Για να ακούσεις, πάτα Play

***** Ακούτε και διαδίδετε τον Salamis News Radio είναι η δικιά σας φωνή*****

29 Μαρ 2018

Η Τουρκία ανέλαβε την Εθνική μας Αφύπνιση


Άρθρο Γνώμης του Ευάγγ. Αθανασιάδη.(*)
Η Τουρκία του Ερντογάν ανέλαβε την εθνική μας αφύπνιση και μάλιστα την εκτελεί επιτυχώς.
Μας υπενθύμισε ότι ο βυθός του Αιγαίου είναι διάσπαρτος με τους προγόνους μας.
Πράγματι. Όλο το Αιγαίο και πολύ περισσότερο οι Μικρασιατικές ακτές είναι διάσπαρτες από τους προαιώνιους ταξιδευτές του Ελληνικού Αρχιπελάγους, της Ελληνικότατης Αιγιακής Λίμνης, από την εποχή του «χρυσόμαλλου δέρατος», προ 5.000 χρόνια.
Και μαζί τους δείγματα άφθαστου μεγαλείου Ελληνικού πολιτισμού, επιστημών, τέχνης και Ελληνικού πνεύματος. Ο μηχανισμός των Κυθήρων, η Αφροδίτη της Μύλου και και …

Αλλά και στην Μικρασιατική γη και στην Ποντιακή γη, αναπαύονται αλησμόνητοι, φίλτατοι πρόγονοί μας, προπάτορες, πιστοί και ακοίμητοι φρουροί και φάροι στα κοιμητήρια των Ελληνικότατων χωριών μας.
Αυτοί είναι και αυτοί ορίζουν, τα σύνορα της Ψυχής και της Καρδιάς μας, τα σύνορα της ζωής μας. Η Πατρώα μας Γή. Η Γη των προπατόρων μας.
Όπου και να σκάψεις, σε όποια νεροφαγιά, βγαίνει αιώνες τώρα Ελλάδα και κόκαλα και πέτρες Ελλάδας, που θα σε κατατρέχουν Ερντογάν και θα σε καταδιώκουν και θα σε φωνάζουν: «φύγε είσαι Ξένος, σε ξένο τόπο»
Οι δικοί σου πρόγονοι, είναι άταφοι σε σπηλιές της Μογγολίας, την Μόνη πραγματική περιοχή της καρδιάς σου, μαζί με κέρατα και ξυλοκέρατα, τα μόνα πολιτισμικά υπολείμματα της φυλής σου.
Εκεί είναι η πατρώα σου γη, Μογγόλε(1), και βάλε το μυαλό σου να οδηγήσει την καρδιά σου, στα βάθη των στεπών της Ασίας.
Ποτέ δεν κολύμπησε τούρκος στο Αιγαίο. Ποτέ δεν δοξάστηκε τουρκικό ναυτικό στην θάλασσα. Μόνο διάσπαρτα ναυάγια τουρκικών πλοίων, που τους νίκησαν βαρκούλες.
Το 1912, στην ουσία ένα Πλοίο Ελληνικό, το «Αβέρωφ», ενώ υπήρχε αριθμητική και ποιοτική  συντριπτική υπεροπλία του τουρκικού ναυτικού, έκλεισε τον εχθρικό στόλου στα Δαρδανέλια, από όπου δεν ξαναβγήκε για 60 χρόνια, από το 1913 έως το 1974.
Ένα Ελληνικό πλοίο, που υστερούσε σε βεληνεκή και διαμετρήματα, αλλά υπερτερούσε στην ψυχή και στην ορμή των  Ναυτών. Σε Ναυτοσύνη. Μια αρετή , ένα χάρισμα και μια τέχνη απαράμιλλη, που δεν χαρίζεται, ούτε διδάσκεται και πολύ περισσότερο δεν την διαθέτετε ούτε μπορείτε να αποκτήσετε Μογγόλοι Ασιάτες.
Η αριθμητική, οι αναλύσεις, οι ναυτικοί υπολογισμοί, όπως και εάν τους έκανες, ήταν αδιαμφισβήτητα υπέρ του τουρκικού στόλου.
Η διαίσθηση του Κουντουριώτη, η ψυχή, τα πιστεύω, τα Ιδεώδη και τα προαιώνια δίκαια των Ελλήνων Ναυτών, ήταν αναφανδόν υπέρ των Ελληνικών Όπλων και λύγισαν ατσάλια και χάλυβες.
Οι λαμαρίνες, απέναντι στην ψυχή και ειδικά εδώ, στην Ελλάδα.
Ρε «άπλυτε»(2) Τουρκομογγόλε(3), εμείς όταν γεννιόμαστε μας βουτάνε τρις  στο νερό, έτσι αποκτάμε Πρόσωπο, Οντότητα, Προσωπικότητα. Με τρεις εμβαπτισμούς παίρνουμε Ζωή, Όνομα, Θεό, Κοινότητα. Με αυτά πορευόμαστε στην ζωή, στον αγώνα, στον θάνατο.
Το νερό, η θάλασσα, το Αιγαίο, η ζωή μας.
Μήπως πρέπει να σε ευχαριστήσουμε που μας τα θύμησες, αλλά καλύτερα να στα θυμίσουμε εμείς.
(*) Ο Ευάγγ. Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.
ΥΓ. Οι Φυλετικοί προσδιορισμοί που υπάρχουν στο κείμενο σε καμία περίπτωση δεν έχουν ρατσιστική διάθεση. Είναι ο άκρως απαραίτητος επιστημονικός και ιστορικός προσδιορισμός της καταγωγής τους
(1) Μογγόλος: ο καταγόμενος από την περιοχή της Μογγολίας
(2) «άπλυτος»: λαϊκή έκφραση, που υποδηλώνει μη βαπτισμένος. Δηλαδή σημαίνει αβάπτιστος.
(3) Τουρκομογγόλος: ο καταγόμενος από Τουρκικά Μογγολικά φύλα.

7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος30/3/18 04:29

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ.(*)ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΦΑΝΤΑΡΕ ΚΑΤΣΕ ΚΙ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΠΑΡΕ-ΞΕΧΝΑ ΣΤΡΑΤΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΕΣ-ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ ΠΙΕΣ(*) ΙΟΥΛΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/3/18 11:10

    (*)ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΙΟΥΛΙΟΣ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΠΑΛΙ. ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΛΕΙΑ ΚΥΡ'ΘΕΟΦΙΛΟΓΙΑΝΑΚΟ ΜΟΥ?ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΡΘΡΑ ΓΝΩΜΗΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΧΟΙΝΙ ΚΟΡΔΟΝΙ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ.ΠΡΟΣΕΞΑ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΕΜΑΤΑ.ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΓΑΒΓΙΖΑ ΗΣΥΧΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ,ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΤΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΛΥΣΕΙΣ ΚΥΡ'ΕΠΟΠ ΜΟΥ.Η ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗΣ ΕΣΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΩΜΜΕΝΑ ΣΟΥ ΜΕ ΑΣΤΕΡΙΣΚΟΥΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ*ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ Δ ΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΗΣ ΜΠΕΛΑ*Η ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΣΕ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΟΝ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΑΠ'ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ.ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ,ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.ΥΓ.ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΣ.ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΑΣ ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΩ.ΜΗΝ ΜΕ ΑΦΕΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος30/3/18 14:29

    ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΗΣΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ Μ.ΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΦΕΡΤΗ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΛΕΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/18 18:16

      Για πες μας τώρα πως μιλάς εσύ ως ειδικός ή ως τρόμπας;

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος30/3/18 16:03

    30/3/18 11:10 ΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΘΥΜΙΣΑΜΕ ΤΟΝ ΚΛΕΜΑΝΣΩ.ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ή ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΑΡΧΩΝ. Υ.Γ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙΣ [ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ] ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΙΔΑΚΗ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΠΛΟΓΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος31/3/18 01:43

    ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ 16:03.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΨΥΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΟΥΛΑ.ΕΙΜΑΙ ΑΛΗΘΕΙΝΟΣ ΟΧΙ ΚΑΛΠΙΚΟΣ.ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΤΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΝΙΚΑ Σ'ΟΛΟ ΤΟ "ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΩ" ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΙ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ.ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΜΙΚΡΑ Η ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΝ ΚΙ'ΕΜΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΛΛΟΙ/ΕΣ ΑΝΤΙ ΕΜΟΥ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑ ΕΜΦΥΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΤΟ DNA ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΖΩΟ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΕΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΕΞΥΠΝΑΔΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΥΣ. ΑΠΟ ΠΟΛΥ'ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΥΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ 2ΜΗΝΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ Τ'ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΘΕΛΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΓΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΦΡΑΣΗ "ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΣΚΥΛΙΑ" ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΧΝΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ Ν'ΑΛΛΑΞΩ BLOGS.ΘΑ ΔΩ.Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΚΡΗ.ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. ΡΟΔΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ ΑΡΓΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙ.ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ.ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ*ΙΟΥΛΙΟΣ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος31/3/18 03:53

    (*) ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΡΑ'ΝΥΧΤΑ?ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΝΑ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙΣ?ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΗΛ.ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΚΡΥΝΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ"ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΕΦΑΓΑΝ ΞΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΗ Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΤΙΓΚΑ ΣΤΗΝ ΛΙΡΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΓΕΡΟ'ΛΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ, ΒΓΑΖΕΙ ΚΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΞΥΓΚΙ,ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΤΟΥ ΣΑΛΑΓΑΝΕ ΤΑ ΚΟΠΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΙ'ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ,ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ Σ'ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ,ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ,ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΥΕΙ, ΚΤΛ.ΟΙ ΜΑΚΡΥΝΟΙ ΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΟΥ ΞΕΣΚΙΖΕΤΕ ΣΤΑ ΚΟΝΤΟΣΟΥΒΛΙΑ,ΣΤΙΣ ΣΤΑΥΛΙΣΙΕΣ,ΣΤΙΣ ΠΑΤΣΕΣ,ΣΤΗΝ ΠΗΧΤΗ, Α ΝΑΙ ΚΑΝΕΙ Η Η ΔΗΘΕΝ ΘΕΟΥΣΑ Η ΜΑΛΑΜΩ Η ΤΣΟΠΑΝΙΣΣΑ,ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΕΣ ΣΤΙΦΑΔΟ, ΚΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ ΜΕ ΚΛΗΜΑΤΟΒΕΡΓΕΣ ΣΤΗΝ ΓΑΣΤΡΑ. ΚΑΛΗ ΚΙ'ΑΥΤΗ,ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ.ΤΑ ΛΕΕΙ? ΤΑ ΛΕΕΙ? ΜΠΑ".ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ. ΤΙ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΘ'ΕΝΑ ΧΩΡΕΙ,ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΜΠΛΕΤ?ΛΟΙΠΟΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ,ΦΑΡΜΑΚΑ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ.ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΗΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ Μ'ΕΧΕΙ ΤΙΝΑΞΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ, ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΥΠΟΗΧΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΖΩ ΟΤΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΒΡΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ.ΕΣΥ ΤΙ ΡΕΖΙΛΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΝΤΡΑΠΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΑΓΟΥΡΟΞΥΠΝΗΜΕΝΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ?ΩΡΑΙΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 31-3-2018.ΕΣΥ ΔΙΕΚΤΙΝΙΣΤΗΚΕΣ,Η ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ? Ε?ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΑΡΑ ΜΑΣΚΑΡΙΛΙΚΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΕ?ΤΙ?ΚΑΙ ΝΤΥΘΗΚΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΙΑΚΟΣ,ΕΣΕΙΡΕΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΨΩΣΕΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΦΩΝΑΖΩΝΤΑΣ,ΖΗΤΩ ΤΟ 1821,ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ? ΤΟ ΔΙΠΛΟΠΙΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΧΕΡΙ,ΔΕΝ Σ'ΕΦΕΡΕ ΣΤΑ ΙΣΙΑ?ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΤΣΙ.ΓΙΑΤΡΕΨΟΥ.ΙΟΥΛΙΟΣ. (*).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.

Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).

Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.

Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.