Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

28 Μαρ 2014

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ κύριε Τσαβαρή. Είσαστε υπεύθυνος για την ταλαιπωρία χιλιάδων συμπολιτών μας.

Στα πλαίσια των επαφών μου με Κρατικούς φορείς για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα πολλά και σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως τοπική κοινωνία, επισκέφθηκα πρόσφατα και την Κεντρική Διοίκηση του ΙΚΑ.
    Στην πιεστική πρόταση μου να επανεξετάσει η Διοίκηση του ΙΚΑ το θέμα της απομάκρυνσης του τοπικού Υποκαταστήματος και να αποδεχθεί μία λύση τύπου Κ.Ε.Φ. για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και εργοδοτών, ώστε να μην ξοδεύεται και ταλαιπωρείται ένας ολόκληρος κόσμος πηγαινοερχόμενος στο Πέραμα, έμεινα άφωνη όταν αντί απαντήσεως μου δείξανε το παραπάνω έγγραφο που είχαν στείλει στο Δήμο ένα χρόνο τώρα, πριν ακόμα κλείσουν το Υποκατάστημα. 
Και ερωτώ το Δήμαρχο:
Γιατί δεν διαθέσατε στο ΙΚΑ που σας το ζήτησε, ένα από τα δεκάδες ιδιόκτητα και νοικιασμένα γραφεία που διαθέτει ο Δήμος, προκειμένου να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος πηγαινοερχόμενος στο Πέραμα;
Γιατί δεν εμφανίσατε ποτέ το έγγραφο αυτό;
Γιατί το κρατάτε στο συρτάρι ένα χρόνο τώρα χωρίς να κάνετε τίποτα;
Δεν ξέρετε ότι τίποτα δεν μένει κρυφό και ότι κάποτε θα μαθευότανε;
Γιατί δεν διαθέσατε και στην Εφορία ένα γραφείο για να δημιουργηθεί το Κ.Ε.Φ. και να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος να πηγαίνει στη Δραπετσώνα;
Γιατί δεν το έχετε κάνει ακόμη;
Γιατί αγνοήσατε την εντολή του Υπουργείου Οικονομικών;
Ποιοι ωφελούνται από αυτή την καθυστέρηση;
Γιατί συνεχίζετε να ταλαιπωρείτε τον κόσμο;
Αυτό είναι το ευχαριστώ στους ανθρώπους που σας ψήφισαν για δήμαρχο;
Αλήθεια, τι απωθημένα έχετε με τους Σαλαμίνιους και τους τιμωρείτε;
Περιμένατε άραγε την ευκαιρία για να τους εκδικηθείτε; 
Μετά από όλα αυτά, έχετε το θράσος να ζητήσετε τη ψήφο του λαού της Σαλαμίνας;
Ντροπή και Αίσχος κύριε Τσαβαρή.
Σαλαμίνα  28/3/2014
Ρούλα  Νάννου
Υποψ. Δήμαρχος Σαλαμίνας

 

93 σχόλια:

  1. Πολύ καλά τα λέτε κυρία Νάνου. Θα ήταν πολύ καλό να υπήρχε γραφείο του ΙΚΑ στο Νησί μας αλλά δεν μας λέτε τι θα εξυπηρετούσε με δυο και τρεις υπαλλήλους, Το σημαντικό που δεν σχολιάζετε βέβαια είναι το γεγονός ότι όπως αναφέρει η επιστολή του ΙΚΑ ήθελε έναν χώρο πλήρως λειτουργικό Θέρμανση Internet Συντήρηση δωρεάν παραχώρηση κλπ. Εσείς αν ήσασταν Δήμαρχος θα υλοποιούσατε κάτι τέτοιο Λυπάμαι που θα το πω αλλά ούτε εσείς ούτε κανείς άλλος θα δεχόταν να πληρώνει μια υπηρεσία που δεν θα εξυπηρετούσε κανέναν. Εδώ δεν προλάβαινε το ΙΚΑ όταν ήταν σε πλήρη λειτουργία να εξυπηρετήσει το νησί θα το εξυπηρετούσαν τρεις άνθρωποι. Επειδή αυτές οι πολιτικές δεν μπορούν να μας δώσουν ουσιαστική κατεύθυνση και το μόνο που κάνουν είναι να ρίχνουν λάσπη χωρίς να δίνουν λύσεις, θα σας ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ να ρίξετε το βάρος του προεκλογικού σας αγώνα σε ουσιαστικά για το νησί πράγματα που θα μπορέσετε να υλοποιήσετε εσείς. Δεν θέλω να σας κατακρίνω ούτε να χαϊδέψω τα αυτιά κανενός Δημάρχου απλά σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ για το καλό του νησιού και μόνο ΟΧΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 14:20

      το ικα δεν έχει μόνο ιατρεία έχει και επιχειρήσεις ένσημα διακανονισμούς και χίλια δυο άλλα χαρτιά και τώρα πάμε στο πέραμα για να εξυπηρετηθούμε,μια νέα μητέρα οταν γεννήσει για να βάλει το παιδί στο βιβλιάριο πρέπει να πάει μέσα και πόσα άλλα; εσύ μάλλον δεν χρειαστεί τίποτα,στο πέραμα τι το θελουν,να τα κλείσουν όλα αν δεν χρειάζονται

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι αντίθετος στο να υπάρχουν υπηρεσίες στο νησί. Δεν εκφράζω κανένα και τίποτα παρά μόνο την άποψή μου που θεωρεί αδιανόητο να πληρώνει ένας ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ δήμος τα έξοδα μιας ΚΡΑΤΙΚΗΣ υπηρεσίας για την λειτουργία της

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/3/14 14:40

      Σιγά το πράγμα,το κράτος αντί να τα βγαλει τα έξοδα απο την μια τσεπη θα τα βγάλει απο την άλλη,καλλίτερα είναι να χάνει ο πολίτης εργατοώρες και να ταλαιπωρείτε; δεν σε καταλαβαίνω λες και θα πάμε στο διάστημα κάνετε.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/3/14 23:55

      ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ;;;;

      εβγαλε η Ναννου μια ανακοινωση-καταγγελια τοσο σοβαρη για της ζωη και την καθημερινοτητα μας και καθοσαστε και γραφετε την μια βλακεια μετα την αλλη;

      Δεν σας νοιαζει η ζωη σας; Ο τόπος σας;

      Ντροπη σε εσας και οχι στον δημαρχο.
      Αυτος το παιχνιδι του κανει. Εσεις ειστε αυτοι που τον βγαλατε.
      Και συνεχιζετε και το παιζετε κινεζοι υστερα απο τετοιες πραξεις;
      Ντοπη σας.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/3/14 13:57

    καλα παιζεις τη κασετα.καπου αλλου θα γραψεις ;;;;;στο ξαναλεω .....ειστε για γελια.το παιζεις και αντικειμενικος τρομαρα να σου ρθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/3/14 14:23

    Κύριε v.sarantakos επικοινωνείτε με τον εγκέφαλό σας ή έχετε πάρει διαζύγιο;
    Δεν είναι ουσιαστικό πρόβλημα η ίδρυση Γραφείου του ΙΚΑ έστω και με 2-3 υπαλλήλους οι οποίοι στην πορεία με λίγη πίεση μπορεί να γινόντουσαν και 4-5;
    Και βέβαια θα θέλαμε να μην είχει κλείσει το κατάστημα, αλλά από ολότελα καλή και η Παναγιώταινα.
    Αν εσείς δεν θέλετε να υπάρχει ούτε γραφείο του ΙΚΑ για να εξυπηρετούνται οι ασφαλιζόμενοι, να είσαστε σίγουρος ότι αποτελείται εξαίρεση του κανόνα.
    Και μόνο ότι αποκαλείτε λάσπη την σοβαρότατη καταγγελία της κας Νάννου που συνοδεύεται και με ντοκουμέντο, είναι αρκετό για να σας χαρακτηρίσω ηλίθιο εκτός κι αν χάνετε πελατεία οπότε δικαιολογείστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή γράφω επώνυμα και όχι ανώνυμα και επειδή ούτε έβρισα ούτε έθιξα κανένα παρακαλάω να βγει η κυρία Νάνου και να δω και το ΙΚΑ και την εφορεία ξανά στο Νησί
      Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε τι γράφω μην μπαίνετε στον κόπο να διαβάσετε γιατί προφανώς δεν !!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/14 14:36

      που τα λες αυτα ρε φίλε οτι παρακαλας να βγει κλπ τυφλοί είμαστε; αφου λες ότι δεν έχει την δυνατοτητα και η υπηρεσία του ικα δεν εξυπηρετεί κανένα και αλλα πολλα εμπριμέ ,ελα κανε μας την χαρη τωρα και τραβα παρα κατω,το ειδε το ονομα το αφεντικο θα σε θυμηθεί αυριο

      Διαγραφή
    3. Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις
      Να είσαι πάντοτε καλά αλλά προσπάθησε να ακούς πριν μιλήσεις Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/3/14 14:51

      ξερεις κατι εχεις πεσει στην λουμπα που σου εχουν στήσει η χουντοκυβερνηση και οι υποτακτικοί τους τα καναλια,εχεις αποκτησει αυτο το ελα μωρε θα σωθουμε; ΝΑΙ ΡΕ θα σωθούμε με δυο υπάλληλους, θα σωθούμε. Και σαν νεοφιλελευθερος καραδεξιος να το δεις πρέπει το κρατος να έχει υπόσταση και παροχή υπηρεσιών στον τόπο σου οχι να τραβάς στην Αργολίδα λόγου χάρη και τον πειραια να εξυπηρετηθείς,με βαζει έμενα τον επιχειρηματία και πληρώνω πολλαπλασια για μια δουλειά που θα κάναμε παλιοτερα εδώ, χάνω εργατοωρες απασχολώ εργαζόμενο η πληρώνω εξωτερικό γραφείο για μια δουλειά που αφορά το κράτος, αυτη ειναι η δουλειά του, απο την στιγμη που απαιτεί αυτα τα δικαιολογητικά να ειναι κοντά μου να τα πάρει όχι να τρέχω εγώ να τον βρω,γλίτωσαν αυτοί τα έξοδα και τα πληρωνουμε εμεις.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/3/14 15:07

      Δυστυχώς κύριε Σαραντάκο καταλαβαίνουμε τι λες και πολύ καλά μάλιστα.
      Είπες ότι κανείς δήμαρχος δεν θα έφερνε το ΙΚΑ στη Σαλαμίνα με δύο τρεις υπαλλήλους επειδή δεν μπορεί να πληρώσει μία αίθουσα, ένα υπολογιστή και ένα φαξ. Αυτό είπες. Είπες ακόμα ότι μία τέτοια υπηρεσία δεν θα εξυπηρετούσε ΚΑΝΕΝΑ.
      Έχεις επίγνωση τι λες κύριε Σαραντάκο ή είσαι προγραμματισμένος να λες??

      Διαγραφή
    6. Διαβάστε τι ακριβώς γράφετε και τι γράφω δεν νομίζω να διαφωνούμε πουθενά και το ξαναλέω ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΓΑΖΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΝΤΟΥ αλλιώς πάλι εσύ και εγώ θα πληρώσουμε τα έξοδα από τα χαράτσια που θα μας βάλει ο δήμος μετά για να καλύψει τα έξοδα.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος28/3/14 15:19

      Και αφού το κράτος δεν διαθέτει δικό του κτήριο πρέπει να αφήσουμε τους γέροντες να ταλαιπωρούνται?
      Ξέρετε κύριε Σαραντάκο ότι ο δήμαρχος πληρώνει ένα σωρό αίθουσες για χίλιες δυο χρήσεις, μέχρι μπουζουκτσίδικο έχουν κάνει, η μία αίθουσα για τους ασφαλισμένους σε μάρανε?
      Τι συμφέροντα εξυπηρετείς κύριε Σαραντάκο?

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος28/3/14 15:41

      Κύριε Σαραντάκο αυτά να τα πεις εκεί που σε παίρνει.
      Εδώ έχουμε και γνώση και κρίση. Είδαμε ένα κομήτη να ξεφυτρώνει από το πουθενά και να γράφει αμέσως τα πρώτα σχόλια στην ανάρτηση της Ρούλας.
      Πού ήσουνα τόσον καιρό κύριε Σαραντάκο?
      Γιατί λες ότι όλοι οι δήμαρχοι θα έκαναν το ίδιο που έκανε ο Τσαβαρής?
      Ποιος σου το είπε?
      Γιατί λες ότι δεν θα εξυπηρετεί κανένα?
      Γιατί θέλεις να ταλαιπωρούνται οι γέροντες και μη έχοντε?
      Γιατί σπιλώνεις με τον πιο αισχρό τρόπο άλλους υποψήφιους ταυτίζοντάς τους με τον Τσαβαρή?
      Πώς κρίνεις ότι ο Τσαβαρής δεν το έφερε για συζήτηση στο δ/σ εδώ και ένα χρόνο?
      Εξακολουθείς να πιστεύεις τις απίστευτες βλακείες που ξεστόμισες??

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος28/3/14 15:04

    Σαραντάκος τζαβαρής και τρίχες @@, αυτοί δεν είναι Κουλουριώτες. Θέλουν να έχουν άποψη για το νησί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 15:15

      Να έχουν άποψη αλλά να την υποστηρίζουν. Εδώ αμόλησε μία ρουκέτα και όποιον πάρει ο χάρος. Αδιαφορεί αν οι γέροντες και οι μή έχοντες ταλαιπωρούνται πήγαινε έλα στο Πέραμα.
      Κάποια συμφέροντα θέλουν να ξεζουμίζουν τους ασφαλισμένους κρατώντας τους αιχμάλωτους στη Σαλαμίνα.
      Ο δήμαρχος πληρώνει αίθουσες για να παίζουν μπουζούκι οι φίλοι του, οι γέροι ας πηγαινοέρχονται.
      Και μόνο ότι δεν το έφερε για συζήτηση στο δ/σ σημαίνει ότι δεν ήθελε να γίνει ρόμπα.
      Σημαίνει ότι κάποια ιατρικά συμφέροντα ήταν πάνω από την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων..
      Ξαναψηφίστε τον.

      Διαγραφή
    2. Ενώ αν έβριζα και εγώ θα ήμουν καλός !!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/3/14 15:21

      Μεγαλύτερη βρισιά από το να καταδικάζεις τους γέροντες και τους μη έχοντες να πηγαινοέρχονται στο Πέραμα υπάρχει?
      Έχεις επίγνωση τι λες κύριε Σαραντάκο?

      Διαγραφή
    4. Τώρα το πάς σωστά να εστιάσεις εκεί που πρέπει και όχι σε εμένα. Και εγώ μαζί σου να βρούμε τα συμφέροντα που εξυπηρετούνται απο αυτή την κατάσταση και να τα σχολιάσουμε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/3/14 15:26

      Τα συμφέροντα θα μας τα πεις εσύ που θέλεις να ξεζουμίζουν τους ασφαλισμένους κρατώντας τους αιχμάλωτους στη Σαλαμίνα. Ιατρικά συμφέροντα είναι, διάφοροι που τριγυρίζουν τον Τσαβαρή μπορεί να είναι, ο Τσαβαρής δεν το έφερε στο δ/σ για να μην τον φτύσουν, εσύ του δίνεις δίκιο, τι κάνει νιάου νιάου??

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος28/3/14 15:32

      "Λυπάμαι που θα το πω αλλά ούτε εσείς ούτε κανείς άλλος θα δεχόταν να πληρώνει μια υπηρεσία που δεν θα εξυπηρετούσε κανέναν".

      Αυτή και μόνο η πρόταση κύριε Σαραντάκο σας ξεσκέπασε.
      Ισχυρίζεσαι ψευδώς ότι κανείς δήμαρχος δεν θα δεχόταν να φέρει το ΙΚΑ με τρεις υπαλλήλους στη Σαλαμίνα επειδή δεν θα ήθελε να διαθέσει μία αίθουσα με θέρμανση και ιντερνετ.
      Ποιος σου το είπε αυτό κύριε Σαραντάκο?
      Αυτό είναι πρόκληση και βρισιά στους υποψήφιους κύριε Σαραντάκο.
      Έχεις επίγνωση τι λες κύριε Σαραντάκο??

      Διαγραφή
    7. Ρε άνθρωπε δεν δίνω δίκιο σε κανένα από την αρχή λέω και ξαναλέω ότι μακάρι να υπάρχουν υπηρεσίες στο νησί τι δεν καταλαβαίνεις Ποιος Τζαβαρής και κουραφέξαλα μου λες. όσο έχει ασχοληθεί με εσένα ο Τζαβαρής άλλο τόσο έχει ασχοληθεί και με εμένα. Ναι να έχει ΙΚΑ το νησί . Ναι να έχει εφορεία το νησί Ναι να έχει κάθε υπηρεσία που να εξυπηρετεί τον κόσμο το νησί, αλλά πρέπει να κυνηγήσουμε όλοι μαζί το κράτος για να γίνει αυτό και σε αυτό είμαι δίπλα σε όποιον το επιχειρήσει. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.
      Αν έχει ευθύνη οποιοσδήποτε για το ότι δεν το πέρασε ΔΣ ο Τζαβαρής ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΝ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΖΑΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ και πες το ονομα σου για να ξερουμε ποιοι είμαστε

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος28/3/14 15:47

      Προσπαθώ να καταλάβω αν όντως γράφεις χωρίς να καταλαβαίνεις τι γράφεις, ή μας δουλεύεις κανονικά.
      Το ερώτημα είναι απλό.
      Θέλουμε ή δεν θέλουμε ΙΚΑ στη Σαλαμίνα με τρία άτομα?
      Τα δέκα και τα τριάντα άτομα ξέχασέ τα. Το κράτος σου δίνει τρία άτομα, τα θέλεις ή δεν τα θέλεις?
      Τα υπόλοιπα είναι μπούρδες..
      Λοιπόν?

      Και να μας εξηγήσεις γιατί όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι θα έκαναν το ίδιο που κάνει ο Τσαβαρής.
      Πώς το κατάλαβες ότι όλοι είναι τομάρια?

      Διαγραφή
    9. 1 Θέλουμε ΙΚΑ στο Σαλαμίνα
      2 Θέλουμε Εφορεία στην Σαλαμίνα
      3 Θέλουμε να μην ταλαιπωρείτε κανείς ασφαλισμένος και κανείς που χρειάζεται περίθαλψη στην Σαλαμίνα
      4 Θέλουμε ανάπτυξη σε όλο τη Σαλαμίνα
      Και δεν έχω βρίσει κανέναν ούτε έχω προσβάλει τόση ώρα γιατί σέβομαι την άποψη και την γνώμη του άλλου

      Διαγραφή
    10. Μπορούμε επιτέλους να συμφωνήσουμε ότι εμάς τους απλούς πολίτες μας ενδιαφέρει το νησί και τίποτε άλλο.
      Αν το καταφέρουμε αυτό θα πάψουμε να διαφωνούμε.
      Καλή συνέχεια να έχετε σε ότι κάνετε

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος28/3/14 16:26

      Ρε Σαραντάκο, κάτι παθαίνεις και βαράς μία στο καρφί και μία στο πέταλο.
      1. Μπορείς να απαντήσεις αν έπρεπε να ανοίξουμε γραφείο ΙΚΑ στη Σαλαμίνα με τρία άτομα προσωπικό?
      2. Μπορείς να μας πεις αν αξίζει να διαθέσουμε 500 ευρώ το μηνα για να έχουμε υπηρεσίες ΙΚΑ με τρεις υπαλλήλους?
      3. Μπορείς να μας πεις από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι και η Νάννου και οι άλλοι υποψήφιου θα έκαναν το ίδιο με αυτό που έκανε ο Τσαβαρής?
      4. Μπορείς να μας πεις γιατί θεωρείς λάσπη και σκοπιμότητες την ανάρτηση της Νάννου?
      5. Μπορείς να μας πεις γιατί αυτό το ΙΚΑ δεν θα εξυπηρετούσε κανένα??
      6. Μήπως εννοείς κάποια άλλα συμφέροντα που θα έθιγε?

      Απάντησε καθαρά, απόδειξε ότι δεν κινείσαι από σκοπιμότητες..



      Διαγραφή
    12. Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με την δική σας σειρά.

      1. Ναι θα έπρεπε να έχει Υπηρεσίες του ΙΚΑ στην Σαλαμίνα και αφου δεν μπορεί να έχει υπηρεσίες ας έχει γραφείο με τρια άτομα
      2. Ναι αξίζει να διατεθεί το όποιο ποσό χρειάζεται για να υπάρχουν υπηρεσίες του ΙΚΑ στην Σαλαμίνα
      3 Είπα ότι δεν θα πλήρωναν ( και είναι προσωπική μου εκτίμηση) μια υπηρεσία που δεν θα εξυπηρετούσε κανέναν και εξήγησα ότι με τρείς ανθρώπους δεν υπήρχε περίπτωση να εξυπηρετηθεί ο πληθυσμός του νησιού. Δεν φτάνουν. Το παράνομο είναι ότι ο Τζαβαρής δεν το πέρασε όπως λέτε ΔΣ Σε αυτό θα συμφωνήσω.
      4. Γιατί πέρα από μια ανάρτηση θα ήθελα να ανεβάσει και την καταγγελία της γαι την απόκρυψη του εγγράφου Τι σκοπό έχει η ανάρτηση του εγγράφου εκτός της ενημέρωσης; Πως θα τιμωρηθεί ο κάθε υπεύθυνος;
      5 Το απαντώ στο 3 Δεν φτάνουν για τις ανάγκες του νησιού τρεις άνθρωποι Για άλλους βέβαια κάτι είναι και αυτό. Για εμένα πρέπει να ξανα ανοίξει το ΙΚΑ.
      6 Από την στιγμή που δεν πέρασε όπως λέτε ΔΣ υπάρχει σκοπιμότητα και αυτή την σκοπιμότητα ζήτησα από την κυρία Νάνου να ξεσκεπάσει από το να ασχοληθεί με ένα έγγραφο.

      Κύριοι σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να θίξω κανέναν άσχετα των ύβρεων που κάποιοι με στόλισαν
      Ξεκαθαρίζω για άλλη μια φορά ότι σκοπός μου ήταν να μην ασχολούμαστε με έγγραφα και αναρτήσεις αλλά με πράξεις

      Αφού η κυρία Νάνου έχει τέτοιες αποδείξεις στα χέρια της που έτσι και αλλιώς δεν διαψεύδονται πρέπει άμεσα να προχωρήσει σε καταγγελίες κατα παντός υπευθύνου αγωγές κλπ.
      Αυτό θα βοηθήσει το νησί και όχι οι μεταξύ μας αντιπαραθέσεις

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος28/3/14 18:50

      Να είσαι σίγουρος κε Σαραντάκο ότι η κα Νάννου δεν κολώνει πουθενά και ξέρει καλλίτερα από οποιονδήποτε άλλον τι πρέπει και πότε να κάνει. Την καταγγελία για τον υπεύθυνο δήμαρχο την είδαμε με αυτή την ανάρτηση. Άποψή μου είναι ότι πρόκειται περί πολιτικής αναλγησίας και έλλειψη σεβασμού προς τους δημότες, οπότε δεν χωρούν αγωγές. Η αγωγή θα ικανοποιειθεί με το να τον στείλει ο κόσμος σπίτι του και ο ΣΔΟΕ στον Κορυδαλλό.
      Εαν πάλι εσύ νομίζεις ότι πρέπει να γίνει αγωγή, τότε προχώρα μπορείς κι εσύ να την κάνεις με βάση την ανάρτηση της κας Νάννου την οποία θα προτείνεις και ως μάρτυρα κατηγορίας. Απλά πράγματα.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος28/3/14 15:27

    Κύριε sarantakos ή tsabaris ή όποιος και να ΄σαι, διαπιστώνω μία στροφή.
    Γράψατε κάτι ενδεχομένως από βιασύνη ή ή ή δεν έχει σημασία. Καιρός να αναγνωρίσετε το λάθος σας και να σταματήσετε να μας λέτε ότι δεν καταλαβαίνουμε, τη στιγμή που μιλάτε για ...λάσπη ...και για ...σκοπιμότητα !!!!!!!
    Οι έξυπνοι άνθρωποι αποδέχονται το λάθος τους. Εάν δεν το κάνετε, τότε λυπάμαι αλλά πρέπει να συμφωνήσω με τον 14:23 πιό πάνω που λέει ότι έχετε πάρει διαζύγιο με τον εγκέφαλό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/3/14 16:24

    Έξω από τα δόντια ο τζαβαρής

    https://www.youtube.com/watch?v=uGO4aaC3nuE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 16:30

      να απαντήσει ο τσαβαρής στα οικονομικά και περιβαλλοντικά εγκλήματα που τον κατηγορούν..
      να απαντήσει ο τσαβαρής στο νέο έγκλημα σε βάρος των ασφαλισμένων της Σαλαμινας..

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος28/3/14 16:35

    κ΄ΣΑΡΑΝΤΑΚΟ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ,ΔΗΛ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ (δημαρχιακός θώκος γαρ...) ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ,ΟΤΑΝ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗΣ, Ε, ΤΟΤΕ ΝΑΙ, ΤΗΝ ...ΓΛΥΤΩΣΑΤΕ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ...ΑΜΟΙΧΕΣ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 16:38

      τώρα έγινε ρόμπα, την άλλη θα γίνει ρόμπα ξεκούμπωτη.

      Διαγραφή
    2. 16:35 Έχετε απόλυτο δίκιο αλλά περίμενα να μην με πιάσουν από τα μούτρα και να πάρει τέτοιες διαστάσεις το θέμα.
      Από την πλευρά μου όπως θα διαπιστώσατε ούτε φανατισμός υπάρχει ούτε προσωπικό όφελος αφού ούτε ο Τζαβαρής με έχει βοηθήσει ποτέ ούτε κανείς άλλος δήμαρχος του Νησιού.
      Λυπάμαι ειλικρινά.
      Καλό θα ήταν όμως να έχουμε περισσότερο σεβασμό στις απόψεις του άλλου χωρίς να βρίζουμε.

      Σας ευχαριστώ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/3/14 18:26

      Αρκεί να μην προκαλείς το κοινό περί δικαίου αίσθημα, όπως λένε και οι δικαστές.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/3/14 18:58

      Kύριε Σαραντάκο, σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Δεχθείτε παρακαλώ μια συμβουλή/προτροπή από κάποιον μεγαλύτερό σας (τουλάχιστον αυτό αισθάνομαι):Μη σταματήσετε ποτέ να γράφετε αυτά που πιστεύετε,έστω κι αν ακόμη κάποιους ενοχλούν. ΄Εχετε τον τρόπο σας να προκαλείτε το ενδιαφέρον και οι απόψεις σας μόνο κενές δεν είναι. Οτι δεν θα ...δειλιάσετε,αλλά και δεν θα απογοητευθείτε από τις ΄΄κριτικές΄΄ δεν το συζητώ καν. Ευχαριστώ και πάλι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/3/14 23:58

      Λαδωμένα παπαγαλάκια και τηλεκατευθυνόμενοι κομήτες υπάρχουν πολλοί.
      Τον περιμένουμε για ένα δεύτερο ξεβράκωμα.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/3/14 06:34

      ΓΙΑ ΠΙΟ ΞΕΩΒΡΑΚΩΜΑ ΜΙΛΑΣ ΡΕ ΚΑΚΟΜΙΡΗ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΑΣ ΤΑΠΩΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΡΟΜΠΕΣ.ΠΟΥ ΝΑ ΒΓΗΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ;

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος28/3/14 18:24

    Το απόλυτο άδειασμα του Τζαβαρή. Χθες στα Βασιλικά στη ταβέρνα της υποψηφίας του Σ.Παπαδάκη έκανε συγκέντρωση ο συνδυασμός του Τζαβαρή που μίλησε ακατάπαυστα για 1 ώρα σε ένα ακροατήριο 60 ατόμων εκ των οποίων 50 ήταν υποψήφιοι. Τραγική φιγούρα ο Τζαβαρής.
    Την ίδια ώρα στο διπλανό κατάμεστο από κόσμο κέντρο που έφθανε μέχρι τη θάλασσα, η Νάννου σε συγκέντρωση των Συλλόγων της περιοχής ανέπτυξε διάλογο και απαντούσε στις ερωτήσεις που της κάνανε, καταχειροκροτούμενη.
    Η διαφορά των 2 συγκεντρώσεων τεράστια και από άποψη πλήθους και από πλευράς ουσίας. Ο μεν μονολογούσε, η δε διαλεγότανε. Ο μεν γκάριζε μόνος του κατά της Νάννου, η δε συζητούσε ευχάριστα με το ακροατήριο.
    Φανερά εκνευρισμένος από αυτή την σύγκριση, ο Τζαβαρής προσπάθησε να αμβλύνει τις εντυπώσεις και να εμψυχώσει τους μουδιασμένους υποψήφιους του, λέγοντας δια μικροφώνου στους παρευρισκόμενους ότι πρέπει να διευκρινήσουμε ότι η συγκέντρωσή μας εδώ σήμερα δεν είναι του συνδυασμού αλλά της υποψήφιας συμβούλου, λες και δεν ακούγαμε τις ντουντούκες που γύριζαν όλη την ημέρα και καλούσαν τον κόσμο στη βραδυνή συγκέντρωση. Ο κόσμος όμως τον έχει φτύσει, τον έχει τελειώσει. Κάθε μέρα και περισσότετρο εδραιώνεται η πεποίθηση ότι η δικτατορία τύπου Τσαουτσέσκου οδηγείται στο ....απόσπασμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 20:58

      Ηταν ολοι οι υποψήφιοι της μαζι και λέτε μπούρδες,επέλεξε το μαγαζί αυτο γιατι ήξερε οτι δεν θα το γεμίσει και όπως και εγινε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/14 22:52

      250 άτομα είχε μπροστά στα 60 του τσαβαρή. Σου λέει τίποτα αυτό;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/3/14 00:28

      Άντε χρυσέ μου ΠΗΓΑΙΝΕ να μάθεις πρόσθεση ξανα αν φυσικά εχεις τελειώσει κανενα σχολείο και μετα τα ξαναλέμε.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/3/14 13:49

      Με Αλβανους τίγκα το μαγαζι ..θεωρείται πολιτική συγκέντρωση ....;;;;;
      Γιάννη μου το μαντηλι σου !!! λέγεται !!!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος28/3/14 18:55

    Ο ιδιος ΓΡΑΦΕΙ.....Ο ιδιος ΑΠΑΝΤΑΕΙ..ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ..ΙΔΙΟ....
    ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΞΗΣ ΕΝΑΣ ......ΙΔΙΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/14 01:17

      αν ένας σας παίρνει τα σώβρακα φαντάσου να κατέβουν με πληρη σύνθεση.
      είναι αλήθεια ότι όλοι του τσαβαρή είναι χώματα, πέντε λέξεις λένε και ξαναλένε σαν αυτιστικά.
      κρίμα το λάδι που σας ποτίζουν..

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος28/3/14 19:02

    Εξω ολοι οι ξενοι καταπατητες απο την Σαλαμινα.τσαβαριδες,καρουσενες,περιβοι και τα τσιρακια τους,συλλογοι,παρασυλλογοι,κτλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος28/3/14 19:12

    Να φυγουν ολοι απο την Σαλαμινα,που την καταπατουν.
    Εξω και η ναυμαχηα με τους καταστροφικους τσιπροσυριζεους.
    Εξω το φυσικο αεριο,εξω η ευδαπ,ξω τα ναυπηγεια,εξω και ο δημαρχος που δεν αγαπα τον τοπο πουζει..
    Σαλαμινα ξυπνα.φτυστους ολους τους ξενωφερτους κατσαπιαδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος28/3/14 19:27

    εξω..ολοι...μεσα..ολες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος28/3/14 19:49

    Αλήθεια κυρία Ναννου, γιατί αποκρύπτετε την αλήθεια; Δεν γνωρίζετε ότι υπάρχει αδυναμία πληρωμής των λειτουργικών δαπανών άλλων υπηρεσιών από τον δήμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 22:07

      Καμμια..ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η ..ΚΥΡΙΑ....ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ...ΤΗΣ ΤΗΝ ΕΚΑΤΣΕ Ο ""ΣΥΜΜΑΧΟΣ'' ΤΩΝ ΣΕΛΗΝΙΩΝ....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/14 01:24

      να πουν οι πληρωμένοι κοντυλοφόροι του τζαμπατζή γιατί δεν έφερε το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο.
      να πουν γιατί το κράταγε εφτασφράγιστο μυστικό.
      να πουν γιατί δεν απάντησε στο ΙΚΑ
      να πουν γιατί δε βρίσκει ένα χιλιάρικο το μήνα για να μην ταλαιπωρούνται τα γεροντάκια.
      να πουν γιατί πληρώνει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε μαύρες μισθοδοσίες.
      να πουν γιατί δεν ζήτησε βοήθεια από τους συμπολίτες μας όπως γίνεται στα κοινωνικά ιατρεία, κλπ.
      να πουν ποιος έβαλε βέτο, ο δραχμοφονιάς ή η κυρία του??

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος28/3/14 20:10

    Σαφως οι χθεσινες συγκεντρωσεις δεν συγκρινονται. Η μια ηταν υποψηφιας δημαρχου και η αλλη υποψηφιας τοπικης δημοτικης συμβουλου.Το μαγαζι που επελεξε η υποψηφια δημαρχος φανερα μικροτερο...Γι αυτο μην συγκρινετε τα ασυγκριτα.. Η υποψηφια τοπικη συμβουλος σε μεγαλυτερο μαγαζι που το γεμισε...Η απαντηση στις 18 του Μαη..υπομονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 20:23

      .ΓΙΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΩ ..ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΓΩ ΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ..ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ..ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ"ΤΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ...ΘΕΛΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ..ΕΝΑΝ ΚΙ"ΟΧΙ ΔΥΟ Σ"ΕΝΑ ..ΣΑΝ ΣΑΜΠΟΥΑΝ...ΘΕΛΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΤΡΟΝΑΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ..ΣΥΡΙΖΑΙΟ ΑΧΤΑΡΜΑ ΜΕ ΤΙΣ 15 ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ....ΘΕΛΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΔΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΤΗ ..ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΟΛΑΚΕΥΕΤΑΙ ΑΠ "ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΕΝΟΣ ..ΞΕΦΤΙΣΜΕΝΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙΙ ΣΑΝ..ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΕΛΠΗΣΙΑ....ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/14 23:55

      Θέλω δήμαρχο να πουλήσει και την υπόλοιπη Σαλαμίνα.
      Θέλω δήμαρχο να ισοπεδώσει τα πάντα.
      Θέλω δήμαρχο να υποστηρίζει τα μεγάλα συμφέροντα.
      Θέλω δήμαρχο των ναυπηγείων, των διαλυτηρίων και του καρκίνου..
      Είμαι μαζόχας όσο δεν παίρνει.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος28/3/14 20:47

    ΜΗΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΙΟΥΛΗ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ ΣΤΗ ΜΑΣΑ-ΧΟΥΣΕΤΗ; ΜΗΠΩΣ ΘΕΡΩΡΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΕΝΤΕ ΣΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΟ ΧΕΣΙΜΟ; ΜΗΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ; ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΑΔΕΚΑΡΟΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΠΕΝΤΕ ΣΠΙΤΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΕΡΓΑ ΜΑΙΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΞΕΓΕΛΑΣΕ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ; Ε! ΤΟΤΕ ΦΙΛΕ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΖΗΣΑΜΕ ΠΟΥ ΠΕΣΑΜΕ ΤΟΣΟ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΑΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΜΙΝΑ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ 2Η

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 22:11

      ΜΑΡΙΟΜΗΝΑΡΟΥΛΑ....Τι ΠΑΤΑΤΑ....ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙ ΤΟΥ ΠΙΠΗ....ΑΑΑΑΧΧ ΜΑΡΙΕ....

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος28/3/14 21:19

    Θα σας πω ένα καλό γιατί τόση ώρα διαβάζω όλα τα σχόλια ξανά και ξανά και έχετε θεοποίηση την κυραρούλα….. μια μαθηματική πράξη με ένα καταστροφικό άθροισμα Ρούλα + Μηνάς = ΜΑΡΙΟΥΛΗΣ αυτά ….. και άμα θέλετε και ντοκουμέντα έχω πολλά για όλες τις κρυφές συμφωνίες που έγιναν στα κρυφά ραντεβουδάκια του μικρού ΜΑΡΙΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/14 22:58

      σαν και σένα μάτσο οι λούληδες. ντοκουμέντα θέλουμε φίλε μου ξεβρακώσου και βγάλτα όλα στον αέρα για να δούμε τη διάμετρο της ...ροδέλας.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος28/3/14 21:21

    SOFRAS ASTRAKOS H DYNAMH THS SALAMINAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος28/3/14 22:04

    ΚΙΟΥΛΗΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΑΣΑΧΟΥΣΕΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΕΠΙΠΕΔΟ..ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ...ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ...ΑΦΟΥ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ..ΤΕΤΟΙΟΙ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ....ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος28/3/14 23:55

    ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ;;;;

    εβγαλε η Ναννου μια ανακοινωση-καταγγελια τοσο σοβαρη για της ζωη και την καθημερινοτητα μας και καθοσαστε και γραφετε την μια βλακεια μετα την αλλη;

    Δεν σας νοιαζει η ζωη σας; Ο τόπος σας;

    Ντροπη σε εσας και οχι στον δημαρχο.
    Αυτος το παιχνιδι του κανει. Εσεις ειστε αυτοι που τον βγαλατε.
    Και συνεχιζετε και το παιζετε κινεζοι υστερα απο τετοιες πραξεις;
    Ντοπη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος29/3/14 00:27

    Δεν γνωρίζετε πώς λειτουργούν οι δημόσιες υπηρεσίες, κυρία Νάννου;

    Σε απάντηση της επιστολής της κυρίας Νάννου η οποία πιστεύει ότι βρήκε έδαφος να αντιπολιτευθεί σοβαρά κι επί της ουσίας την παρούσα Δημοτική Αρχή, την ενημερώνουμε τα εξής:

    Πρώτα απ’ όλα ο Δήμος μας επανειλημμένα, τόσο με επίσημα έγγραφα τα οποία σας παραθέτουμε, με προσωπικές συναντήσεις του Δημάρχου με όλη την διοικητική ιεραρχία του ΙΚΑ αλλά και με δυναμικές κινητοποιήσεις στο δρόμο, επιδίωξε από την αρχή τη μη απομάκρυνση των διοικητικών υπηρεσιών του ΙΚΑ από τη Σαλαμίνα. Παρά όμως τις επανειλημμένες επαφές και προσπάθειες, η διοίκηση του ΙΚΑ, πιστή ταγός της Τρόικας, εφάρμοσε μια απαράδεκτη πολιτική συμπύκνωσης όλων των υπηρεσιών για λογιστικούς και μόνο λόγους παραβλέποντας τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων.

    Παραταύτα, ο Δήμος μας αφού εξάντλησε τις δυνατότητες που υπήρχαν προκειμένου να εφαρμόσει την πρόταση που ο υποδιοικητής του ΙΚΑ ανέφερε στην επιστολή του, αντιμετώπισε- και το γνωρίζετε αυτό κυρία Νάννου- την αδυναμία έγκρισης των ενταλμάτων πληρωμής για τις λειτουργικές δαπάνες από την Επίτροπο λόγω της κείμενης νομοθεσίας, αφού ο Δήμος απαγορεύεται ρητώς να πληρώνει λειτουργικά έξοδα άλλων υπηρεσιών σύμφωνα με τον Καλλικράτη.

    Αλήθεια κυρία Ναννου, γιατί αποκρύπτετε την αλήθεια; Δεν γνωρίζετε ότι υπάρχει αδυναμία πληρωμής των λειτουργικών δαπανών άλλων υπηρεσιών από τον δήμο; Πώς λοιπόν θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε τη συγκεκριμένη πρόταση;

    Θέλετε να λέγεστε “υποψήφια δήμαρχος” και δεν γνωρίζετε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι αρμόδιες υπηρεσίες ή το γνωρίζετε και εμπαίζετε τους δημότες της Σαλαμίνας σε “Μαυρογυαλούρου";

    Αστα ρε Μηνα! Ολη τη Σαλαμινα να ταισης σουβλακια και πιτσες δε τοχει η γυναικα σου!
    Εχετε μαζεψη ολα τα αποβλητα
    Κοφτο πια ρε μ@@@@@ με την ανακοινωση-καταγγελια που νομιζης οτι κατι κανης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/14 01:11

      Όπου και να κρυφτείς Τσαβαρή θα σε ξετρυπώσουμε. Θα φας το κράξιμο και το φούμο της ζωής σου.
      Να μας πεις αρχιμεύταρε γιατί δεν έφερες το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο.
      Μήπως η Λουλού έβαλε βέτο? Μήπως ο δραχμοφονιάς θέλει το αίμα των γερόντων.?
      Γιατί το καταχώνιασες?
      Γιατί δεν απάντησες στον διοικητή του ΙΚΑ?
      Γιατί ξοδεύεις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε μαύρες πληρωμές και δεν έχεις ένα χιλιάρικο το μήνα για να μην ταλαιπωρούνται οι ασφαλισμένοι?
      Γιατί δεν έβαλες μία ελάχιστη συμμετοχή στην επίσκεψη?
      Γιατί δεν ζήτησες προσφορές από συμπολίτες μας όπως γίνεται στα κοινωνικά ιατρεία, παντοπωλεία, συσίτια κλπ?
      Το σλόγκαν "αν δεν παρανομήσεις"... το εφαρμόζεις μόνο στους μεγαλοκαρχαρίες φίλους σου?

      Ποιν κοροϊδεύεις αρχιψεύταρε και αρχιδιαπλεκόμενε??

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/14 01:30

      Είναι αλήθεια τζαμπατζή ότι πληρώνεις αίθουσες για να παίζουν μπουζούκι και να διασκεδάζουν οι κολλητοί σου?
      Είναι αλήθεια ότι Κουτσιλαίος έδωσε πέντε χιλιάρικα για να καθαρίσει το γραφείο του?

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος29/3/14 01:38

    Λοιπόν για να μην αγανακτείτε κάποιοι πρέπει να γνωρίζετε καλά και όχι με μια ανάρτηση που είναι αντιπολίτευση πυροτέχνημα να συμφωνείτε και να θυμώνετε. ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ αυτό του κατά τα άλλα σεβαστού κράτους (και το ξέρει καλά η κυρία που έκανε την ανάρτηση όπως το ξέρει καλά και ο νεοπροσκείμενος διαχειριστής της κυρίας) μεταφέρει τα οικονομικά βάρη στους πολίτες και τραβάει ύπουλα την ουρά του φορτώνοντας τους φτωχούς δήμους. Τι εννοώ.....στα ψιλά γράμματα φαίνεται αυτό διαβάστε το καλά και μην παπαγαλίζετε.Το έγγραφο λοιπόν αυτό μιλάει για ένα γραφείο τύπου ΚΕΠ (πληροφορίες δηλαδή μόνον) και τίποτε άλλο που να αφορά τις ανάγκες του πολίτη όσον αφορά την λειτουργική εξυπηρέτηση του. Ούτε να εξεταστεί δηλαδή ο ασθενείς θα μπορεί αν αυτό το γραφείο λέγετε ΙΚΑ, ούτε να διεκπεραιώσει θέματα εφορείας αν το γραφείο λέγετε ΕΦΟΡΙΑ. Τα έξοδα δε αυτών των γραφείων (ενοίκιο και λειτουργικά έξοδα που είναι αρκετά χρήματα) θα πρέπει να τα πληρώνει ο δήμος και συνεπώς εμείς οι πολίτες). Με λίγα λόγια θα λειτουργούν αυτά τα γραφεία σαν ΚΕΠ και θα πληρώνουμε χωρίς να έχουμε ούτε ΙΚΑ ούτε ΕΦΟΡΙΑ..... ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ. Και κάποιοι άλλοι χωρίς να ξέρουν θυμώνουν και τους φταίει ο κάθε δήμαρχος. Το χειρότερο όμως όλων είναι η προβοκάτσια και η στείρα αντιπολίτευση. Χωρίς σεβασμό λοιπόν βρίζουν τον άνθρωπο και πάνω απ΄όλα το θεσμό του δημάρχου. Εσείς κυρία μου που κάνετε την ανάρτηση αυτή γιατί δεν αναλαμβάνετε να πληρώσετε (λεφτά έχει ο κύριος και τα σκορπάει) να δείξετε την ανθρωπιά σας το ενδιαφέρον σας και την αγάπη σας στους πολίτες που τόσο ενδιαφέρεστε για αυτούς και που ζητάτε την ψήφο τους;;; (θα σας ψηφίσω και γω αν το κάνετε) Δυστυχώς όμως για σας και για μας κάνετε μόνον στείρα και βρώμικη αντιπολίτευση και γιαυτό δεν θα γίνετε ποτέ δήμαρχος. Όσο για κάποιες, κάποιους πεφωτισμένους υποψήφιους δημοτικούς σας συμβούλους που δεν έχουν ιδέα περί νόμων και περί Καλλικράτη παρά μόνον πείθονται εύκολα και μεταφέρουν ακόμα και στο φεις μπουκ τέτοιες κατάπτυστες κοινοποιήσεις που προσβάλουν το νησί καλό θα ήταν να μαζευτούν γιατί εκθέτουν τον εαυτό τους πρώτα απ΄όλα μια και εσείς είστε ήδη εκτεθειμένη. Παίζετε με τον πόνο του πολίτη χωρίς να τον σέβεστε. Κυρία και αυθάδεια, κυρία και παραπληροφόρηση, κυρία και λασπολογία, ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΟΜΕΛΕΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ....ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ ΣΙΓΑΝΟΠΑΠΠΑΔΙΑ.(Συγνώμη για τον τελευταίο χαρακτηρισμό αλλά εσείς μου τον υπαγορεύσατε).
    Ένας πολίτης που απλά και ξέρει και βλέπει. Είμαι σίγουρος ότι μετά τον μαη που θα χάσετε το ήδη χαμένο( παιχνίδι σας) ούτε στα δημοτικά συμβούλια δεν θα σας βλέπουμε. Και ξέρετε γιατί;;; γιατί τα κοινά δεν είναι παιγνίδι είναι σεβασμός στον πολίτη. ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΝΑ ΜΗΝ ΣΒΗΣΤΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΩ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/14 10:24

      το αφεντικό σου λέει άλλα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/14 11:17

      01:38 Μιλάς σαν να έχεις πιει πέντε τόνους τσαβαρόλαδο.
      1. Γιατι δεν το έφερε ο δήμαχος στο δημοτικό συμβούλιο για ενημέρωση και συζήτηση? Μήπως το απαγόρεψε ο δραχμοφονιάς και η Λούλα?
      2. Τι θα σε πείραζε αν είχαμε ένα γραφείο ΙΚΑ στη Σαλαμίνα έστω σαν ΚΕΠ για να μην ταλαιπωρούνται οι γέροντες, οι ανήμποροι και οι φτωχοί άνθρωποι?
      3. Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες δίνει ο δήμαρχος σε μαύρες πληρωμές "εθελοντών", από ποια τσέπη βγαίνουν?
      4. Τι θα σε πείραζε αν διέθετε με τον ίδιο τρόπο ένα χιλιάρικο το μήνα για να μην τραβάνε γολγοθά οι ασφαλισμένοι του ΙΚΑ?
      5. Πώς ξέρεις ότι δεν θα γίνονταν εθελοντικές προσφορές, ακόμα και η ίδια η Νάννου που το έχεις απωθημένο, και χίλιοι δυο συμπολίτες μας που συμμετέχουν σε κοινωνικές υπηρεσίες?

      Είσαστε υπόλογοι για ένα ακόμα έγκλημα σε βάρος των ασφαλισμένων. Ούτε για φτύσιμο δεν κάνετε..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/3/14 15:37

      Το ίδιο και συ......σου αξίζει προβοκάτορα της τσέπης.....

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/3/14 17:45

      Mε την διαφορά ότι εγώ αποδεικνύω αυτά που λέω ενώ εσύ απλώς... χαρακτηρίζεις..
      Σου έκανα πέντε ερωτησεις δεν απάντησες σε καμία.
      Τσάμπα το τσαβαρόλαδο..

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/3/14 01:57

      Ρε βλάκα 01:38 γιατί δεν λες στο αφεντικό σου να τα πληρώνει αυτός από τα μαύρα των τιμολογίων και των έργων μαϊμού; Γιατί εξαγοράζει με χιλιάδες μαύρα υποψηφίους συμβούλους; τόσο μέλι έχει η καρέκλα;
      Σε έχει τυφλώσει το μίσος εναντίον της κας Νάννου γιαυτό ούτε το όνομά της δεν μπορείς να προφέρεις και την αποκαλείς απλώς η κυρία. Θα μπορούσα να σου πω χίλια δυό πράγματα, αλλά φαίνεσαι τόσο πορωμένοςπου δεν αξίζει να σπαταλήσω χρόνο για σένα.
      Και για να μην πάθεις κανένα εγκεφαλικό το βράδυ των εκλογών, κοίταξε να εξοικιωθείς με την ιδέα ότι η κα Νάννου είναι η επόμενη Δήμαρχος Σαλαμίνας.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος29/3/14 08:52

    ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΚΙΟΥΛΗ ΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΗ ΣΤΗ ΜΑΣΑΧΟΥΣΕΤΗ; ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΥΠΟΚΛΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΣΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ; ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΜΕΝΟ ΠΟΥ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΣΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ; ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΦΤΩΧΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΙΜΙΟΣ ΧΑ,ΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΧΩΡΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ; ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΑΙΜΟΥ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΕ ΜΑΙΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ; ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΙΛΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΗΜΑΡΧΑΚΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/14 11:00

      Αντε Ο ""ΚΙΟΥΛΗΣ "" ΠΑΛΙ...Να τον ΧΑΙΡΕΣΑΙ.....ΜΑΝΤΑΜ...ΑΠ' ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ.....ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ.....
      ΓΡΑΦΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ,,,ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ ..ΕΣΥ....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/14 11:02

      Δεν ειναι της Ναννου.Του ΣΠΥΡΟΒΑΓΓΕΛΗ ειναι...ο κιουλης......χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/3/14 11:02

      πολύ κλάμα ρε παιδάκι μου

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/3/14 15:40

      Αγαπητέ μου όπως το αντιλαμβανεται κάνεις.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/3/14 15:42

      08:52 ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ ΚΙ ΟΧΙ...... ΝΑΝΟΣ.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/3/14 16:02

      ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ....!!! ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..... ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος29/3/14 16:57

      απάντηση στον δήμαρχο μέσω του δημάρχου της Δυτικής Αχαΐας – Επιλεκτική η χρήση του: «Αν δεν παρανομήσεις έργο δεν κάνεις»

      Δωρεάν ιατρικές εξετάσεις !!!«Είναι ευθύνη και χρέος της συντεταγμένης Πολιτείας να διευκολύνει τον πολίτη σε κάθε του δραστηριότητα, σε οποιαδήποτε προσπάθεια προσωπικής αλλά και κοινωνικοοικονομικής εξέλιξής του», σχολίασε για την εξέλιξη της υπόθεσης ο Δήμαρχος Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, που επεσήμανε ότι παρόλο την οικονομική δυσπραγία του δήμου, δεν σκέφτηκε λεπτό να μην αναλάβει το κόστος λειτουργίας του παραρτήματος.

      Κι ενώ αυτά συμβαίνουν στην υπόλοιπη Ελλάδα, εμείς στην Σαλαμίνα ζούμε την δική μας καθημερινή ταλαιπωρία με τις επισκέψεις μας στο ΙΚΑ Περάματος.

      Επίσης ο δήμαρχος στην χθεσινή του ανακοίνωση αναφέρει μεταξύ άλλων: «…. ο Δήμος απαγορεύεται ρητώς να πληρώνει λειτουργικά έξοδα άλλων υπηρεσιών σύμφωνα με τον Καλλικράτη». Εμείς απλά υπενθυμίζουμε στον δήμαρχο και στους δημότες του. Εσείς δεν είστε ο δήμαρχος που έχει δηλώσει κατά την διάρκεια δημόσιας συνεδρίασης δημοτικού συμβουλίου πως «Αν δεν παρανομήσεις έργο δεν κάνεις»; Ο κόσμος πλέον μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Εμείς απλά θα αναφέρουμε … Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος29/3/14 19:57

      Αααααααααααααααααα..ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ...ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ.....ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ...ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΑ ΤΟ ..ΦΟΥΡΝΟ ΤΟΥ ΧΟΤΖΑ..

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος30/3/14 08:55

      ρε αρχιτρόμπα πόσα δίνει ο απατεώνας ο αρχηγός σου σε μαύρες πληρωμές εθελοντών.?
      τι του στοιχίζει ρε ηλίθιε να δώσει ένα χιλιάρικο το μήνα από τα ίδια μαύρα ταμεία, για να μην ταλαιπωρούνται τα γεροντάκια και οι φτωχοί άνθρωποι?
      γιατί ρε γλείφτη δεν το έφερε στο δημοτικό συμβούλιο?
      θα φάτε ροχάλα σύννεφο παλιοαπατεώνες..

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος30/3/14 13:12

      Εσυ θα τα δωσεις απ'τα δικα σου ΜΑΥΡΑ ΤΑΜΕΙΑ ΑΝ ,Ο ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ ,ΓΙΝΕΙΣ.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;..ΔΗΜΑΡΧΟΣ......ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ .....ΙΔΙΟΣ ..Μ'ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ
      ΟΠΟΤΕ ΜΗ ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΣΟΥ...

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος31/3/14 02:01

      Ρε Γιαννακη 16:02 τόσα ξόδεψες εσύ, γιαυτό θέλεις να ξαναβγεις για να ρεφάρεις;
      Πόσα ρε αθεόφοβε θα αρπάξεις ακόμα, τόσο αχόρταγος είσαι;

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος29/3/14 19:53

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΡΕ ΜΗΝΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ Η ΚΥΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ; ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΗΣ ΓΙΝΕΤΕ; ΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΨΥΦΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΨΙΦΙΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΗΝΑ;
    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΡΕ ΜΗΝΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ;
    ΜΕ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΑΣΠΗ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΩΝΤΑΙ ΔΗΜΑΡΧΙΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΗΝΑ; ΑΝ ΟΧΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/14 09:00

      ρε αρχιλαμόγιο αφού προχθές το έμαθε η γυναίκα.
      ο δικός σου ο αρχιληστής γιατί δεν το έφερε στο δημοτικό συμβούλιο, γιατί δεν ενημέρωσε τον κόσμο?
      έξω παλιοληστές...
      έξω ρεμάλια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/3/14 02:10

      Γιαννάκη 19:53 όση λάσπη και να ρίξεις ο κόσμος σε έχει πάρει χαμπάρι πόσο λαμόγιο είσαι.
      Αντίπαλο δεν έχεις τον Μηνά, τη Ρούλα έχεις και αυτή θα σε ανατρέψει, αυτή θα γίνει δήμαρχος και αυτή θα σε στείλει στα σίδερα. Είμαι σίγουρος ότι η Ρούλα όσο καλή και να ΄ναι δεν θα σου χαριστεί γιατί είσαι αλήτης και τους αλήτες τους πατάει στο κεφάλι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/3/14 02:19

      ...Και γιατί να τα πει στο δημ συμβούλιο, για να της κλεινεις το μικρόφωνο και να μην ακούγεται ή για να τα ακούσεις εσύ και οι τοίχοι; Τα λέει ανοικτά και ενυπόγραφα στον κόσμο που ταλαιπωρείται. Εμείς πρέπει να μάθουμε τι βρώμικα παιγνίδια παίζεις, εσένα και να στα πει, που στα έχει πει, στα παπάρια που δεν έχεις.
      Ετσι να ξεφτιλίζεσαι, μ΄αρέσει πολύ μ΄αρέσει.
      Μπράβο ρε Ρούλα, το αξίζεις γιαυτό και ο κόσμος θα σε βγάλει δήμαρχο από την 1η Κυριακή, να το θυμάσαι.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος5/4/14 16:59

    ΔΗΛΩΣΗ ΔΕΡΤΟΥΖΟΥ [ΔΑΣΟΦΑΓΟΥ]
    ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ
    ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΑΝ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΈΠΑΙΡΝΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΗΣΤΙΚΗ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΝΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΗΘΗΣΗ [[ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΣ]] ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥΣ ΗΘΕΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΜΠΑΛΑΜΟΥΤΙΑΖΩ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΙΚΟ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΝΟ ΣΤΟ VIENTO [ΦΛΑΜΙΝΓΚΟ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος5/4/14 19:36

    ΜΗΝΑΣ ΔΙΑΤΑΖΕΙ - ΜΗΝΑΣ ΕΚΤΕΛΕΙ. ΕΤΣΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΟΝ ΓΩΡΓΟ ... ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ. ΧΩΡΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ , ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ. ΕΚΤΑΚΤΟ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΟ !!! ΣΚΙΩΔΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ..ΒΛΕΠΕΤΕ!!! Η ΚΑΗΜΕΝΗ Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ. ΑΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΙΧ !!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.