Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

15 Νοε 2020

Δελτίο Τύπου: Δημιουργήθηκε το νέο πρωτοποριακό app του Δήμου Σαλαμίνας με την ονομασία «ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ»


Σαλαμίνα, 15.11.2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Νέα εποχή χαράσσει ο Δήμος Σαλαμίνας φέρνοντας στο προσκήνιο την ψηφιακή ατζέντα με το νέο πρωτοποριακό app για κατόχους smart phone και tablet δημιουργώντας την εφαρμογή «ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ». Η νέα αυτή εφαρμογή πληροφορεί τους κατοίκους για ό,τι συμβαίνει στην περιοχή τους και είναι διαθέσιμο εντελώς δωρεάν στο Google PlayStore.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμος κάνει ένα τεχνολογικό άλμα με αναλυτική ενημέρωση και προτάσεις που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των δημοτών αλλά παράλληλα προϊδεάζουν τους επισκέπτες λόγω και της μεγάλης τουριστικής προσέλευσης του νησιού.

Μέσω αυτής, κάθε χρήστης:

* Μαθαίνει άμεσα ό, τι συμβαίνει στην περιοχή

* Ενημερώνεται με notification για όλα τα επείγοντα θέματα Πολιτικής Προστασίας που προκύπτουν

Η εφαρμογή «ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ» είναι διαθέσιμη στο Google PlayStore και δεν έχει κανένα απολύτως κόστος για τους δημότες κι όσους κινούνται, εργάζονται ή ενδιαφέρονται για ότι συμβαίνει στη Σαλαμίνα και λειτουργεί μόνο με online σύνδεση στο διαδίκτυο.

Όπως όλα δείχνουν ο εκσυγχρονισμός έχει ήδη φτάσει στο νησί της Σαλαμίνας και αλλάζει την ροή της κάθε πληροφορίας που ως τώρα λαμβάναμε και αφορά ένα ακόμη βήμα που βελτιστοποιεί την καθημερινότητα της Σαλαμίνας!

Εκ του Γραφείου Τύπου

14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/11/20 19:47

    Αντιπεριφρειάρχη κ. Λεωνίδα Αθανασιάδη, στην εφημερίδα Σαλαμίνας ”ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ”, αρμόδιο σε θέματα ΕΣΠΑ & Καινοτομίας κατά την περίοδο 2011-2014, παραθέτω αποσπάσματα από την συνέντευξη αυτή,


    Κύριε Αθανασιάδη, ως αντιπεριφερειάρχης ΕΣΠΑ και Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, τι έργα προωθήσατε για τη Σαλαμίνα κατά τη θητεία σας;”
    “Τα έργα που αφορούσαν αυτό το νησί ήταν πράγματι πάμπολλα την τετραετία 2011 – 14. Ο Δήμος της Σαλαμίνας ήταν ένας από τους λίγους με τόσο τεράστια απορροφητικότητα την περίοδο που είχε την τύχη να έχει δήμαρχο τον Γ. Τσαβαρή .



    , από το 2011 μέχρι τον Μάιο του 2014, επί Σγουρού εγκρίθηκαν και εντάχθηκαν έργα για τη Σαλαμίνα ύψους 80 εκατομμυρίων ευρώ, από τα υψηλότερα κονδύλια που έπεσαν σε δήμους της Περιφέρειας Αττικής”.


    Κοινή συνέντευξη τύπου παραχώρησαν χθες Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου στις 12 το μεσημέρι στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου στα Αμπελάκια ο Αντιπερριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης και ο Δήμαρχος Σαλαμίνας Γιάννης Τσαβαρής.


    Ο Αντιπεριφερειάρχης Ενότητας Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης δήλωσε:

    « Σε μια κρίσιμη οικονομική και κοινωνική συγκυρία οφείλουμε και πρέπει να στηρίζουμε οικονομικά, την κατασκευή έργων υποδομής, που αναβαθμίζουν, προστατεύουν και βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών. Ο Δήμος Σαλαμίνας είναι ο πρώτος δήμος στα πλαίσια της Περιφέρειας στην απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων,

    Στης 12/2/20 είχε δημοτικό συμβούλιο όπου γίνεται live μετάδοση μέσω Internet όπου ακούσαμε τον κ. Σοφρα να λεει ότι ο κ. Τσαβαρή ενταξε 70 εκατομμύρια ευρώ σε έργα σε μόλις 3,5 χρόνια σε έργα για τον Δήμο Σαλαμίνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/20 16:53

      μας δουλευεις αυτο που διαφιμιζεις
      δεν δουλευει

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος15/11/20 20:16

    65 ημέρες είναι το πρωτοσέλιδο και η κυρία δεν έχει την ευαισθησία να ζητήσει συγγνώμη από τους γονείς που κοροϊδεύε τοσα χρονια ότι ήταν παιδιατρος
    Αλλά αν είχε ευαισθησίες θα είχε δημοσιεύσει το πτυχίο της και θα είχε κάνει και μηνυσαρα στον εκδοτη
    Τα συμπεράσματα δικά σας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος15/11/20 21:20

    2011_2014
    1.αποχέτευση λυμάτων Αμπελακίων,Σεληνίων κλπ,προυπολο έργου 18.000.000 ευρω.ΕΣΠΑ 2007-2013
    2.Αποχετευση λυμάτων Αιαντείου 25.000.000 ευρω,ΕΣΠΑ 2007-2013
    3.Αποχέτευση Ομβρίων Σαλαμίνας προυπολ 30.000.000 ευρω,ΠΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ
    4.ΟΔΟΠΟΙΙΑ 2χ500.000 ΕΥΡΩ από Υπουργείο Ανάπτυξης και Περιφέρεια Αττικής
    5.Έφερε 10.000.000 Ευρω από από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και ολοκληρώθηκε το παρατημένο έργο της αποχέτευσης στο κέντρο του νησίου.
    6.Κατασκευασε Σταθμό Μεταφόρτωσης στη Γούβα Μπατσί
    7.Κατασκεύασε τον παιδικό σταθμό στα Παλούκια.ΕΣΠΑ 2007-2013
    8.Ολοκλήρωσε το δημοτικό σχολείο Παλουκίων που ήταν παρατημένο από το 2008
    9.Έστρωσε με πλαστικό τάπητα το γήπεδο της Παραλίας
    10.Ιδρυσε το Ι.Ε.Κ Σαλαμίνας
    11.Δημιούργησε από το μηδέν τέσσερις Κοινωνικές δομές στο δήμο
    12.Έφερε σε πρώτο πλάνο την Ιστορία και το πολιτισμό του νησίου και ιδιαίτερα το θέμα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας
    13.Ενέταξε στο ΠΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ το κλειστό Γυμναστήριο των Αμπελακίων προυπ 3.500.000 ευρω
    14.Έλαβε χρηματοδότηση 370.000 ευρω ο δήμος για την επισκευή του κλειστού γυμναστηρίου Ν.ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ και γηπέδου ΑΙΑΝΤΑ
    15.Δεκάδες μεγάλες και μικρές παρεμβάσεις στο Κέντρο και την Περιφέρεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/11/20 22:44

    ΈΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ:
    Αυτή την στιγμή στο Καματερό στο σπίτι του Αρχαίου Έλληνα πραγματοποιήται το καθιερωμένο μάθημα από τον Δράκουλα στον Γιωργάκη.
    Βρε κακομοίρη δεν ντρέπεσαι καθόλου;
    Βρε τι ξεφτίλα είναι αυτή;
    Κρίμα Γιωργάκη γιατί όταν μου τάλεγαν δεν τα πίστευα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος16/11/20 07:43

    Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας δείχνει έγγραφα με την σφραγίδα της γιατρου
    Και δείχνει και έγγραφο που αμφισβητεί την σφραγιδα της
    Πρέπει η κυρία να κάνει κάτι για όλα αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/11/20 07:49

    Γράφει ο Δήμος Βερύκιος

    Όσες φορές επιχειρήθηκε να γίνουν αγορές «άρπα - κόλλα» και να παρακαμφθούν οι διαδικασίες -τυπικές αλλά και ουσιαστικές- προκλήθηκαν ισχυρότατες αντιδράσεις. Χαρακτηριστική περίπτωση το πρόγραμμα της προμήθειας των επιθετικών ελικοπτέρων του Πολεμικού Ναυτικού στις αρχές της δεκαετίας του ´90 επί κυβερνήσεως Κων/νου Μητσοτάκη όπου οι ναύαρχοι ήθελαν τα Sikorsky και ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας τα CAMAN. Οι ναύαρχοι στύλωσαν τα πόδια τους , ύψωσαν τα «κουπιά» τους και ο τότε πρωθυπουργός αποδέχτηκε την εισήγηση τους....

    Αν λοιπόν πριν τριάντα χρόνια ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης -πολιτικός παλαιάς κοπής- ως πρωθυπουργός ευθυγραμμίστηκε με τους «ειδικούς» στο θέμα των επιθετικών ελικοπτέρων του Ναυτικού, θα περίμενε κανείς ότι θα έπραττε το ίδιο και ο υιός Μητσοτάκη με την προμήθεια των φρεγατών. Πρώτον γιατί είναι ένα πρόγραμμα πολύ μεγαλύτερο απ ότι τα ελικόπτερα και δεύτερον διότι ως σύγχρονος πολιτικός που κατά την διάρκεια της Πανδημίας -κυρίως στο Α´ κύμα- επέδειξε θρησκευτική ευλάβεια στην γνώμη των ειδικών και βγήκε παντοιοτρόπως κερδισμένος…


    Ωστόσο σε ότι αφορά το μείζον εξοπλιστικό πρόγραμμα του Ναυτικού -επιλογή του τύπου των φρεγατών- που θα αποτελέσει το εθνικό πλοίο για τις επόμενες δεκαετίες, παρατηρούνται ακροβατισμοί που είναι έξω και πέρα από την κουλτούρα του Π.Ν.

    Το Πολεμικό Ναυτικό έχει παράδοση στα Κινήματα και σε πολιτικά ασταθείς περιόδους παρέμεινε ενωμένο πέρα και πάνω από κομματικές αντιπαραθέσεις. Όποιος εισάγεται στην Σχολή Ναυτικών Δοκιμών μυείται στην Αρχή ότι το «Ναυτικό μας» είναι πέραν και πάνω από κόμματα, «φρουρός» της Δημοκρατίας και του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος με σεβασμό στους διακριτούς ρόλους. Κοινώς «δεν φυτρώνουμε εκεί που δεν μας σπέρνουν», αλλά και δεν ανεχόμαστε άσχετους, πάσης φύσεως νταραβεριτζήδες να μπερδεύονται στα πόδια μας και να αποφασίζουν «για μας χωρίς εμάς» και μάλιστα για τα όπλα , τα μέσα με τα οποία θα κληθούμε να πολεμήσουμε…

    Εξωθεσμική παλίρροια

    Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News - Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
    Ο εκνευρισμός είναι διάχυτος στον χώρο του Ναυτικού καθώς και στο κλαμπ των αποστράτων για τον τρόπο που χειρίζεται η παρούσα κυβέρνηση το θέμα της επιλογής του τύπου των φρεγατών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/20 07:52

      Γράφει ο Δήμος Βερύκιος

      Όσες φορές επιχειρήθηκε να γίνουν αγορές «άρπα - κόλλα» και να παρακαμφθούν οι διαδικασίες -τυπικές αλλά και ουσιαστικές- προκλήθηκαν ισχυρότατες αντιδράσεις. Χαρακτηριστική περίπτωση το πρόγραμμα της προμήθειας των επιθετικών ελικοπτέρων του Πολεμικού Ναυτικού στις αρχές της δεκαετίας του ´90 επί κυβερνήσεως Κων/νου Μητσοτάκη όπου οι ναύαρχοι ήθελαν τα Sikorsky και ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας τα CAMAN. Οι ναύαρχοι στύλωσαν τα πόδια τους , ύψωσαν τα «κουπιά» τους και ο τότε πρωθυπουργός αποδέχτηκε την εισήγηση τους....

      Αν λοιπόν πριν τριάντα χρόνια ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης -πολιτικός παλαιάς κοπής- ως πρωθυπουργός ευθυγραμμίστηκε με τους «ειδικούς» στο θέμα των επιθετικών ελικοπτέρων του Ναυτικού, θα περίμενε κανείς ότι θα έπραττε το ίδιο και ο υιός Μητσοτάκη με την προμήθεια των φρεγατών. Πρώτον γιατί είναι ένα πρόγραμμα πολύ μεγαλύτερο απ ότι τα ελικόπτερα και δεύτερον διότι ως σύγχρονος πολιτικός που κατά την διάρκεια της Πανδημίας -κυρίως στο Α´ κύμα- επέδειξε θρησκευτική ευλάβεια στην γνώμη των ειδικών και βγήκε παντοιοτρόπως κερδισμένος…


      Ωστόσο σε ότι αφορά το μείζον εξοπλιστικό πρόγραμμα του Ναυτικού -επιλογή του τύπου των φρεγατών- που θα αποτελέσει το εθνικό πλοίο για τις επόμενες δεκαετίες, παρατηρούνται ακροβατισμοί που είναι έξω και πέρα από την κουλτούρα του Π.Ν.

      Το Πολεμικό Ναυτικό έχει παράδοση στα Κινήματα και σε πολιτικά ασταθείς περιόδους παρέμεινε ενωμένο πέρα και πάνω από κομματικές αντιπαραθέσεις. Όποιος εισάγεται στην Σχολή Ναυτικών Δοκιμών μυείται στην Αρχή ότι το «Ναυτικό μας» είναι πέραν και πάνω από κόμματα, «φρουρός» της Δημοκρατίας και του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος με σεβασμό στους διακριτούς ρόλους. Κοινώς «δεν φυτρώνουμε εκεί που δεν μας σπέρνουν», αλλά και δεν ανεχόμαστε άσχετους, πάσης φύσεως νταραβεριτζήδες να μπερδεύονται στα πόδια μας και να αποφασίζουν «για μας χωρίς εμάς» και μάλιστα για τα όπλα , τα μέσα με τα οποία θα κληθούμε να πολεμήσουμε…

      Εξωθεσμική παλίρροια

      Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News - Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
      Ο εκνευρισμός είναι διάχυτος στον χώρο του Ναυτικού καθώς και στο κλαμπ των αποστράτων για τον τρόπο που χειρίζεται η παρούσα κυβέρνηση το θέμα της επιλογής του τύπου των φρεγατών.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/11/20 07:56

      Μετά από δέκα χρόνια στην κατάψυξη, το 2018 η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε την απόψυξη του Διακρατικού Ανακοινωθέντος Καραμανλή - Σαρκοζί για προμήθεια Γαλλικών φρεγατών FREMM.

      Ωστόσο η νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει ένα σάλτο και πριν καλά - καλά αναλάβει την εξουσία ζητάει από το Πολεμικό Ναυτικό να εγκαταλείψει την έρευνα - αγοράς για τος FREMM και να προσανατολιστεί στις γαλλικές φρεγάτες τελευταίου τύπου τις Belh@rra.

      - Στις Belh@rra ; Μα αυτές είναι πολύ ακριβές; Που θα τα βρούμε τα λεφτά;

      Ήταν η πρώτη αντίδραση του ΓΕΝ στο πρόσταγμα του Αλέξανδρου.

      «Λεφτά υπάρχουν» ήταν προφανώς η απάντηση του Αλεξάνδρου στους νεότερους συναδέλφους του που τώρα κουμαντάρουν το ΓΕΝ.

      Στο μεταξύ μεταβαίνει στο Παρίσι ντουζίνα συμβούλων του Μαξίμου άσχετων με το Ναυτικό για να διαπραγματευτούν -λέει- με την Γαλλική πλευρά!

      Πληροφορούμαι τα χαΐρια τους στην Γαλλική πρωτεύουσα και μελαγχολώ!

      Ακούω τους «παπαγάλους...μπουρλοτιέριδες» στα Κανάλια να μιλούν και να εκθειάζουν το υπερόπλο, την Balh@rra ως να είναι γνήσιοι απόγονοι του Μιαούλη…

      Τσιμπιέμαι! Προς το παρών τρομάζω μήπως κινούμαι σ ένα παράλληλο σύμπαν και δεν το έχω συνειδητοποιήσει.

      Απευθύνομαι σε θεσμικό παράγοντα που κάθε βράδυ γνωρίζει με απόλυτη ακρίβεια και το τελευταίο σεντς που υπάρχει στον κρατικό κορβανά ! Τον ρωτώ εάν υπάρχουν χρήματα για τις Belh@rra και μου απαντάει με δυο λέξεις : «Ούτε σάλιο»…

      Κατανοητό Αντρέα !

      - «Μα δεν με λένε Αντρέα» σπεύδει να με διορθώσει.

      Οκ -του απαντώ- έκανα λάθος…

      Ήταν σαν να άκουγα δέκα χρόνια πριν τον Ανδρέα Λοβέρδο που αναφώνησε την ίδια φράση ως προπομπός του μνημονίου…

      Ερασιτεχνισμός σε όλο του το μεγαλείο! Επικίνδυνοι ακροβατισμοί που σύντομα οδηγούν σε ατύχημα…

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/11/20 07:58

      Σύμβουλος του Μαξίμου - που ήδη έχει απομακρυνθεί- πιέζει το Ναυτικό να επισπεύσει τις διαδικασίες για να φτιαχτεί ο φάκελος αξιολόγησης για την Belh@rra πράγμα που ωστόσο δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη...

      Οι ναυταίοι λόγω του υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης που έχουν - όπως και σε κάθε άλλη αγορά- ζητάνε της «Παναγίας τα μάτια» από εξηγήσεις μέχρι και προηγμένα οπλικά συστήματα που θέλουν να φέρουν οι νέες φρεγάτες του ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό που για τις επόμενες δεκαετίες θα αποτελούν το εθνικό πλοίο κρούσης.

      Οι κατασκευαστές της Belh@rra προφανώς θεωρώντας δεδομένο ότι θα πάρουν την δουλειά ίσως ανοίγονται περισσότερο απ ότι θα έπρεπε, στους Έλληνες επιτελείς και αποκαλύπτουν διαφορά τεχνολογικά μυστικά της φρεγάτας...
      Και ξαφνικά τον περασμένο Αύγουστο η κυβέρνηση (προφανώς συνειδητοποιώντας ότι δεν υπάρχει ούτε σάλιο στο ταμείο) αλλάξει γνώμη και δια του Γιώργου Γεραπετρίτη ανακοινώνει ότι η Ελλάδα αντί για φρεγάτες θα αγοράσει μαχητικά Rafale από την Γαλλία ενώ τις φρεγάτες θα τις αγοράσει από τις ΗΠΑ !

      Λες και “BOXάρουν”. Ψωνίζουν όπλα με την ίδια ευκολία που τώρα πια μπορούν να μπουν στη εφαρμογή App του BOX και από τον καναπέ του σπιτιού τους να ψωνίσουν ζαρζαβατικά. Ντομάτες από τον “Μασούτη“ και μπρόκολο από την “Κρητικό” και μ ένα «κλικ» τανάπαλιν. Ντομάτες από τον “Κρητικό“ και μπρόκολο από τον “Μασούτη” ! Έτσι απλά…

      Πρωτόγνωρες διαδικασίες…

      Περίεργοι καιροί....

      Μεταβολή αιφνίδια χωρίς ιδιαίτερη περίσκεψη και χωρίς να έχει ληφθεί η άποψη των «ειδικών» οι οποίοι κατά το πρόσφατο παρελθόν είχαν αποφανθεί ότι τα συγκεκριμένα αμερικανικά πλοία δεν ικανοποιούν τις απαιτήσεις του Ναυτικού. Μέσα στο Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο λίγους μήνες πριν είχαν χαρακτηριστεί τα συγκεκριμένα αμερικανικά πλοία MMSC ως «μεγάλες Πυραλάκατοι» που δεν έχουν τα πραγματικά χαρακτηριστικά των φρεγατών και επομένως δεν είναι τα πιο κατάλληλα πλοία για το επιχειρησιακό περιβάλλον του Αιγαίου και της Νοτιοανατολικής Μεσογείου.

      Στο Ναυτικό αποκαλούν «αλουμινότρατες» τα MMSC και τώρα το ΑΝΣ με άνωθεν εντολή κάνει την ανάγκη φιλότιμο και τις εγκρίνει ως φρεγάτες ! Γεγονός που έχει δυσαρεστήσει το εν ενεργεία προσωπικό και έχει εξοργίσει τους απόστρατους οι οποίοι με δηλώσεις τους εκφράζουν τον προβληματισμό τους για την συγκεκριμένη επιλογή ευχόμενοι να μην υλοποιηθεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/11/20 08:01

      Οι επικριτές της “λύσης” των αμερικανικών MMSC και με δεδομένη την οικονομική στενότητα που διογκώθηκε φέτος λόγω πανδημίας, θεωρούν προτιμότερο να εξεταστεί σοβαρά και η επιλογή της προμήθειας εκσυγχρονισμένων Ολλανδικών φρεγατών τύπου “S” που ήδη διαθέτει το ελληνικό Ναυτικό και έχει εξοικειωθεί με την χρήση τους και έχουν αποδειχτεί αξιόπιστα πλοία!

      Ευρωπαϊκή επιτήρηση

      Είναι σαφές ότι η επιλογή για τον τύπο των νέων φρεγατών είναι συνδεδεμένη με την τύχη των ελληνικών ναυπηγείων τα οποία θα πρέπει να εγγυηθούν ότι είναι σε θέση να υλοποιήσουν δυο μείζονα εξοπλιστικά προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού . Την πρόσκτηση τεσσάρων νέων φρεγατών (4 δις) και εκσυγχρονισμό τεσσάρων φρεγατών ΜΕΚΟ (1,3 δις)

      Όμως εδώ τα πράγματα περιπλέκονται καθώς ο ναυπηγικός τομέας βρίσκεται υπό τον ασφυκτικό έλεγχο της Ε.Ε. Η όποια επενδυτική δραστηριότητα των ΗΠΑ στα Ελληνικά ναυπηγεία υπόκεινται στον έλεγχο της Κομισιόν από την οποία επικρέμαται ένα πρόστιμο 659 εκατομμυρίων ευρώ για τον Σκαραμαγκά.

      Ο ευρωπαϊκός έλεγχος της Ε. Ε στον ναυπηγικό τομέα φάνηκε ξεκάθαρα πριν τέσσερις μέρες με την επιστολή που απέστειλε η αρμόδια ελεγκτική Αρχή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ζητώντας εξηγήσεις για τα ναυπηγεία Ελευσίνας και τι συζητήσεις είχαν γίνει κατά το πρόσφατο παρελθόν με τα γαλλικά ναυπηγεία για το ενδεχόμενο συμπαραγωγής φρεγατών Belh@ra. Καθώς επίσης η Ε.Ε ζητάει εξηγήσεις για την ΕΑΒ και ειδικότερα για τα αντισταθμιστικά προγράμματα των F-16 καθώς όπως αποκαλύπτει η ίδια η Επιτροπή εργάζεται βάσει πληροφοριών που διαθέτει.

      Στοχευμένη έρευνα

      Οι παροικούντες εις την Ιερουσαλήμ εκτιμούν ότι η καυστική επιστολή της αρμόδιας Επιτροπής της Κομισιόν «φωτογραφίζει» συγκεκριμένο πρόσωπο που τα τελευταία τρία χρόνια εμφανίζεται ως επενδυτικός παράγοντας αμερικανικών κεφαλαίων στην αεροναυπηγική παλιότερα και στην ναυπηγική πιο πρόσφατα…

      Η επενδυτική του δράση ξεκινάει ξαφνικά από την προηγούμενη κυβέρνηση.
      Είναι άγνωστο εάν ο ίδιος διαθέτει οικονομική επιφάνεια, πάντως είναι βέβαιον ότι έχει ισχυρά στηρίγματα εντός ξένης πρεσβείας μεγάλης χώρας στελέχη της οποίας που συνταξιοδοτήθηκαν πρόσφατα εργάζονται ήδη στις επιχειρήσεις του.

      Παραδοσιακοί επιχειρηματίες που κατά καιρούς συμμετείχαν στα μετοχικά σχήματα των ελληνικών ναυπηγείων αναφερόμενοι στην δραστηριότητα που αναπτύσσει ο εν λόγω επιχειρηματίας, εκφράζουν ερωτηματικά για τις πραγματικές δυνατότητες που διαθέτει και εάν αυτές είναι ικανές να αναλάβουν το βάρος ενος τόσο δύσκολου εγχειρήματος για την ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.

      Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την επισήμανση Πομπέο στην Θεσσαλονίκη ότι οι Αμερικανοί επενδυτές είναι οι μόνοι που μπορούν να αποφασίσουν εάν θα έρθουν να δραστηριοποιηθούν στην περιοχή διότι εκείνοι βάζουν τα χρήματα και όχι το Αμερικανικό Δημόσιο ! Επομένως κανένα αμερικανικό fund δεν πρόκειται να έρθει να επενδύσει στην Ελλάδα εάν προηγουμένως δεν έχει παρουσιαστεί business plan. Κανένα ξένο fund δεν θα συμμετάσχει στην αγορά ελληνικού ναυπηγείου εάν δεν παρουσιαστεί σχέδιο βιωσιμότητας της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας.

      Σύμφωνα με απόλυτα ακριβείς πληροφορίες από την Wall street η αμερικανική διοίκηση εκφράζει ζωηρή αμφιβολία για το εάν τα δυο μεγαλύτερα ναυπηγεία της Ελλάδας Σκαραμαγκάς και Ελευσίνα είναι εις θέση να συντάξουν εκθέσεις βιωσιμότητας και εάν υπάρχουν πραγματικοί ιδιοκτήτες και εάν διαθέτουν φερεγγυότητα. Και τούτο διότι όπως εξηγούν οι άνθρωποι των αμερικανών fund οι επένδυες δεν έρχονται στην Ελλάδα για να αγοράσουν τα ναυπηγεία αλλά για να επενδύσουν σε ήδη υπάρχουσες προβληματικές επιχειρήσεις που δεν είναι φαντάσματα αλλά να έχουν πραγματικούς και όχι «πέτσινους» ιδιοκτήτες.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/11/20 08:04

      Ωστόσο είναι δύσκολοι οι καιροί για πρίγκιπες και δυσκολότερο να αποκτήσει φερεγγυότητα ένας ιδιοκτήτης ελληνικού ναυπηγείου. Παρά τις όποιες προσπάθειες έχουν καταβληθεί το τελευταίο καιρό και με την βοήθεια ανθρώπων ξένης πρεσβείας στην Αθήνα δεν κατέστη δυνατόν να επιτευχθεί συνεργασία με ναυπηγεία του Ισραήλ και της Ισπανίας για ενδεχόμενο συνεργασίας. Οι όποιες προσπάθειες απέτυχαν διότι το εμφανιζόμενο ως business plan ξεκινάει και τελειώνει -επί της ουσίας- στις κατασκευή των ελληνικών φρεγατών.

      Υπ αυτές τις συνθήκες πλήρους αβεβαιότητας για το μέλλον των ελληνικών ναυπηγείων αλλά και των τελικών κυβερνητικών επιλογών ως προς το πρόγραμμα φρεγατών του Ναυτικού, οι μέτοχοι των ναυπηγείων Ελευσίνας ζητούν - απαιτούν Γενική Συνέλευση η οποία έχει οριστεί για τις 20 Δεκεμβρίου. Εκεί αναμένεται να φανεί ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα. Το σίγουρο είναι ότι τα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης θα ταξιδέψουν αμέσως στις Βρυξέλλες που από την περασμένη βδομάδα και επισήμως διερευνούν τα όσα συμβαίνουν στο προσκήνιο και κυρίως το παρασκήνιο του ελληνικού ναυπηγικού τομέα.

      Το βέβαιον είναι ότι η Γερμανία με την ενοποίηση των ναυπηγείων της Βέρνης και του Κιέλου επιχειρεί να κάνει νέο μπάσιμο στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά. Με «όπλο» την κατασκευή των δυο επιπλέον υποβρυχίων 214 ο ενοποιημένος γερμανικός όμιλος Lürssen που ενσωματώνονται και τα German Naval Yards Kiel , θα κάνει το παν ώστε ο Σκαραμαγκάς να μην περάσει σε αμερικανικά χέρια. Στα ναυπηγεία της Ελευσίνας τα αμερικανικά σχέδια για τους ναρκοθετούνται από τους πληροφοριοδότες των Βρυξελλών καθώς η αρμόδια επιτροπή της Κομισιόν απηύθυνε αυστηρή προειδοποίηση! Ήδη η Ελλάδα πληρώνει ακριβά τον Σκαραμαγκά και δεν έχει την πολυτέλεια να επαναλάβει το ίδιο σφάλμα και στην Ελευσίνα. Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.-

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/11/20 20:53

      Απο λάθος χάθηκε σχόλιο που αφορούσε
      τον "δημοσιογράφο"Δ.Β
      ευτυχώς γλύτωσε πρός το παρόν,και
      να θυμάται οτι όλα τα πολεμικά πλοία
      του τότε ΒΝ,έγραψαν Ιστορία,πχ το
      Υ/Β ΤΡΙΤΩΝ Υ-5 με Κυβερνήτη τον
      Υποπλοίαρχο Επαμεινώνδα Κοντογιάννη
      που πήρε στον υγρό τάφο του...μόνο
      δύο μέλη γλύτωσαν και έφτασαν στην
      ...,μετά την απελευθέρωση έως και
      τώρα το ΠΝ, με τα πάντα ικανότατα
      στελέχη του,να γράφει Ιστορία και θα
      συνεχίσει παρά τις όποιες αντίξοες
      συνθήκες που αντιμετωπίζει...
      Είναι να μην άνοιξη το στομα του ο
      υπέργηρος Ναύαρχος
      κύριε με τις γραβάτες από το
      Μοναστηράκι,τις γνωστές αλλά και
      προσυμφωνημένες αποφάσεις που
      "βαφτίζονταν" αποκλειστικές έκτακτες
      " ειδήσεις" με έναν υπουργό άμυνας
      " καρτέρι" 6το πρωί, τα "στόρια"και
      ποιός τα έκανε" κορδελάκι" κλπ.
      Πλούσιο βιογραφικό έχεις όπως πλούσια
      και τα "δωράκια"

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος16/11/20 10:49

    Το ρολο των αποστράτων του πν το εζησα 2011-13 στο σκαραμαγκα,εκαναν το μανατζεντ,εχοντας οφ-σορ επειτα στα παιδια και στης γυναικες τους.τα περι πατριδας-πιστης ΜΟΝΟ απαυτους να ΜΗΝ τα περιμενεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.