Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

5 Φεβ 2016

Απάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Νήσων κ Παναγιώτη Χατζηπέρου, στο άρθρο της κας Ψυλλάκη στις ΑΝΑΠΤΡΟΠΕΣ

Κυρία Ψυλλάκη,
ευχαριστώ πολύ για την καλοπροαίρετη κριτική σας, για δύο καυτά θέματα που απασχολούν το νησί της Σαλαμίνας.
          Και τα δύο θέματα που θίγετε, μου είναι απόλυτα γνωστά. Είναι γνωστός, από τον κο Σπηλιόπουλο, την κα Ανδριανού και τους υπόλοιπους γονείς και ο αγώνας που έχω κάνει για να μην κλείσει, λόγω διαχρονικών παραλήψεων το Κέντρο ΑΜΕΑ στις 7 Ιουλίου 2015.  Είναι επίσης γνωστός, για όποιον ενδιαφέρεται, ο αγώνας μου για να επαναλειτουργήσει το κέντρο και να μην ταλαιπωρούνται οι πολύπαθοι γονείς.  Είμαι πολύ καλά ενημερωμένος, έχω δε, επισκεφτεί το χώρο επανειλημμένα.
          Δε νομίζω πως το γεγονός ότι το «Δημοτικό» γράφτηκε «Γυμνάσιο», στο Δελτίο Τύπου που εκδόθηκε από το γραφείο μου, δικαιολογεί ένα τόσο εκτενές άρθρο. Η υποβόσκουσα τάση συγγραφής σεναρίων για μένα, που το χαρακτηρίζει δεν ταιριάζει με εμένα και την προϊστορία μου στα κοινά, με την οποία έχω αποδείξει ότι «η ανιδιοτελής  ΠΡΟΣΦΟΡΑ αποτελεί στόχο και στάση ζωής».

          Καλός είναι ο τύπος, αλλά πρώτα μας ενδιαφέρει η ουσία. Να στεγαστούν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια τα παιδιά αυτά που εγώ τα λέω ΑΜΕΑ. Εσείς πείτε τα όπως θέλετε.
          Και αυτό θα γίνει, όπως υλοποιήθηκε και το πρόγραμμα της κυκλοφοριακής αγωγής, το δωρεάν πετρέλαιο στα σχολεία κλπ, για τα οποία δεν σας περίσσεψε να πείτε καμιά καλή κουβέντα.  Το πρόγραμμα της κυκλοφοριακής αγωγής το οποίο έχουμε εξαγγείλει θα συνεχιστεί μέσα στο μήνα στην Τροιζηνία και αργότερα τα υπόλοιπα νησιά.
          Όσον αφορά δε, στη συγκέντρωση για την υποθαλάσσια ζεύξη, το τόνισα και εκεί κατά την τοποθέτηση μου με έμφαση ότι περίμενα μεγαλύτερη συμμετοχή, γιατί πιστεύω ότι: «υπεύθυνος πολίτης είναι ο ενημερωμένος πολίτης».
          Συνεχάρην τους ανθρώπους των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Σαλαμίνας για την πράγματι άρτια προετοιμασία, αναφορικά με τα αντισταθμιστικά οφέλη που θα ζητηθούν. Επιπλέον χθες, σε συνάντηση που είχα στο γραφείο μου με τον πρώην Δήμαρχο κο Σοφρά και άλλους φορείς των Παλουκίων, για διάφορα θέματα που τους απασχολούν όπως είναι ο βιολογικός, πρότεινα να ζητηθεί και η κατασκευή Εδικού Σχολείου.
Όσον αφορά στη σχέση μου το Δήμο, δε θα μπορούσε να είναι διαφορετική, όπως συμβαίνει και με τους υπόλοιπους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας.  Υπάρχουν τεράστια προβλήματα που ξεκινούν από το Προεδρικό Διάταγμα 667/1977,  που όρισε ως παραθεριστικό τόπο το νησί και το οποίο δε συνέταξε η νυν Δήμαρχος. 
          Εμείς ως Περιφερειακή Αρχή, τιμούμε έμπρακτα όλους τους πολίτες, με προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες και όχι μόνο την κάθε Δημοτική Αρχή.
          Είμαι στη διάθεση σας, για μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, για να ικανοποιηθούν όλες οι τυχόν απορίες που όπως φαίνεται έχετε και δικαιολογημένα βέβαια, αφού δε με γνωρίζετε και δεν το έχετε επιδιώξει.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων

Παναγιώτης Χατζηπέρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.