Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

1 Φεβ 2019

Η καταγγελία της κίνησης Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α κινητοποίησε την Περιφέρεια.


Μετά   από  την  ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ  που στείλαμε την 17/01 σχετικά με τις αυθαίρετες περικοπές δρομολογίων του  ΚΤΕΛ  , η  Γενική  Δ/νση  Μεταφορών  και  Επικοινωνιών  απέστειλε πρόσκληση για συνάντηση με φορείς  στο Δημαρχείο  Σαλαμίνας  την  Πέμπτη   7/2/2019  «σχετικά με τα θέματα των δρομολογίων του  ΚΤΕΛ  Σαλαμίνας» .
Η κίνησή μας προσκλήθηκε και θα συμμετάσχει επιδιώκοντας να  βρεθεί τρόπος να σταματήσουν  άμεσα  και  αμετάκλητα  οι  αυθαίρετες  περικοπές  δρομολογίων.

Το θέμα θα συζητηθεί στην προγραμματισμένη ανοιχτή εκδήλωση με θέμα την παρέμβασή μας στις δημοτικές εκλογές που θα γίνει
ΤΗΝ  ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΦΛΕΒΑΡΗ 11πμ
ΣΤΟ ΚΑΦΕ  ‘’ΚΩΣΤΑΚΗΣ’’
ΠΑΡΑΛΙΑ ΡΕΣΤΗ.

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/2/19 10:40

    Που ειναι ρε παιδια οι αλλοι συνδιασμοι? μονο αυτοι ασχολουνται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/2/19 09:46

    ΓΕΙΑ...
    ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΘΕΣΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ
    ΠΗΡΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...Η "ΘΕΣΗ"ΤΗΣ
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΔΩ...
    ΔΕΝ "ΜΑΣ"ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΡΑΦΗ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;
    ΚΙ ΕΙΝ ΣΤ"ΑΖΗΤΗΤΑ!!!
    ΚΑΛΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος5/2/19 14:11

    Λάβα
    Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
    Μουσική: Νίκος Αντύπας
    1η ερμηνεία: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    απ’ όνειρο βαθύ
    κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
    κλαίει να γεννηθεί
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    εφτά γενιές σβηστό
    Λάβα μου, λάβα μου
    αίμα μου ζεστό

    Κάτι λίγοι συγγενείς
    ξαδέρφια μακρινά
    πες μου αν έμεινε κανείς
    για μας τα πετεινά
    Κάτι λίγοι συγγενείς
    στα έγκατα του νου
    Λάβα μου, λάβα μου
    σώμα τ’ ουρανού

    Εγώ το φως μετάλαβα
    κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως
    Υπ’ όψιν μου δεν τα `λαβα
    του κόσμου τα χλωμά
    Κατάλαβα
    Εγώ το φως μετάλαβα
    κι αντέχω τη φωτιά
    στο στήθος
    Υπ’ όψιν μου δεν τα `λαβα
    του κόσμου τα χλωμά
    κατάλαβα

    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    απ’ όνειρο βαθύ
    κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
    κλαίει να γεννηθεί
    Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
    εφτά γενιές σβηστό
    Λάβα μου, λάβα μου
    δάκρυ από Χριστό
    Εγώ με λάβα τα `λαβα
    αυτά που λέει κρυφά το πλήθος
    κι ας μοιάζαν θεοπάλαβα
    τα αχ των ζωντανών
    κατάλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/2/19 15:55

    Σ' ευχαριστώ πολύ πάρα πολύ καλέ,που βλέπω στην οθόνη...
    Λάβα.
    Αχ βρε Ανκορμαν,τι "τραβάς και εσύ από εμένα,δεν σου φτάνουν
    όλα τα άλλα...
    Αχου κι αχου...το ξέχασα του
    λόγου σου δεν χαμπαριαζης...
    Αρα ό καλός φίλος σου εγω,
    σου ζητώ συγγνώμη για το σχόλιο
    πούνε καβάλα απ' την ΛΑΒΑ...
    Και για τα δύο - γ γ - της λέξης ΣΥΓΝΩΜΗ...
    Ο "άνθρωπος'κυων"
    Αν δεν βαρεθω,πιο πολυ απ' ότι βαριέμαι από χθές ,και θέλεις
    θα σου ξανά στείλω γραφες...
    !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.