Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

31 Μαΐ 2019

Στεργιάννα Γιαφεντή! Σας υπόσχομαι πως ήμουν, είμαι και θα είμαι η Στεργιάννα που όλοι ξέρετε !!!!!


Φίλες και φίλοι,
Έφτασε λοιπόν η στιγμή, να σας ευχαριστήσω θερμά για τη στήριξη που μου δώσατε στις τελευταίες Αυτοδιοικητικές Εκλογές.
Είμαι ιδιαίτερα υπερήφανη για τον προεκλογικό αγώνα που έδωσα τους τελευταίους εννέα μήνες. Έναν αγώνα χωρίς μεγάλες οικονομικές δυνατότητες, χωρίς μεγάλο κύκλο συγγενών, χωρίς προηγούμενη «πολιτική εμπειρία», με διαρκή πόλεμο «δικών μου»(;) ανθρώπων,  αλλά με μοναδικό εφόδιο την αγάπη μου για το ΝΗΣΙ μας.
Το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν το προσδοκούμενο, αφού οι συντοπίτες μας αποφάσισαν διαφορετικά. Νιώθω όμως μεγάλη τιμή που σε αυτές τις εκλογές συμπορεύτηκα και αγωνίστηκα με τον υπ. Δήμαρχο Δημήτρη Ελευσινιώτη και τον συνδυασμό «ΔΥΝΑΤΟ ΔΗΜΟ».

Επίσης, μέσα από αυτή την πορεία νιώθω ευτυχής για κάποιους ανθρώπους που γνώρισα και συμπεραίνω πως η ενασχόληση κάποιου με την πολιτική, δεν γεννά μόνο εχθρούς αλλά δημιουργεί και νέες προσωπικές σχέσεις.
Η στήριξή σας με έφερε στην 6η θέση του συνδυασμού με 303 σταυρούς. Μία θέση σημαντική για εμένα καθώς μου δίνει το έναυσμα να συνεχίσω πιο δυναμικά και να βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι για τη βελτίωση της καθημερινότητάς μας από άλλο μετερίζι.
Σας υπόσχομαι πως ήμουν, είμαι και θα είμαι η Στεργιάννα που όλοι ξέρετε !!!!!
Σας ευχαριστώ
Στεργιάννα Γιαφεντή

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/6/19 08:35

    Καλημέρα Στεργιάννα μου
    Μπορεί να μην εκλέχτηκε πρώτος ο συνδυασμός σου, όμως στις καρδιές μας πρώτη είσαι εσύ που σε γνωρίσαμε τώρα και σ' αγαπήσαμε!
    Η ζωή έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά και για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολύ κι έχεις όλο τον χρόνο μπροστά σου για τις δικές σου "διορθωτικές" κινήσεις!
    Καλό μήνα και ο αγώνας σου μόλις ξεκίνησε, καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/6/19 21:47

      08:35
      Το σωστό είναι
      Ένα το χελιδόνι κ η άνοιξη
      ακριβή
      Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ ...
      Θεέ μου Πρωτομάστορα κλπ.

      Τι θα γινόταν δλδ
      αν το έγραψες όλο ;;;
      Θα "έτρωγες "πρόστιμο
      κ πλήρωνες πανάκριβα
      νομικό για αθώωση ;;;
      Όχι.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος1/6/19 13:59

    ΚΡΙΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΠΡΩΞΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙΣ.
    ΕΡΙΞΕΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/6/19 16:02

      Καραγκιοζάκο όλα αυτά που έχεις στη σφαίρα της φαντασίας σου κράτατα για τον εαυτό σου. Ότι και να κάνεις, αν και έκανες πολλά μέχρι τώρα, ο ΔΥΝΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣ θα παραμίνει δυνατός και θα γίνει δυνατότερος!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος1/7/20 21:14

    Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα tango
    κι ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι
    Αδιάφορα τριγύρω μου να κοιτώ
    Στο γυμνό λαιμό μου το χέρι σου να παίζει

    Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια βραδιά
    για ρομαντικές φιγούρες πάνω στην πίστα
    Να παραμερίζουν όλοι από τη φωτιά
    που θα στέλνει το κορμί μας στο πρίμα βίστα

    Τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά
    που θα κάνει άνω κάτω την λογική σου
    θέλει τρέλα η ζωή μας και νοστιμιά
    άμα θες να βρεις τις πύλες του παραδείσου

    Μια γυναίκα ένας άντρας κι ένας θεός
    ένας έρωτας θεός να μας σημαδεύει
    Να σου δίνω τα φιλιά στων κεριών το φως
    και να παίρνω αυτά που ο νους ας απαγορεύει...Λ 100% !!!
    a-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.