Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

7 Μαΐ 2019

Η κα Δέσποινα ΚΑΡΟΥΣΗ, υποψήφια με τον συνδυασμό ”ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΗ ΑΤΤΙΚΗ” της υποψήφιας Περιφερειάρχη Μαριάνας Τσίχλη


Σύντομο βιογραφικό της υποψήφιας κας Καρούση
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1959
Μεγάλωσα στον Πειραιά. Η καταγωγή μου είναι από την Κορωνίδα Νάξου. Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών και τους τελευταίους μήνες είμαι συνταξιούχος  του Υπουργείου Οικονομικών.  Ως υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών δούλεψα για δεκαοκτώ χρόνια στη Δ.Ο.Υ. Νάξου και από το 2004 μέχρι και  την συγχώνευση της Δ.Ο.Υ. Σαλαμίνας στη Σαλαμίνα όπου και κατοικώ μόνιμα, ενώ μέχρι την συνταξιοδότησή μου ήμουν υπάλληλος στη Γ΄Δ.Ο.Υ. Πειραιά.

Είμαι παντρεμένη και έχω τέσσερα παιδιά.
Το 2014 εκλέχτηκα ως επικεφαλής με τον συνδυασμό Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α, δημοτική σύμβουλος στο δήμο Σαλαμίνας.
Είμαι ενεργή πολίτης με συνεχή παρουσία στα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα.
Έχω συμμετάσχει σε αρκετές πολιτιστικές δραστηριότητες στη Σαλαμίνα και αλλού.
Πιστεύω ότι όλα τα νησιά του Σαρωνικού πρέπει να αποκτήσουν την δυνατότητα να αναδείξουν τις ομορφιές τους και να επιλύσουν τα προβλήματά τους, μέσα από φωνές που τα γνωρίζουν, έχουν αγωνιστεί κι έχουν τη διάθεση να συνεχίσουν ν’ αγωνίζονται γι αυτά (ιχθυοκαλλιέργειες, ναυπηγεία, αρχαιολογικοί χώροι, συγκοινωνίες κ.α).

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος8/5/19 08:12

    Η μονη που περασε απο το Δ.Σ του Δημου με αξιοπρεπεια και ντομπροσυνη.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.