5 Μαρ 2018
Τα συμπεράσματα της εκδήλωσης για τα μεγάλα προβλήματα και τα υπέρογκα κόστη μετακίνησης εντός και εκτός Σαλαμίνας
Η μετακίνηση με τα τοπικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εντός
και εκτός του νησιού κυμαίνεται από 75 έως και πάνω από τα 250 ευρώ το μήνα!
Εκδήλωση - συζήτηση με τη συμμετοχή των κοινωνικών και
επαγγελματικών φορέων του νησιού, σε σχέση με το υπέρογκο κόστος και τα μεγάλα
προβλήματα στη μετακίνηση, εντός και εκτός Σαλαμίνας, πραγματοποιήθηκε το πρωί
της Κυριακής 4 Μαρτίου, στην αίθουσα «Μπόγρη» του δημαρχείου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε εκτενής αναφορά
στο κόστος μετακίνησης των κατοίκων του νησιού, το οποίο για την
πλειονότητα των δημοτών είναι δυσβάσταχτο. Συγκεκριμένα, από τις τοποθετήσεις
των ομιλητών προέκυψε ότι για τη μετακίνηση εντός της Σαλαμίνας με τις τοπικές
συγκοινωνίες, το κόστος κυμαίνεται στα 75 ευρώ (είναι υπερδιπλάσιο του
κόστους μετακίνησης στην πρωτεύουσα με τα ΜΜΜ) ενώ για όσους μόνιμους κατοίκους
εργάζονται εκτός νησιού, το κόστος -για να μεταβούν στις εργασίες τους και να
επιστρέψουν στις οικίες τους- σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνά τα 250 ευρώ
το μήνα!
Πιο αναλυτικά, το κόστος για όσους δημότες (π.χ.
εργαζομένους) καθημερινά μετακινούνται εντός του νησιού διαθέτοντας κάρτα
απεριόριστων διαδρομών, ανέρχεται στα 75 ευρώ το μήνα. Την ίδια στιγμή, τα
δρομολόγια γίνονται ανά μια ώρα (!) ενώ το τελευταίο δρομολόγιο, στην καλύτερη
περίπτωση, πραγματοποιείται το αργότερο μέχρι στις 8 το βράδυ.
Για όσους μόνιμους κατοίκους της Σαλαμίνας εργάζονται
εκτός νησιού, το κόστος μετακίνησης προς τις δουλειές τους και στη συνέχεια για
να επιστρέψουν στις οικείες τους, ξεπερνά:
1) τα 80 ευρώ το μήνα, για τους κατόχους μοτοσυκλέτας
και
2) τα 250 ευρώ για τους κατόχους Ι.Χ.
Ακόμη και για τους πεζούς εργαζομένους,
που χρησιμοποιούν παράλληλα τα ΚΤΕΛ, το κόστος μετακίνησης εκτός νησιού
κυμαίνεται από 100 έως 220 ευρώ το μήνα (ανάλογα με το λιμάνι, Πέραμα ή
Πειραιάς).
Μεγάλη συζήτηση έγινε για τα δρομολόγια οδικά
και ακτοπλοϊκά καθώς και την κατάσταση που βρίσκονται τα λεωφορεία αλλά
και τα πλοία. Για παράδειγμα, επισημαίνεται ότι σε κανένα από αυτά τα Μέσα
Μεταφοράς δεν έχει προβλεφθεί πρόσβαση για άτομα με κινητικά προβλήματα!
Επίσης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης κατέστη σαφής η
ανάγκη έκδοσης εκπτωτικής κάρτας για τους καθημερινούς επιβάτες των
πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, έγινε εκτενής αναφορά για την κατάργηση στα Δημοτικά
Διαμερίσματα της πιάτσας ταξί αλλά και για την διπλή
ταρίφα.
Να σημειωθεί ότι «έλαμψαν» δια της απουσίας τους, οι
εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής του νησιού καθώς και της Περιφέρειας, με μοναδικές εξαιρέσεις τους Δημοτικούς
Συμβούλους, κ.κ. Μάν. Δερτούζο και Ανίκητο Μακρένογλου
οι οποίοι δεσμεύτηκαν ότι με πρωτοβουλία τους, το θέμα των μεγάλων προβλημάτων
και του κόστους μετακίνησης εντός και εκτός Σαλαμίνας, θα απασχολήσει ξανά τα
μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.
Επίσης, παρούσα
στην εκδήλωση ήταν η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κα Μ. Πολύζου, η
οποία αναφέρθηκε στη αναγκαιότητα της μεταδημότευσης κατοίκων του νησιού.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης διατυπώθηκαν τα αιτήματα
των κατοίκων της Σαλαμίνας. Χαρακτηριστικά αναφέρεται η πρόταση της
αντιπροσωπείας των μαθητών του Α΄ ΓΕΛ για την καθιέρωση δωρεάν
μεταφοράς των μαθητών καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, προκειμένου να μπορούν να
παρακολουθούν μαθήματα στα φροντιστήρια, λόγω της οικονομικής δυσχέρειας που
έχουν περιέλθει οι οικογένειές τους λόγω των μνημονίων.
Από την πλευρά της, η Ένωση Συλλόγων Γονέων -
Κηδεμόνων Σαλαμίνας έθεσε σαν αίτημα μειωμένο εισιτήριο στα Ferry Boats στις σχολικές
εκδρομές και στις αθλητικές εκδηλώσεις που γίνονται εκτός του νησιού.
Τέθηκε από ομιλητές
το θέμα της κυκλικής συγκοινωνίας και της Δημοτικής συγκοινωνίας.
Tα μέλη του συντονιστικού που εκπροσωπούν
κοινωνικούς φορείς του νησιού και
συνδιοργάνωσαν την εκδήλωση καθώς και οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν ότι
αυτό ήταν το πρώτο βήμα μιας σειράς δράσεων και ενεργειών με στόχο την
περαιτέρω προώθηση των αιτημάτων προς τους αρμόδιους φορείς.
Το Συντονιστικό
5/3/2018
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Οι
εικόνες που είδατε πριν λίγο είναι από την εργασία μαθητών του γυμνασίου
Αιαντείου με την οποία απέσπασαν το 3ο βραβείο στον διαγωνισμό ECOMOBILITY του 2015.
Κατ’
αρχάς θέλουμε να ευχαριστήσουμε ξανά τα παιδιά και τους καθηγητές που τα
βοήθησαν να ασχοληθούν με νευραλγικό θέμα όπως είναι το περιβάλλον και που
είναι πια παγκοσμίως αποδεκτό ότι στο μέλλον θα το βρούμε μπροστά μας
Η
εργασία αφορά στο περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα αναδεικνύει και άλλα θέματα όπως
το θέμα που μαζευτήκαμε να συζητήσουμε σήμερα
Τις συγκοινωνίες του νησιού.
Κάτι
που ζητούν τα παιδιά, δηλαδή να μην πάει χαμένη η εργασία τους και να
υλοποιηθούν κάποια αιτήματά τους που τελικά είναι και αιτήματα όλων μας.
Ζούμε
σε ένα νησί πυκνοκατοικημένο. Οι
δημόσιες υπηρεσίες έχουν όλες κλείσει. Αυτό σημαίνει ότι καθημερινά
μετακινούνται αρκετοί άνεργοι που για πρώτη φορά εγγράφονται στα μητρώα του
ΟΑΕΔ. Οι περισσότεροι κάτοικοι δουλεύουν
έξω από το νησί. Λόγω της κρίσης οι οικογένειες δεν μπορούν να στηρίξουν με ένα
σπίτι κοντά στη σχολή τους τα παιδιά που σπουδάζουν σε Αθήνα και Πειραιά. Τα
μνημόνια μείωσαν μισθούς και συντάξεις έτσι η καθημερινή μετακίνηση μέσα και
έξω από το νησί αρχίζει να γίνεται αβάσταχτη.
Και
ας δούμε αναλυτικά.
ΚΤΕΛ Σαλαμίνας
Το
2001 με τον νόμο 2963/2001 (ΦΕΚ 268Β) τα ΚΤΕΛ γίνονται Α.Ε.
Στο
αρ.12 παρ.9 αναφέρεται ρητά ότι πρέπει τα λεωφορεία να είναι εφοδιασμένα με
σύστημα κλιματισμού και εξοπλισμό για την πρόσβαση και ασφαλή μεταφορά ατόμων
με κινητικά προβλήματα.
Κλιματισμός δεν υπάρχει! Τον χειμώνα παγώνεις και το καλοκαίρι δεν
μπορείς να σταθείς από τη ζέστη. Έχει δε
καταγγελθεί πολλές φορές ότι υπάρχουν λεωφορεία που όταν βρέχει, στάζουν!!!.
Επιβίβαση
δύσκολη. Καμιά ειδική πρόσβαση για άτομα με κινητικά προβλήματα.
Τα
λεωφορεία που κινούνται στο νησί είναι τέτοια, που κάποιος με απλά κινητικά
προβλήματα δεν μπορεί εύκολα να ανέβει λόγω του μεγάλου ύψους που έχουν τα
σκαλοπάτια. Βέβαια δεν γίνεται λόγος για
την ειδική πρόσβαση που πρέπει να έχουν για τα καρότσια (αναπηρικά ή βρεφικά).
Μια
από τις υποχρεώσεις του ΚΤΕΛ είναι
στέγαστρα αναμονής επιβατών, και τοποθέτηση πινακίδων αφετηριών και
στάσεων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού . Τα στέγαστρα που υπάρχουν, όπου υπάρχουν, στο
νησί έχουν γίνει τα περισσότερα από εξωραϊστικούς συλλόγους (άλλα πέτρινα άλλα
τσίγκινα) χωρίς ενιαία αισθητική, και βέβαια στις περισσότερες διαδρομές δεν
υπάρχουν όχι στέγαστρα αλλά ούτε καν, πινακίδα στάσης.
Τα
ΚΤΕΛ Σαλαμίνας δραστηριοποιούνται σαν υπεραστικό ΚΤΕΛ κατ’ εξαίρεση αστικού
τύπου!!!
Κι
όμως σε υπουργική απόφαση που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ Β 2498/2005 και αφορά στα
κόμιστρα των ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., σύμφωνα με το αρ. 2Α του κεφ. Β,
χαρακτηρίζεται η γραμμή της Σαλαμίνας μαζί με την Αίγινα ενδονομαρχιακή και όχι
αστική και το κόμιστρο διαμορφώνεται με την χιλιομετρική απόσταση.
Αξία
εισιτηρίου για όλη τη Σαλαμίνα 1,70 ευρώ εκτός από τις περιοχές Κ. Βίγλας και
Περιστέρια που η αξία του είναι 1,90. Μισό εισιτήριο 1,00 ευρώ!! ισχύει για
πολύτεκνους και ΑΜΕΑ, αλλά δεν ισχύει
για φοιτητές όπως ορίζει η εγκύκλιος με αριθμό 21822/3076/25/07/1991.
Μηνιαία
κάρτα στα ΚΤΕΛ υπάρχει με κόστος 75,00 ευρώ αλλά δεν υπάρχει για τις ομάδες με
μειωμένο εισιτήριο. Γιατί;;;;
Δεν
υπάρχει ενιαίο εισιτήριο για την σύνδεση του νησιού. Για παράδειγμα κάτοικος
Σεληνίων ή Αμπελακίων προκειμένου να μεταβεί στο κέντρο του νησιού, την
Κούλουρη όπου βρίσκονται υπηρεσίες και
τράπεζες, πρέπει να αλλάξει λεωφορείο
στην αφετηρία και βέβαια να πληρώσει
άλλο εισιτήριο (1,70+1,70=3,40
για να πάει στην Κούλουρη και 3,40 για να επιστρέψει σπίτι του. Η πρόσβαση στο
κέντρο του νησιού στοιχίζει 6,80 ευρώ
στο άτομο).
Αυτό
θα μπορούσε να αποφευχθεί με το εισιτήριο διαρκείας τουλάχιστον 90 λεπτών.
Τα
εισιτήρια που διακινεί το ΚΤΕΛ δεν ακυρώνονται σε ακυρωτικό μηχάνημα, άρα δεν
υπάρχει ημερομηνία επάνω. Αν κάποιος επιβάτης θελήσει να πληρωθεί τα έξοδα
μετακίνησής του από την υπηρεσία του, το κομμένο εισιτήριο δεν έχει καμιά ισχύ
γιατί δεν έχει ημερομηνία. Στους
ελέγχους που κάνει το ΚΤΕΛ μέσα στα λεωφορεία αναγκάζει τους επιβάτες που δεν
έχουν εισιτήριο να πληρώσουν πρόστιμο πολλαπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου.
Πόσο
νόμιμο είναι αυτό όταν η
ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
οικ. Α27733/2213 ΦΕΚ Β 1181/19.06.2015
Που αναφέρεται στον κανονισμό δικαιωμάτων επιβατών τακτικών και
έκτακτων γραμμών
β. Πρόστιμο επιβάλλεται σε
επιβάτη υπεραστικής τακτικής γραμμής από εντεταλμένους Ελεγκτές Κομίστρου, που
δεν έχει καταβάλει το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο. Μη καταβολή νόμιμου
κομίστρου τεκμαίρεται, ενδεικτικά και
όχι εξαντλητικά, στις περιπτώσεις όπου ο μετακινούμενος:
- δε φέρει οποιοδήποτε έγκυρο τίτλο μεταφοράς
ή άλλο τεκμήριο σύμβασης μεταφοράς.
- φέρει
εισιτήριο του οποίου η ισχύς έχει λήξει. (Πως το αποδεικνύει;)
- φέρει παραποιημένο, αλλοιωμένο ή
παραχαραγμένο εισιτήριο
- δεν επιδεικνύει τα απαιτούμενα τα κατά
περίπτωση παραστατικά που πιστοποιούν τυχόν δικαίωμά του σε μειωμένο κόμιστρο ή
σε ελεύθερη μετακίνηση (π.χ. ακαδημαϊκή ταυτότητα, δελτίο μαθητικού ή ειδικού
εισιτηρίου, δελτίο πολυτέκνων, αστυνομική ταυτότητα για πιστοποίηση της ηλικίας
κ.λπ.)
Η πληρωμή του επιβληθέντος
προστίμου πραγματοποιείται σύμφωνα με τα εκ του σχετικού, ανά συγκοινωνιακό
φορέα, θεσμικού πλαισίου οριζόμενα.
Επίσης
ενώ οφείλουν οι οδηγοί να έχουν μαζί τους εισιτήρια γι’ αυτούς που
επιβιβάζονται σε σημεία που δεν υπάρχει διάθεση εισιτηρίων, αυτοί δεν το
θεωρούν υποχρέωσή τους και απαιτούν την πολλαπλάσια αξία που ορίζει ο νόμος σε
περίπτωση μη ακύρωσης εισιτηρίου. Αντίθετα θεωρούν υποχρέωσή τους να κόβουν στη
μέση το εισιτήριο για να το ακυρώσουν.
Τα
δρομολόγια του ΚΤΕΛ είναι συνήθως ωριαία και στα πιο απομακρυσμένα σημεία του
νησιού σταματούν πολύ νωρίς.
Τα
λεωφορεία είναι πολύ παλιά και μετακινούμενα στο πάρα πολύ κακό οδικό δίκτυο
πολλές φορές σου δίνουν την εντύπωση ότι δεν θα φτάσεις ποτέ στον προορισμό
σου.
Εποπτεύουσα
αρχή αυτών η Περιφέρεια Νήσων!!!!!!!!!!!!!!!!
Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια
Γραμμή Παλούκια-Πειραιάς
Κι
εδώ ισχύει η μη ύπαρξη ημερομηνίας του
εισιτηρίου και η μη επικύρωση του.
Κι
εδώ ισχύει, ότι «ισχύει» για το ΚΤΕΛ σε σχέση με τους φοιτητές. Δεν έχουν μισό
εισιτήριο τους καλοκαιρινούς μήνες, παρ’ όλο που στο ΦΕΚ Β 1557/2015 υπουργική
απόφαση αναφέρεται στους φοιτητές για ετήσια έκπτωση. Επίσης στο ΦΕΚ Β 1129/2014 μέσα στις ομάδες
που αναφέρονται για μισό εισιτήριο, οι άποροι έχουν 100% έκπτωση. Αυτό δεν
τηρείται σε κανένα πλοίο της γραμμής.
Με
βάση το ΦΕΚ Β730/29/04/15 έχει ορισθεί ανώτατη επιτρεπόμενη τιμή εισιτηρίου
ανάλογα με την παλαιότητα του πλοίου και την κατηγορία του (συμβατικό ή
ταχύπλοο).
Η
γραμμή Παλούκια Σαλαμίνας –Πειραιάς για συμβατικά πλοία άνω των 10 ετών έχει
ανώτατη τιμή 1,590 και μαζί με τους φόρους (5% ΛΤΣ, 5%ΟΛΠ, 24% ΦΠΑ) έχει τιμή
2,17 ευρώ. Για συμβατικά πλοία κάτω των 10 ετών η ανώτατη τιμή είναι 1,908 ευρώ
και με τους πιο πάνω φόρους 2,60 ευρώ. Τα πλοία που κάνουν αυτό το δρομολόγιο
κοστολογούν το εισιτήριό τους στα 2,90 ευρώ. Με ποια δικαιολογία ; Ποιος νόμος
τους στηρίζει;
Τα
τελευταία καλοκαίρια έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, τα δρομολόγια
Παλούκια-Πειραιά και αντίστροφα, να μη γίνονται για ένα 15νθήμερο τουλάχιστον,
διότι εξυπηρετούν τον Αμερικάνικο στόλο.
Βέβαια
είναι επιχειρηματίες και στις επιχειρήσεις ο στόχος είναι το κέρδος. Για να
μεγιστοποιηθεί όμως το κέρδος δεν αφήνεις τους μόνιμους πελάτες σου, αυτούς που
σε συντηρούν όλα τα χρόνια για μια αρπαχτή! Αντίθετα οφείλεις να τους σέβεσαι
και να παρέχεις την καλύτερη υπηρεσία που μπορείς να έχεις. Και σεβασμός και καλύτερη
υπηρεσία σημαίνει εκτός αυτού που αναφέρθηκε πιο πάνω, και πρόσβαση σε άτομα με
κινητικά προβλήματα, μητέρες με καρότσι, μειωμένο εισιτήριο για ευπαθείς ομάδες
και ηλικιωμένους. Δρομολόγια κανονικά και όχι ελλειπή και τα Σάββατα γιατί
υπάρχουν εργαζόμενοι και τα Σάββατα.
Γραμμή Παλούκια-Πέραμα
Η πορθμειακή γραμμή Παλούκια –Πέραμα έχει
χαρακτηριστικά αστικής συγκοινωνίας. Πάει να πει χρησιμοποιείται καθημερινά από
χιλιάδες εργαζόμενους, εκατοντάδες φοιτητές, σπουδαστές, φαντάρους όχι για
αναψυχή αλλά ...για να πάνε στην δουλειά τους.
Είναι η μεγαλύτερη πορθμειακή γραμμή στην
Ελλάδα σε ετήσια μετακίνηση επιβατών, ενώ κάθε νέο φέρυ- μπωτ κάνει απόσβεση σε
περίπου 4 χρόνια (χρόνο ρεκόρ) για τέτοια επένδυση.
Η
γραμμή Παλούκια-Πέραμα για συμβατικά πλοία άνω των 10 ετών έχει ανώτατη τιμή
0,525 και καταλήγει με τους φόρους 0,58 ευρώ, ενώ για πλοία κάτω των 10 ετών η
ανώτατη τιμή είναι 0,63 ευρώ και με τους φόρους 0,694. Για τα οχήματα μέχρι
4,25 μέτρα η ανώτατη τιμή για πλοία άνω των 10 ετών είναι 4,18 ευρώ μαζί με
τους φόρους (συν το εισιτήριο του οδηγού 4,76 ευρώ) ενώ για πλοία κάτω των 10
ετών η ανώτατη τιμή είναι 4,60 μαζί με τους φόρους (συν το εισιτήριο
του οδηγού 5,18 ευρώ). Εμείς πληρώνουμε το ίδιο εισιτήριο και στα παλαιά και
στα νεώτερα πλοία, οι πεζοί επιβάτες 1,00 ευρώ και οι εποχούμενοι (οδηγός και αυτοκίνητο μέχρι 4,25 μέτρα) 5,25 ευρώ. Με ποια δικαιολογία; Σε ποιο νόμο
στηρίζονται;;
Επανειλημμένα
ζητάμε μηνιαία κάρτα με έκπτωση 30% για
τους καθημερινά μετακινούμενους . Και βέβαια πατάνε στο μονοπώλιο και στην μη
ύπαρξη ανταγωνιστικότητας, παρόλο που δραστηριοποιούνται δυο κοινοπραξίες, για
να είναι μονίμως αρνητική στην ιδέα.
Τα
δρομολόγια των FB ενώ
γίνονται κάθε 15΄, καταφέρνουν να κάνουν
μια διαδρομή 10 λεπτών (όπως αποδεικνύεται σε μέρες αιχμής) σε 20 και 22 λεπτά!!!
Στα
μικρά πλοία που κάνουν το δρομολόγιο Παλούκια-Πέραμα τα δρομολόγια
αρχίζουν στις 5.30 πμ από τα Παλούκια
και στις 6.00 πμ από το Πέραμα ενώ σταματούν από τα Παλούκια το χειμώνα στις 7.00
μμ και από το Πέραμα στις 7.30 μμ κάθε μέρα, εκτός Σαββάτου που το χειμώνα
σταματούν 5.00 μμ και 5.30 μμ αντίστοιχα και το καλοκαίρι 7.00μμ και 7.30 μμ
αντίστοιχα. Στο δε δρομολόγιο Παλούκια-Πειραιάς τις καθημερινές ξεκινούν τα
δρομολόγια στις 7.00 πμ και σταματούν στα Παλούκια στις 18.00 ενώ από τον
Πειραιά προς Παλούκια ξεκινούν στις 7.40 πμ και σταματούν στις 7.00 μμ. Τα
Σάββατα υπάρχουν εργαζόμενοι στον Πειραιά που δεν εξυπηρετούνται γιατί τα
δρομολόγια από το νησί ξεκινούν στις 8.00π.μ. και το τελευταίο από τον Πειραιά
είναι στις 3.00 μμ.
Κυριακές
και αργίες δεν υπάρχει δρομολόγιο.
Και
φυσικά στα μικρά πλοιάρια δεν μπορεί να επιβιβαστεί ΑΜΕΑ με κινητικά προβλήματα
καθώς και μητέρα με καρότσι.
Άρα
αναγκαστικά πρέπει να χρησιμοποιήσει FB και να περιμένει μέσα στο κρύο, στη βροχή ή στον ήλιο
για να πάει απέναντι, δίπλα στα αυτοκίνητα, διότι δεν υπάρχει πρόσβαση για αυτούς
τους επιβάτες, στα σαλόνια του πλοίου,
αλλά δεν υπάρχει και κατάλληλα διαμορφωμένος χώρος για να ταξιδέψουν αξιοπρεπώς.
Και
βέβαια σε όλες τις προβλήτες επιβίβασης και αποβίβασης Παλούκια, Καματερό,
Φανερωμένη δεν υπάρχει ποτέ εκπρόσωπος
του Λιμεναρχείου!!!!!!!!!!!!!!!! Ενώ υπουργική απόφαση που δημοσιεύεται στο
ΦΕΚ Β 3212/14 αναφέρεται ότι μέσα στα καθήκοντα του Λιμενικού Τμήματος μεταξύ
άλλων είναι και «Η λήψη των ενδεικνυομένων μέτρων κατά τους κατάπλους και
απόπλους των επιβατηγών πλοίων και οχηματαγωγών ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή
κα ασφαλή διακίνηση των επιβατών και οχημάτων στους χερσαίους χώρους λιμένα και
η επιβίβαση/αποβίβαση στα/από τα πλοία….»
Το
2012 ο τότε περιφερειάρχης κος Κατσικάρης με γνώμονα τις ανάγκες των πολιτών, λόγω της
δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που έφεραν τα μνημόνια, και για την ενίσχυση της
τουριστικής ανάπτυξης, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του παίρνει μια απόφαση που
καθορίζει ενιαία έδρα στα ΤΑΞΙ και μονή
ταρίφα. Μέσα σε λίγο χρόνο πήρε πίσω την
μονή ταρίφα και έμεινε η μια έδρα. Δυστυχώς αυτό που κατάλαβαν οι ιδιοκτήτες
των ΤΑΞΙ για την μια έδρα, ήταν να πάρουν τις πιάτσες από Αιάντειο, Σελήνια,
Αμπελάκια, Σαλαμίνα και να μεταφερθούν όλοι στα Παλούκια με ότι κόστος έχει
αυτό για τον επιβάτη, και βέβαια η διπλή ταρίφα υπάρχει ακόμη.
Κάθε
μετακίνηση στο νησί από οικονομική άποψη και ανάλογα με αυτά που μας προσφέρει,
μας δίνει την εντύπωση ότι κατοικούμε στο LONG ISLAND και όχι στη Σαλαμίνα.!!!
Επειδή
όμως οι γείτονές μας είναι το Πέραμα και ο Πειραιάς και όχι το Μανχάταν και η
Νέα Υόρκη, για να είμαστε εμείς το Λογκ Άϊλαντ,
προτείνουμε μέσα από αυτή τη
συγκέντρωση, που θα ακουστούν πολλά στοιχεία, να γίνει μια επιτροπή που θα
συντάξει το πλαίσιο των αιτημάτων προκειμένου να τα επιδώσει στους φορείς και
τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες, επιδιώκοντας σε συγκεκριμένο χρόνο απάντηση και
βέβαια να προγραμματίσει την επόμενη
συνάντηση των συνδιοργανωτών προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για τη συνέχεια.
37 σχόλια:
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τον σχολιασμό σας.
Τα σχόλια απηχούν την προσωπική σας άποψη και όχι την γνώμη του SALAMIS NEWS. Γίνονται δε με δική σας ευθύνη (αστική ή ποινική).
Ανώνυμα σχόλια που θα τύχουν της προσοχής μας και κριθούν υβριστικά, προκλητικά ή συκοφαντικά, διαγράφονται ΑΜΕΣΑ.
Αν παρόλα αυτά, κάποιος κρίνει ότι θίγεται ή προσβάλλεται από κάποιο σχόλιο να μας ενημερώσει με Ε-Μαιλ ώστε να το διαγράψουμε αμέσως μετά.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τι έγινε Μαστροκολια ζόρι σαν τα πράγματα και αρχησες τις αναρτήσεις για να μην φαίνονται οι βρωμιες του κολλητού σου, θα φάτε καλά με τα προσωπικά δεδομένα από τα ΑΜΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είσαι γνήσιος άντρας αύριο να πας απο κει θα σε περιμενουν αλλιώς κάτσε στα αυγά σου ασημαντε
ΔιαγραφήΥΠΗΡΧΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ META ΑΟ ΜΗΝΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΦΩΝΑΞΕ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΦΡΑΓΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΣΦΡΑΓΗΣΤΗΚΑΝ ΔΥΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΦΡΑΓΗΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΑΘΕΩΡΗΤΑ ΒΑΣΕΙ ΠΟΛ 1023 Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ!!!!!!! ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΕ
ΔιαγραφήΈκανες δύο λαθοι που θα τα θυμάσαι σε όλη την υπόλοιπη βρώμικη ζωή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αλήθεια ότι κατατέθηκε μήνυση για ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην Σαλαμίνα ;;; ξέρει κάποιος κάτι ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ζεύγος έκανε το μοιραίο λάθος με οδυνηρά αποτελέσματα όσο λυπηρό κι αν είναι αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς πρόσεχε
Όταν γράφει κανείς κάτι το γράφει για να μαθαίνουν οι άλλοι κι όχι ο ίδιος. Εσύ το ξέρεις, εμείς τι να υποθέσουμε γιατί πράγμα μιλάς;
Διαγραφή""" ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ"""
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεροπασοκατζη κρητικε πες μας αν ψήφισες ΠΑΣΟΚ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΙΛΙΞΕΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΚΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ
Αυτή τη στιγμή αυτοκίνητα του Δήμου ξεφορτωνούν σκουπίδια και κλαδιά στο οικοπεδο δίπλα απ το Ακταία στο Αιαντειο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΦΤΑΙΝΕ. ΟΧΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΤΡΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΕΠΕΒΑΛΕ ΜΟΝΗ ΤΑΡΙΦΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΙΣΩ Ο ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ.ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ.ΠΑΣ ΜΕ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΑΡΑΓΕ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟΣΟΥ Η ΣΤΟΝ ΞΥΠΝΙΟ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήεγω ξερω οτι οι ταξιτζηδες δεν θελανε μια εδρα για να μην μπορουν να φυγουν τα ταξι απο σεληνια-κακηβικλα-αιαντειο.αλλα ο κατσικαρης ηθελε να κανει το χατηρι των πρασινορουφιανων που ειχαν αγορασει τα ταξι των σεληνιων μπητπαρα και θα μπορουσαν να τα πουλησουν ακριβοτερα αφου θα ειχαν δικαιωμα να αραζουν στην σαλαμινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαληστατε Καπετανάκη το 2016 το Πασοκ έκανε εσωκομματικές και έδωσες το παρόν τώρα ποτέ με το καλό θα ξανακάνει για να το δωσεις για μια φορά
ΑπάντησηΔιαγραφήρε κοπελι εγεινεσ ανδρασ αντε βρε παλιο,,,,,,,,στα
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙ ΟΛΛΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΥΛΙ ΡΕ ΠΑΛΙΟ ΧΑΦΙΕ ΑΝΑΔΡΕ ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΑΩ ΕΝΑΝ ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΙΡΑ ΟΠΙΟΣ ΓΝΟΡΙΖΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή18,34 γνωριζο ενα πιραζει ομωσ που ειναι λιγο κρητικοσ λιγο αλβανοσ και πολλη ΠΑΣΟΚΟΣ
ΔιαγραφήΟΧΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ
ΔιαγραφήΜΗΠΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΚΕΛΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΚΕΛΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΛΚΟΛΑ ΠΡΟΗΝ ΔΗΜ ΣΥΝΒΟΥΛΟΣ
Διαγραφή(ΑΝΤΡΑΣ ΛΟΓΑΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΝΟ ΒΑΡΥ Ν'ΑΝΤΕΞΕΙ ΝΑ'ΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΝΕΙ ΛΕΞΗ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε λαμόγιο γιατί δεν έκανες μήνυση στο έθνος που σε κατηγορεί για μεγάλο και παράνομο πλουτισμό;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή(ΛΟΓΑΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΛΟΓΑΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΒΑΡΒΑΤΟΣ ΜΑ ΕΓΩ ΣΕ ΞΕΡΩ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΣΚΑΡΤΟΣ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε εσείς που ασχολείστε με τον τελευταίο των τελευταίων με την σαπιοκοιλιά της Σαλαμίνας με την χειρότερη χαμάδα της Κούλουρης έχετε αναλογιστεί αλήθεια πως του δίνεται υπέρμετρη αξία του τίποτα και μόνον που αναφέρετε το όνομα του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά 22:25 έχεις πάθει μεγάλη ζημιά και μεγάλο κώλυμα θα πάθεις τίποτα και έχεις και ιστορικό κακομοίρη να ήξερες πόσο σε έχει σιχαθεί ο κόσμος.
Διαγραφή(ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΑΝΤΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΟΣ ΧΟΡΕΥΕΙ ΚΟΥΝΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΠΕΝΤΟΖΑΛΗ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε διαχειριστή γιατί έσβησες αυτό το σχόλιο;
ΔιαγραφήΜπορείς να μου πείς ήταν προσβλητικό; Ήταν συκοφαντικό; Ή ήταν βωμολοχίες;
ΟΧΙ τίποτα απ αυτό, μιλούσε για τουρίστες Ρουμάνους στα Σελήνια που έχουν "τουριστική ανάπτυξη" που το αισχρό;
"Καλημέριζε" και μια Μαρία, την ξέρεις; Είναι φιλενάδα σου και στην θίξαμε; Ή αυτή η χαμούρα σε πήρε τηλέφωνο για να το σβήσεις;
Ναι κάπως έτσι έγινε λοιπόν πες της φιλενάδας σου ακόμα δεν έχει δει τίποτα, η ευγένεια τέλος.
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα και μην τολμήσεις να το σβήσεις κι αυτό το σχόλιο γιατί ούτε μπορείς να φανταστείς τι μπορώ να γράψω ακόμα.
Θα σε κάνω να σβήνεις όλη νύχτα και ενημέρωσε την φιλενάδα σου αν δεν της αρέσουν τα σχόλια να σταματήσει να γράφει κι αυτή ή να αλλάξει νησί, να ας πούμε Δουνούσα, δεν είναι κακό πως σου φαίνεται Μαρία μου;
Ρε καραγκιοζακο, τοσο πολυ σε ποναει η Μαρια???Μαλλον την φοβασαι πολυ...την τρεμεις,γιατι ξερει καλα τις βρωμιες σου.Θα περασεις καλα...
ΔιαγραφήΕσύ φαίνεται πως ξεχώρισες άμεσα για ποιά Μαρία μιλάμε από τις 250 Μαρίες που μένουν στα Σελήνια, άρα είσαι η ίδια η Μαρία και σε περιμένουν εκπλήξεις, υπόσχεση
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήkapetanakh ton allo mhna exei esokomatikes o syriza
ΑπάντησηΔιαγραφή16:55 και τον παραπάνω θα σε σουτάρουν και θα ησυχάσει το κόμμα νούμερο.
Διαγραφήκαπετανακη η φουκαριαρα ζητα ψευτη για αυριο τη σοι κρητικοσ εισαι με ζαρντιερεσ ρε χαμενα κορμι χαφιε
ΑπάντησηΔιαγραφήτη σχεση εχει ο βενιζελοσ και ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΣΟΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η .Μ.είναι το κατι άλλο αλλά και πρόβλημα μεγάλο...χανε τσιμπισες το δόλωμα και καταπιες και το αγκίστρι μαζί.
ΑπάντησηΔιαγραφή