Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

11 Ιαν 2019

Η Μαρία Πολύζου – Καραβασίλη στον Salamis News και τον SalamiSol web Radio

42 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/1/19 14:02

    ΓΕΛΑΝΕ Κ ΤΑ ΣΑΒΡΙΔΙΑ ΣΤΟ ΒΟΥΡΚΑΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/1/19 14:09

      Τώρα για να ξέρεις εσύ τι κάνουν τα σαβρίδια στο Βουρκάρι προφανώς αυτές είναι οι δικές σου παρέες
      Άρα η γνώμη σου ενδιαφέρουν τα "μαλάκια" και τους ιχθείς του Βουρκαρίου, τι σε κάνει να πιστεύεις πως ενδιαφέρει κι εμάς;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος11/1/19 14:12

    κα Μαρία Πολύζου άκουσα την συνέντευξη σας σήμερα μόλις τώρα.
    Αν μη τι άλλο δεν διστάζετε εσείς να εκτεθείτε δημόσια στην κρίση μας κι αυτό σας τιμά.
    Ίσως ναι και να σας ήθελα πιο τολμηρή στις απαντήσεις σας, δεν βαριέσαι για "σκεπτόμενους" ανθρώπους τα είπατε
    Τώρα να δεν κατάλαβαν όλοι., ε τι να κάνουμε
    Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/1/19 14:17

    Συγχαρητήρια κυρία Πολύζου !!!
    Αυτό είναι επίπεδο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/1/19 16:30

    Δεν νομίζω να ειπε τιποτα περισσοτερο απο αυτα που είπε στο Ιντερνετικο Σαλαμινιων βημα τις προάλλες παντος θα μπορούσε να πει περισσότερα και στις δυο συνεντεύξεις να τους βγάλει ολα στην φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/1/19 18:05

      Δε νομίζω πως αυτός ήταν ο στόχος της Μαρίας μα ούτε και το επίπεδό της

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος11/1/19 16:33

    Με όλα αυτά που ψήφισες σκέφτηκες τον ¨πολίτη¨που σε έστειλε στη δημαρχία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/1/19 16:39

    Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου μακράν η καλύτερη, από άντρες και γυναίκες, ήταν η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΛΑΛΟΥΣΗ, όπως παραδέχονται όλοι, ακόμα και οι αντίπαλοί της.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/1/19 00:21

      Ναι Πάρη μου . Απλά μεγάλωσε πολύ και χανει τα λόγια της.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος11/1/19 16:51

    Μια κουβεντούλα στο ραδιόφωνο δική σου με τον μαστροκόλια είναι συνέντευξη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/1/19 18:04

      Αν φίλε μας εσύ κρίνεις πως δεν της έγιναν ένα δυο καλές ερωτήσεις, γιατί δεν έστειλες εσύ μήνυμα στο κινητό της εκπομπής που δόθηκε στον αέρα να της τις κάνεις και τις δικές σου ερωτήσεις;
      Από κριτική όλοι καλοί είμαστε από τον καναπέ μας όλο λάδι, λάδι κι από τηγανίτα τίποτα
      Με τα λόγια χτίζω ανώγια και κατώγια

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος11/1/19 23:45

    Κε Μαστροκόλια, για ενημέρωση σας οι οικονομικές καταστάσεις, οι ισολογισμοί και οι απολογισμοί ήταν όλα μούφα όπως ψεύτικοι ήταν και οι προϋπολογισμοί. Αυτό βέβαια δεν συνέβαινε μόνο στο Δήμο μας αλλά και σε όλους σχεδόν τους δημόσιους φορείς γιαυτό και καταστράφηκε η Ελλάδα. Και τούτο αποδείχθηκε από την ώρα που μπήκε μέσα το Παρατηρητήριο κι άρχισαν να βγαίνουν ένα-ένα όσα είχαν κρυμμένα κάτω από το χαλί και μιλάμε για πολλά εκατομμύρια. Ο κάθε σύμβουλος ψηφίζει ότι του παρουσιάζουν οι υπηρεσίες και όχι ότι του κρύβουν.
    Καταλήγοντας θέλω να πω ότι για την χρεοκοπία του Δήμου μας δεν είναι μόνο ο κ.Τσαβαρής υπεύθυνος, συνυπεύθυνοι είναι και οι υπάλληλοι του Δήμου που ανέχονταν ή συνυπέγραφαν τις οικονομικές ατασθαλίες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/1/19 11:38

      Ρε παπάρα αν οι ισολογισμοί είναι μαϊμού, τότε υπάρχει ποινική ευθύνη για όσους τους συνέταξαν και πειθαρχική για όσους τους ψηφισαν, η άχρηστη και ο μηνάρας τι κάνουν; Άσε φίλε δε θα βρείτε τον ψήφο σας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/1/19 16:48

      Μπράβο, το βρήκες, σκέτο ξουράφι είσαι !!!

      Διαγραφή
    3. Φίλε ανώνυμε ”11/1/19 23:45”
      Μια και αναφέρεσαι σε εμένα. Δεν συμφωνώ μαζί σου. Οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι πολύ δε περισσότερο οι Δήμαρχοι ακόμα, ακόμα και οι αντιδήμαρχοι δεν είναι πιόνια, αλλά συνυπεύθυνοι για την νομιμότητα.
      Ακόμα κι αν οι υπάλληλοι που προσπαθείς έμμεσα να τους ρίξεις ευθύνες, -εκ του πονηρού ή από ανικανότητα- σου φέρνουν να συνυπογράψεις κάτι παράνομο ή πονηρό η τελική ευθύνη είναι δική σου κι όχι των υπαλλήλων!!!!!
      Αν ο κάθε σύμβουλος δεν ελέγχει το που βάζει την υπογραφή του, είναι άξιος της τύχης του και καλό είναι να πάει σπίτι του.
      Δεν υπάρχει συνυπευθυνότητα ούτε κι είναι υποχρεωμένος ο υπάλληλος να ακολουθεί τις παράνομες οδηγίες κάποιου αιρετού, τουλάχιστον αν δεν έχει το εντέλλεσθε κι αυτό μέχρι ενός σημείου!
      Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
      Τώρα όσον αφορά την ”χρεοκοπία” του δήμου δεν είναι θέμα σχολιασμού σε ένα ανώνυμο σχόλιο.
      Ο κ Τσαβαρής απ ότι γνωρίζω είναι πρόθυμος να μπει στην βάσανο της δημόσιας συζήτησης. Μπορείς να μου βρεις έναν ακόμα για να γίνει διάλογος, γιατί από μονολόγους χορτάσαμε.
      Αν ναι, εγώ εδώ είμαι να συντονίσω είτε στο ραδιόφωνο είτε σε δημόσιο χώρο μια συζήτηση επί του θέματος (και μαζί με άλλους) με ντοκουμέντα όμως διαφορετικά το θέμα είναι απλά προς προεκλογική εκμετάλλευση να ρίξουμε το ανάθεμα στους διατελέσαντες και δεν είναι του χαρακτήρα μου.
      Σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/1/19 22:08

      Ο κ. Τσαβαρής δέχεται να συζητήσει δημόσια με τους άλλους συνυποψήφιους. Οι άλλοι γιατί δεν δέχονται; Στα δημοτικά συμβούλια δε θα συζητάνε μαζί του; Πολιτικός πολιτισμός τριτοκοσμικού τύπου;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος12/1/19 11:42

    Κυρία Πολύζου μάθετε ότι δεν υπάρχουν διημερεσίες αλλά δημαιρεσίες και ο κ. Ελευσινιώτης δεν ήταν ποτέ επίτιμος αρχηγός κράτους. Έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/1/19 14:19

      ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ!!!!ΜΠΡΑΒΟ...ΑΥΤΟ ΣΕΙΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣ

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος12/1/19 14:27

    Κυρία Πολύζου,
    άκουσα με προσοχή τη συνομιλία σας με τον κ. Μαστροκόλια και θα μου επιτρέψετε να κάνω μερικές παρατηρήσεις.

    1. Λέτε ότι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού οι Δημοτικοί Σύμβουλοι που κοιτάζουν το καλό του πολίτη.
    Ισχυρίζεστε δηλαδή ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Συμβούλων εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα από εκείνα τα οποία τάχθηκε να υπηρετεί.
    Βαριά κουβέντα αλλά ακόμα βαρύτερη η από κοινού ψήφιση μαζί τους, ΟΛΩΝ των θεμάτων που ήρθαν στο Δημοτικό Συμβούλιο. Αν υπάρχει κάτι διαφορετικό παρακαλώ ενημερώστε μας.

    2. Λέτε ότι θα κατέβετε με τον κ. Ελευσινιώτη και ότι βάζουν υποψηφιότητα κάποιοι άνθρωποι νέοι και παλιοί. Μέχρι εδώ καλά. Συνεχίζετε όμως λέγοντας ότι το παλιό πολιτικό προσωπικό πρέπει ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ.
    Βάζετε δηλαδή στο ίδιο τσουβάλι και την κυρία Νάνου την οποία υπηρετήσατε πιστά επί χρόνια. Συμφωνώ, αλλά γιατί εσείς τόσο πολιτικό μίσος;

    3. Λέτε ότι δεν παραιτηθήκατε νωρίτερα για να παλέψετε το κατεστημένο από μέσα.
    Θα είχε αξία να μας πείτε με ποιους συγκρουστήκατε και τι αλλάξατε από μέσα.

    4. Λέτε ότι παραμείνατε Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου για να δρομολογήσετε τα δύσκολα θέματα.
    Στα θέματα αυτά περιλαμβάνεται και το χάρισμα του δημοτικού δικτύου ύδρευσης και η κατάργηση της επιτροπής του λατομείου που έκανε δύσκολη τη ζωή του “κλέφτη” νταμαρά; Περιλαμβάνεται επίσης η κατάργηση της επιτροπής της Κυνόσουρας που γλύτωσε 820 στρεμμ. από την πώληση στην Κόσκο και διεκδικούσε άλλα τόσα που έμειναν στη μέση; Ήταν δική σας πρωτοβουλία ή σε αγαστή συνεργασία με το παλιό το οποίο "πολεμούσατε" από μέσα;

    5. Λέτε ότι ο κύριος Μηνάς Νάννος ήταν κύριος μαζί σας και είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στο ρόλο τον οποίο διαδραματίσατε.
    Είναι καλό να σας έχει εμπιστοσύνη εκτός από την προϊσταμένη σας Δήμαρχο και ο σύζυγος της, και μάλιστα σχετικά με τον τρόπο ενάσκησης των καθηκόντων σας!

    6. Λέτε ότι τα βιντεάκια που έδειξε η Τατιάνα δεν μπορείτε να τα κρίνετε αν είναι μοντάζ, ούτε θα ρίξετε το λίθο του αναθέματος ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ.
    Μας βεβαιώνετε δηλαδή ότι όσα είδαμε ήταν αληθινά και ότι γίνονταν επί δεκαετίες. Του βενζινάδικου!!!

    7. Λέτε ότι δεν είναι σωστό οι προϋπολογισμοί και οι απολογισμοί να περνάνε από τα δημοτικά συμβούλια για να μην είναι όμηροι οι δήμαρχοι από την ψήφο των συμβούλων.
    Δυστυχώς, κυρία Πολύζου, αυτά έχει η δημοκρατία και αυτά λένε οι νόμοι.

    Ευχαριστώ.
    Γ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου φίλε Γιώργο,
      Εκτιμώ ιδιαίτερα την πορεία σου και το έμπρακτο ενδιαφέρον σου για τα κοινά του νησιού μας, πολύ δε περισσότερο για την "πλάτη" που έχεις βάλει κατ επανάληψη σε δημοτικές αρχές χωρίς να ζητάς θέσεις και οφίτσια.
      Όμως οφείλω να σου πω πως είναι λάθος σου να μην διατυπώσεις τις εύλογες απορίες σου στην κα Πολύζου δια ζώσης όταν την είχαμε στο μικρόφωνο.
      Είμαι βέβαιο πως κάποιες απαντήσεις θα έπαιρνες γιατί της το ζήτησα να δεχτεί ερωτήσεις απ το κοινό και το απεδέχθη αγόγγυστα.
      Η κα Πολύζου δεν μασάει τα λόγια της και να ‘σαι βέβαιος πως θα μας ξανάρθει στον φιλόξενο σταθμό μας, κρίνω πως τότε θα χεις όλη την ευκαιρία να της κάνεις τις ερωτήσεις σου.
      Πάντα με εκτίμηση
      ΥΓ Πολύ θα θελα να κάνουμε μαζί μια εκπομπή εφ όλης της ύλης και να δεχτείς κι εσύ ερωτήσεις απ τους ακροατές, θα ‘ναι χαρά μου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/1/19 21:56

      Φίλε Λάμπρο, δεν άκουσα ζωντανά τη συζήτηση με την κ. Πολύζου και δεν μπορούσα να επέμβω άμεσα. Ανταποκρίθηκα όμως στην επιθυμία της και σχολίασα κόσμια και ενυπόγραφα. Αν δε μασάει τα λόγια της, περιμένω να απαντήσει στις παρατηρήσεις μου. Όπως ξέρεις, ερωτήσεις δέχομαι από οποιονδήποτε, για οποιοδήποτε θέμα, έστω και υβριστικά, έστω και ανώνυμα. Πιστεύω ότι η σημασία έχει το επιχείρημα και όχι ποιος και πώς το διατυπώνει. Στο τέλος η αλήθεια λάμπει.
      Για του λόγου το αληθές σου θυμίζω ότι ουδέποτε ζήτησα να αφαιρεθεί σχόλιο εις βάρος μου, με οποιοδήποτε περιεχόμενο.
      Φιλικά Γιώργος.

      Διαγραφή
    3. Ναι Γιώργο μου το ξέρω εγώ κι όλοι όσοι παρακολουθούν τα blogs χρόνια τώρα
      Τώρα κατά πόσο θα μπεί στην διαδικασία να σου απαντήσει η κα Πολύζου αυτό είναι δικό της θέμα
      Πάντως μεχρι τις εκλογές βλέπω να χουμε να πουμε πολλά ακόμα
      Καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος13/1/19 09:26

    Να μας πει η κυρία Πολύζου μία εισήγηση της Δημάρχου που την καταψήφισε.
    Αυτό το καθεστώς το υπηρέτησε πιστά επί τέσσερα χρόνια και τώρα το θεωρεί παλιό που πρέπει να εξαφανιστεί από προσώπου γης!!!!!!
    Τι άλλαξε κυρία Πολύζου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/1/19 22:20

      Η κυρία Πολύζου μίλησε για τους παλιούς, όχι για τους σημερινούς και τους αυριανούς.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος13/1/19 09:59

    Η κυρία Πολύζου είπε ότι αυτά που είδαμε στο βίντεο του βενζινάδικου ήταν "το κερασάκι στην τούρτα" από όσα γίνονταν επί δεκαετίες. Πολύ βαριά κουβέντα, χρειάζεται να επέμβει ο εισαγγελέας και να τη ρωτήσει τι ξέρει για όσα υπαινίσσεται .
    Η κυρία Πολύζου προσπάθησε να κατηγορήσει τις προηγούμενες δημοτικές αρχές για να μετριάσει την κατακραυγή στη σημερινή αρχή. Το έκανε όμως πολύ άγαρμπα και μπορεί να της στοιχίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/1/19 22:07

      Έχει απόλυτο δίκιο και ξέρει πολύ καλά τι λέει η κυρία Πολύζου. Όταν οι προηγούμενοι χρέωναν στο διπλάσιο τα καύσιμα των απορριμματοφόρων και δεκαπλάσια τα Λιπαντικά από ότι χρεώνει η σημερινή δημοτική αρχή, δεν έχει δίκιο; Ενάμιση εκατομμύριο (1.500.000) ευρώ μειώθηκε η χρέωση τα 4 αυτά χρόνια. Δες και τον απολογισμό της Δημάρχου που παρουσίασε τα επίσημα στοιχεία.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/1/19 22:56

      Στον γνωστό ανώνυμο ”απευθείας αναθεσάκια” 13/1/19 22:07 + 13/1/19 22:16 και την παρέα του, που η π@#$να θέλει να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει, αντί να γράφεις συκοφαντικές παπαριές δώσε απαντήσεις στην ανακοίνωση του Τσάβες από 7/12/2018 εκεί το κάνατε γαργάρα;
      Γιάννης Τσαβαρής Η αλήθεια των αριθμών, ηχηρό ράπισμα στους μυθοπλάστες
      Για όσους δεν διάβασαν την απάντηση του Τσάβες παρακαλώ επισκεφθείτε το Λινκ:
      https://salamis-news.blogspot.com/2018/12/blog-post_29.html
      Επίσημη απάντηση αναζητείται

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος13/1/19 12:24

    Ο κύριος Γ.Κ. ζητάει μια μίνι δεύτερη συνέντευξη με τα ερωτήματα που βάζει.
    Δεν είναι σωστό να απαξιώνει τον ρόλο και την δουλειά του κυρίου Μαστροκολια ο οποίος όπου έπρεπε εθεσε αιχμηρά ερωτήματα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος13/1/19 12:37

    ΠΡΟΣ ΤΟΝ 9.26.
    Ορόλος της κυρίας Πολύζου ως πρόεδρος θεσμικά δεν ήταν να καταψηφίζει τις εισηγήσεις της δημάρχου απο την στιγμή που ήταν νόμιμες. Πάλευε για κάποιες διαφορετικές πολιτικές πριν γίνουν εισηγήσεις.
    Όσο για το καθεστώς που αναφέρεσαι η κυρία Πολύζου υπηρέτησε το θεσμό της δήμαρχου όχι τους ανάξιους ανίδεους και ανεπαρκής συμβούλους της. Με διαφορετικούς συμβούλους θα είχε πάει και η δήμαρχος πολύ καλύτερα και όχι να κάθεται να κάνει τον διαιτητή ανάμεσα τους και να προσπαθεί ίδια να λύσει τα προβλήματα που οι ίδιοι ήταν ανίκανοι να λύσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος13/1/19 12:43

    Κε 9.59
    Σιγά μην κάτσει ο εισαγγελέας να ασχοληθεί με μία φράση σε μία συνέντευξη.
    Έχει πολύ πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθεί Κυριοι του ΑΚΟΙΠΟΠ. (2 χρόνια ΕΔΕ, πάει κι έρχεστε)
    ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/1/19 18:36

      Η Πολύζου είπε ότι και οι προηγούμενες δημοτικές αρχές έκαναν ρεμούλες και μάλιστα μεγαλύτερες στο βενζινάδικο. Ευκαιρία να την καλέσει ο εισαγγελέας να πει όσα ξέρει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/1/19 22:16

      1.500.000 ευρώ χρέωσαν παραπάνω οι προηγούμενοι στα καύσιμα από ότι ήταν η πραγματική κατανάλωση.
      Αυτό είπε επίσημα η Δήμαρχος στον απολογισμό της που δημοσιεύτηκε σε όλες τις εφημερίδες.
      Εμπρός λοιπόν, καλέστε τον Εισαγγελέα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/1/19 10:18

      22:16 Τα καύσιμα ήταν με αποδείξεις και παραστατικά, αν υπάρχουν μαϊμουδιές ιδού η ρόδος.
      Τα δικά σας είναι μαύρα και άραχνα, νταηλίκι, νταβατζιλίκι,τον κλείσατε τον άνθρωπο.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος13/1/19 12:51

    Η συνέντευξη της κυρίας Πολύζου τέως πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου τελικά έκανε αίσθηση.
    Τώρα μερικοί τι ψάχνουνε να βρούμε ;
    Όποιος θέλει να καταλάβει καταλαβαίνει.
    Η κυρία Πολύζο έθιξε πάρα πολλά θέματα που συζητιούνται στους διαδρόμους και έξω στον κόσμο.
    Τι δεν καταλαβαίνετε.;
    Κι εσυ Γ.Κ. βαλε υποψηφιότητα να εκλεγείς να παλέψει για τα προβλήματα Και όχι να κάθεσαι εκ του ασφαλούς Να ασκείς κριτική σε κάθε δημοτική αρχή από το πληκτρολόγιο σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/1/19 21:39

      Φίλε μου δε χρειάζεται να εκλεγείς για να κάνεις καλό στον τόπο σου.

      Βλέπω την επιτροπή του λατομείου να λειτουργεί σε αντίξοες συνθήκες και το λατομείο να κλείνει, παρά το ότι τους διέγραψε και τους απαξίωσε η Δήμαρχος.
      Βλέπω την επιτροπή της Κυνόσουρας να παράγει έργο παρά τον εξοστρακισμό της από το δημαρχιακό κατεστημένο.
      Βλέπω το σλοπ να φεύγει, τις πλωτές δεξαμενές να μην έρχονται και τους παράνομους να χάνουν τον ύπνο τους από τη δράση λίγων ατόμων χωρίς οφίτσια.

      Από την άλλη μεριά βλέπω τα πρόβατα να ψηφίζουν ναι σε όλα και θλίβεται η ψυχή μου.
      Βλέπω σεβάσμιους και καταξιωμένους συμπατριώτες μας, να σκύβουν το κεφάλι στον εξωθεσμικό παράγοντα και αναρωτιέμαι πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει η ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
      Βλέπω επιστήμονες δημοτικούς συμβούλους να τα βροντάνε και να φεύγουν γιατί δεν ανέχονται τις επεμβάσεις του αποκαλούμενου Σουλτάνου της Σαλαμίνας.

      Άσε φίλε, υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσφέρεις, αρκεί να έχεις μεράκι και αγάπη για τον τόπο σου.
      Η σημερινή δήμαρχος στην αρχή ήταν μαζί μας αλλά στη συνέχεια πέρασε απέναντι, δε θέλει να μας δει στα μάτια της.
      Εμείς συνεχίζουμε, δικό της το πρόβλημα.

      Γ.Κ.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος13/1/19 23:13

    Γιάννης Τσαβαρής. ”Καμιά ανοχή στην διαφαινόμενη διαφθορά”
    https://salamis-news.blogspot.com/2018/10/blog-post.html
    κα Πολύζου, για δες τε κι αυτό, είναι επώνυμο κι επίσημο κι απάντηση δεν δώσατε ΠΟΤΕ, συντρέχει λόγος; Ποιους καλύπτετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος14/1/19 18:22

    ΠΟΓΙΑΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΝ ΠΟΓΙΑΝΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΞΑΝΑ, ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/19 07:17

      Ρε συ σκέψου μω μαναριμ πως κατάντησε την Σαλαμίνα μας η φουκαριάρα κι αναζητούμε τον Γιάννη

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος15/1/19 07:02

    Απάντησε στην συνέντευξη της.
    Είπε ότι αυτό δεν ήταν θέμα για δημοτικό συμβούλιο.
    Όποιος έχει πρόβλημα προσφεύγει στην δικαιοσύνη.
    Το δημοτικό συμβούλιο δεν είναι ειδικό δικαστήριο και αυτή δεν είναι εισαγγελέας.
    Μετά από αυτό ούτως ή άλλως παραιτήθηκε και παρέδωσε και έδρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/19 09:49

      Το θέμα δεν ήταν βγάλει απόφαση το δημοτικό συμβούλιο,αλλά να εξηγήσει η Δήμαρχος αν αυτά που βλέπουμε στα στικάκια ήταν αληθινά ή ψεύτικα.
      Η κ.Πολύζου ήταν το δεξί της χέρι, ναι σε όλα,ούτε μισό όχι.
      Τώρα φεύγει από το καράβι που βουλιάζει,το θεωρεί παλιό που πρέπει να εξαφανιστεί από προσώπου γης, και πάει στο υποβρύχιο,καλό ταξίδι αλλά δεν τρώμε κουτόχορτο.

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος15/1/19 20:24

    Τα δημοτικά συμβούλια φίλε δεν γίνονται για να κάθεται η δήμαρχος να εξηγεί.
    Τα δημοτικά συμβούλια γίνεται για να λαμβάνονται αποφάσεις.
    Η Πολύζου κατήγγειλε όχι μόνο το συνδυασμό της αλλά όλο το παλιό πολιτικό και φθαρμενο κατεστημένο.
    Και δεν κατάλαβα, έπρεπε σώνει και καλά να μείνει να βουλιάξει με το καράβι καθώς λες ;;
    Δεν έχει το δικαίωμα να επιλέξει να πάει κάπου αλλού;
    ΞΕΚΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.