Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

20 Μαΐ 2019

Η Ιερά Μονή Φανερωμένης Σαλαμίνας είναι ένα ιστορικό μοναστήρι το οποίο ενέπνευσε τη συγγραφή του βιβλίου "Φανερωμένη το Μοναστήρι στην Σαλαμίνα"


Η Ιερά Μονή Φανερωμένης Σαλαμίνας είναι ένα ιστορικό μοναστήρι το οποίο ενέπνευσε  τη συγγραφή του βιβλίου "Φανερωμένη το Μοναστήρι στην Σαλαμίνα", έρευνα της Ειρήνης Ροκίδη.
Η μετάφραση αυτού στην αγγλική γλώσσα αποτελεί την συνέχεια και τη διάδοση της ιστορίας της Ιεράς Μονής δίνοντας έτσι την δυνατότητα να γίνει γνωστή η σπουδαιότητα και η ιστορικότητα της και σε άλλους ομόθρησκους ή μη λαούς.

Ήταν μεγάλη μου χαρά και ιδιαίτερη τιμή να συνδράμω στην υλοποίηση αυτού του έργου με την ευχή να υπάρξει ανταπόκριση και συνέχισή του για την πνευματική και πολιτισμική ανάπτυξη του νησιού μας.
Ο πολιτισμός διατηρείται διαχρονικά μόνο στον βαθμό που είναι εφευρετικός, δημιουργικός και εξελικτικός και μόνο μέσω μιας δυναμικής προσέγγισης έχει προοπτική.
H προσφορά των δώρων αυτών, συνάδει με το πνεύμα της Σαλαμίνας μας και τις αρχές και αξίες που εδώ και πολλά χρόνια έχουν γαλουχηθεί όλοι όσοι αγαπούν αυτόν τον τόπο.
Όσοι ξοδεύουν καθημερινά την ζωή τους  προσπαθώντας να δημιουργήσουν οι ίδιοι αξία, ξεκινώντας από το μηδέν, γνωρίζουν καλά ότι η ζωή προχωράει και εξελίσσεται μέσα από μικρές αλλά ουσιαστικές καινοτομίες...
Με εκτίμηση
Ευφροσύνη Μπερή - Λουρίδα

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/5/19 18:31

    Κ εγώ με σεβασμό κ εκτίμηση
    γράφω πιστεύω πολύ στην Χάρη
    της Παναγίας κ την παρακαλώ
    δημόσια να κάνει το θαύμα της.
    Να διώξει τις πονηρές σκέψεις
    που γίνονται κ πράξεις από το
    μυαλό τ ανθρώπου που αγαπώ .
    Να σκέφτεται μόνο εμένα κ να
    μην υποκύψει πότε ξανά στον
    Εωσφόρο κ να είναι μόνο δικός
    μου σύντροφος κ μόνο για χαρές.
    Κάναμε το σωστό στην μάταιη
    αυτή ζωή οικογένεια παιδιά κ
    όλο στο "πρέπει "σταματούσαμε .
    Καλά εγώ ήμουν πάντα με τα
    "θέλω "κ είμαι δεν έχει σημασία
    όμως αυτό .Τίμιοι άνθρωποι
    είμαστε εκτός απ' από αυτό το
    ελατωμα που έχει Παναγίτσα μου
    κοφτου το.Και ευλογία χάρισε του να βλέπει μόνο εμένα "το
    λέει κ το Ευαγγέλιο "εις σάρκαν
    μια"το ξέρω ότι πονά κ υποφέρει
    γιατρειά δώστου κ εγώ γνωστό
    σου είναι ότι δεν σ αφεινω έτσι
    "απαγορεύεται να λέμε το τι
    προσφέρουμε ιδιαίτερα για τα
    αισθηματικά μας"
    Προσκυνώ με ευλάβεια την Χάρη
    σου Μάνα μου Παναγιά και σε
    ευχαριστώ εκ των προτέρων .
    Ξέρω ότι κ αυτή την φορά δεν θα
    μ αφεισες να υποφέρω .
    Υπάρχουν κ τα πάρε ' δώσε μεταξύ της Ιεράς Μονής σου κ
    της άλλης Ι.Μονης στις Σπέτσες.
    "Οικογενειακοί δεσμοί "
    Σ' ευχαριστώ Καλή μου Παναγιά
    Φανέρωσε το καλό σ εμενα κ σε
    όλους τους ανθρώπους που σε
    παρακαλούμε για ιερό σκοπό με
    ταπείνωση κ ευλάβεια .Εμένα
    αυτό μου έτυχε τώρα τι να
    κάνουμε ;;; Βοήθησε Παναγιά μου.
    Ευχαριστώ την Χάρη σου και σου
    ζητώ να Φανερώσεις το καλό κ
    για το Νησί μας κ για την
    πάντα πονεμένη Πατρίδα μας.
    Ταπεινά βοήθεια.
    !^^^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/5/19 19:22

    Εγώ Παναγίτσα μου δεν θα
    κολαστω στην Χάρη σου άλλο
    για τον κολασμένο Φοίβο
    να κάνει ότι θέλει κ όπως θέλει
    κ όπου θέλει .
    Συγχώρεσε με Παναγία μου
    Gracie tanto.
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.