Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

9 Φεβ 2019

Ορσία Παπαμιχαήλ-Λάμπρου Υπ. Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό «Δυνατός Δήμος» με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Δημήτρη Ελευσινιώτη,


     Φίλες και Φίλοι,
Γνωρίζετε την αγάπη μου για το νησί μας. Εδώ και χρόνια δραστηριοποιούμαι στο χώρο των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων. Μέριμνά μου ήταν και είναι πάντα οι καλές συνθήκες φοίτησης των παιδιών μας τόσο σε πρακτικά καθημερινά ζητήματα όσο και σε θέματα αισθητικής αναβάθμισης των χώρων των σχολείων.
Τα παιδιά είναι το μέλλον κάθε τόπου και εμείς οφείλουμε να τα σεβαστούμε. Αυτό θα το πετύχουμε αναβαθμίζοντας τις ήδη υπάρχουσες υποδομές και δημιουργώντας νέες όπου κρίνεται απαραίτητο. Ζητούμενο είναι τα παιδιά μας να αισθάνονται ασφαλή, τόσο αυτά όσο και οι καθηγητές τους.

Έχοντας ως κίνητρο όλα τα παραπάνω αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό «Δυνατός Δήμος» με τον Υποψήφιο Δήμαρχο κο. Δημήτρη Ελευσινιώτη, όχι για αλλάξουμε σελίδα αλλά για να αλλάξουμε κεφάλαιο!
Μπορεί κάποιοι εδώ και τόσα χρόνια με την αδιαφορία και τις παραλήψεις τους να δανείστηκαν το μέλλον των παιδιών μας. Εμείς όμως έχουμε την υποχρέωση να τους το επιστρέψουμε!
Γι’ αυτό το λόγο ζητώ τη στήριξη σας!
Με εκτίμηση
Ορσία Παπαμιχαήλ-Λάμπρου
Υπ. Δημοτική Σύμβουλος
Ας επιστρέψουμε το μέλλον εκεί που ανήκει, στα παιδιά μας!

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/2/19 07:37

    Κυρία μου ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων δέν μπορεί νά ασχολείται με την φοίτηση τών παιδιών μας, αλλά μόνο με τίς σπουδές...Δέν πειράζει θά μάθετε όπως καί ο αρχηγός σου!!! Καλορίζικη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/2/19 14:03

      Ωχου,κι εσύ 07:37
      πρωί πρωί και Κυριακή ας έγραφες μόνο το -Καλοριζικη-
      Η Κυρία βγήκε στην "αναφορά
      ο αρχηγός την βρήκε σ όλα
      τζάμι...πάτησε με δύναμη σ ένα χαρτί την σφραγίδα με την λέξη 'εγκριθη το αίτημα ' δηλαδή προχωράμε μαζί κι όπου μας βγάλει ...
      Κύρια μου ως ευγενής άνθρωπος σας εύχομαι Υγεία και Καλή Επιτυχία
      Γειά σας!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος10/2/19 09:36

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
    ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΝΕΑ ΑΦΘΑΡΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
    ΠΡΟΧΩΡΑ ΟΡΣΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/2/19 19:07

      ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ? ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑΣ.ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΣΤΡΟΛΟΓΟ ΜΕΣΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΖΛ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/2/19 20:50

      Έχεις δίκιο κι εσύ εχεις...
      Πολύυυυυ βαθύ και ημιθανή
      κατάσταση το "πράσινο "χρώμα"
      Εκτός από καθαρό πράσινο των ματιών μου...χα...
      Τι έγραψαααααα τι;;;
      Όχι όχι δεν αυτοθαυμαζομε
      παρασύρθηκαν οι σκέψεις μου
      διότι διάβασα και τον άλλον
      στόχο σου
      Δε μου λες αυτή είν ακόμη
      ωξω και διαβαίνει παντού ;;;
      Γιατί Θεουλη μου γιατί ;;;
      κακούργαααααααα
      φτου σου και ξανά φτου σου
      ΥΓ.
      Ουφ...δρόσισε λίγο...
      !!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/2/19 00:30

      Χαχα ακόμη δεν ξεκίνησαν οι εκλογές και άρχισαν να βρέχονται τα παντελόνια ορισμένων!!



      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος11/2/19 20:29

      11/2/2019 00:30
      Εσύ τώρα προκαλείς τον
      "εσωτερικό ψυχικό κόσμο μου
      και την σκέψη μου...που λίγο ήθελε ακόμη να γίνει ένα με τα μαγκεψαμεν ταβερνεια της Καισαριανής"
      Όχιιιιιιιιι...ποτέ ξανά ...
      ΜΕ - ΤΡΑΒΗΞΕ ΚΑΙ Μ ΕΣΩΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΤΑ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΖΕ'ΙΜΠΕΚΙΚΑ
      ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ
      ΔΩΣΤΑ-
      ΤΟ ΣΤΙΒΑΡΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΕΠΕΙΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΜΟΥ-
      ΥΓ.
      ΕΙΜΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙ ΕΥΓΕΝΕΣ ΑΤΟΜΟ...
      με μικρές παραλλαγές π.χ
      - ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥ ΟΛΑ ΧΑΛΑΛΙ ΤΟΥ...ΠΡΙΒΕ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΣΑΠΟ'ΣΕΡΒΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ-
      ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...
      ΔΙΟΤΙ
      (ΟΛΟΙ ΈΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ...stop)
      ΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      ΠΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
      ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΥΡΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      ΚΙ ΕΧΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΠΑΝΩ ΜΟΥ...
      ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10/2/19 09:36

    Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΤΗ

    ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥΣ ΑΣΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ.
    ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΟΥΣ.
    ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟΥΣ.
    ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ.

    ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ, ΣΤΙΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΞΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
    ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΗΔΙΑΣΑΜΕ.

    Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΛΑ ΣΕΛΙΔΑ,
    ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/2/19 16:29

    Αγαπητέ φίλε 09:36, υπομονή μέχρι το Μάη..... βιάζεστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/2/19 18:12

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΚΟΡΜΑΝ...
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΑΠ ΕΔΩ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΥΠ.ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ
    ΚΥΡΙΟΥ ΜΗΤΣΟΥ...
    ΣΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ "ΓΟΥΣΤΑΡΗΣ ΚΙ
    ΑΓΑΠΑΣ"ΓΡΑΨΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ ΣΕ "ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ"
    ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ...
    ΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΜΟΥ.
    ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΦΩ
    ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ
    Μ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ...
    -ΕΚΤΟΣ ΟΛΙΓΩΝ ΕΞΕΡΑΙΣΕΩΝ-
    ΝΑ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Σ ΟΣΟΥΣ ΚΙ ΟΣΕΣ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΥΓ.
    ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ - ΠΙΑΣΑΡΙΚΟ ΑΣΜΑ-ΓΙΑ ΚΥΡΙΕΣ;;;
    ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
    ΕΙΣΑΙ ΤΖΕΝΤΕΛΜΑΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/2/19 20:04

    ...Εδώ και χρόνια δραστηριοποιούμαι στο χώρο των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων...
    Ε, και τι μας το λες!!! Σπουδαία τα λάχανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/2/19 20:46

    Η ΚΥΡΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΧΕΙ?ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ. ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΤΥΧΙΟ Ή ΑΠΛΩΣ ΛΥΚΕΙΟ.? ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΥ Ή ΟΙΚΙΑΚΑ?ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.ΔΕ ΛΕΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ. ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΑΛΗΟΜΟΔΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΑΡΑ. Ο ΑΛΛΟΣ ΛΕΕΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ? ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.