαριασμών με
    άγνωστη κατάληξη
    αχ, τι στο διάβολο ήθελα και
    μπλέχτηκα με άκαρδο και άπονο
    και διαχειριστή που αντί να
    βλέπει τα χάλια του και να πει
    και ευχαριστώ που τον αγαπάω
    έτσι όπως είναι ό κακούργος
    ζητάει και τα ρέστα;
    Λέγε κυρ Μήτσο μου τί να κάνω,
    και συ μην κάνεις όνειρα
    τρως λεφτά τώρα ξένα λες και
    εσύ ψέματα πολλά,
    και συ από το Θεό να το βρεις
    το άδικο
    πάλι φίρμα έγινε ό ναύαρχος ό
    άλλος στην τηλεόραση,
    καλά όταν αντί για πηλίκιο
    σας δω να φοράτε φέσι,τοτε θα
    γελάω και εγώ και όλος ό κόσμος,
    Κουνήσου τρέχα να βρεις τον
    το ξεχωριστό χαμόγελο,να
    κινήσεις όλες τις ένοπλες δυνάμεις,
    αν δεν είσαι ικανός άι στο
    διάβολο και συ,
    Καλά δουλεύει ακόμα το
    παρακράτος,
    Ό ενοχος καλύπτει ένοχο.
    Βοηθησε κυρ Μήτσο βοήθησε
    βρες την χαρά μου αλλιώς ποτέ
    και σώσεις να δεις χαρά στη
    ζωή σου, λεχριτη και συ,και να
    σου καθίσει το φαι στο λαιμό.
    Κοπροσκυλα χαραμοφάηδες και...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.